Pakke i posten …og blomst på bordet !

Etter å ha lagt igjen en kommentar på bloggen til Livet på Norges beste vestkant i desember , fikk jeg i går en hyggelig gave i posten. Det var et duftlys med veeeeldig god lukt…..takker så mye for det .


#duftlys #blogg

Og under her ser dere blomsten jeg har på bordet nå , synes hortensia er en typisk vårblomst .Og så er det  koselig med litt lysere farger etter det røde i jula .

Her blåser det ganske mye ute nå…så holder meg inne til i morgen….., fin fredag videre til alle som er innom….


#hortensia #interiør #mjøndalen

40 kommentarer
    1. Ååh, så koselig! <3 Både med den fine pakken du fikk i posten! Og de friske blomstene! 😉
      Ønsker deg ei fin helg! 🙂

    2. Våren føles litt unna her når vi sitter og venter og hører duren av Tor.. Men jeg aner at du glir sakte inn i en vakker vårmodus. Og våren er jo dufter,, og i begynnelsen svake farger som i hortensiaen.. før det blir helt vilt,. 🙂 vakker illustrasjon

    3. Så koselig da! Vakker blomst. Jeg liker hortensia. Her er det tulipaner på bordet i kveld som jeg fikk av en venninne. Nyt din kveld 🙂 Jeg skal prøve å få sett på Anno ikveld, for jeg kjenner hun som skal synge!!! 🙂

    4. dedicat: Ja , er litt vind her også…men ikke så ille :)) Har begynt å få den der vårfølelsen ja..lengre lyse dager :)) Takker så mye :))

    5. natheless: :)) Liker det jeg også, men ikke veldig ofte jeg har hortensia ..og som regel kjøper jeg blå..men nå fristet denne rosa mest :)) Følger med på Anno vi, da får jeg legge merke til hun som synger også….tror vi tar det opp og ser Idol først :))

    6. Så koselig og få en oppmerksomhet med en pakke på en slik uværsdag Anne, og duftlys og en vakker blomst skaper litt ekstra god stemning mens en går og venter på våren:-)) Men nå har vi snart gjort unna januar så den lengste måneden er straks over. Håper det går bra hos deg og en riktig fin helg må du få. Gode klemmer kommer fort over fjorden i vinden fra Marianne:-))

    7. Så koselig å få i posten da 😀 Moro med pakker <3 Jeg har merket lite til været 🙂 Vært mest inne da ... 😀 Klemmer og fin lørdag <3

    8. Pakke i posten er så koselig! Og jammen er det deilig å skifte ut juleblomstene og få inn noen vårfarger. Planter du ut Hortensiaen etterpå, eller forblir den en inneblomst?

    9. HEi, Gratulerer så masse med pakke i posten. Duft lys kan vere kjekt om ein tåler det. MEn eg blir dårlig av lukta. Hortensia er vakkert. Det minner meg om min Bestemor. Ho hadde bursdag i starten av februar og ønska seg alltid hortensia til dagen. 🙂 Blåste godt her . HA ein fin dag og kos deg masse klem <3

    10. Så koselig med pakke i posten :o)) Hortensia er en nydelig plante, som jeg ikke har vært så heldig med bestandig. Jeg er best på de plantenes som ikke har blomster, men som bare er grønne. Jeg får litt vårfornemmelser av den :o))

    11. Hobbystua: Det var hyggelig ja…blåste en del i går, nå er det litt svak vind bare :)) Koselig med litt å pynte opp med ja :)) Takker så mye for hyggelige kommentar , og en stor klem tilbake til deg <3

    12. frodith: Veldig hyggelig :)) Var ikke så ille her heller..men blåste en del da :)) Kos deg videre med lørdagen..her blir det hjemmelaget pizza i kveld :)) Klem fra Mjøndalen <3

    13. Margrethe Hjertaas: Det er den ja :)) Ikke så flink med blomster jeg heller..men får denne et glass vann om dagen er den fornøyd :))

    14. margarites: Enig i det :)) Ja nå er det tid for vårlige farger…straks Februar også :)) Jeg kaste som regel når blomsten begynner å miste “gløden”…har prøvd å plante ut en gang minnes jeg…men tror ikke det ble noe bra resultat her…:)) Fin helg videre :))

    15. gretashobby: Takker og bukker :)) Ingen vits med slike lukter om en reagerer på det…er de veldig intense liker ikke jeg det heller…men denne var mild og behagelig :))
      Så hyggelig minne…fin blomst ja :)) Klem og fin lørdag videre <3<3

    16. Vera Lynn: Det var hyggelig ja :)) Gir jeg Hortensiaen vann hver dag klarer den seg bra en stund..men har den ikke veldig lenge :)) Er litt tilfeldig hva som klarer seg hos meg tror jeg :))

    17. Artig med overraskelser i posten 🙂 Ellers meget vakkert i stua med hortensia. Det er en av de vakreste blomster, synes jeg 🙂 En kan gjerne også kneppe av noen for bruk som pynt til festbord også, det bruker jeg.
      Ha en god natt Annebe!

    18. toveview: Hyggelig det ja :)) Takk, ja det er en flott blomst som pynter opp :)) Takker for tipset..høres fint ut :)) Fin dag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg