Kveldens gåtur !

Blir alt for lite gåturer om dagen, men i kveld har jeg og mannen gått ei runde nede ved elva i Mjøndalen…rundt broene som man pleier å si her. Det tok ca 45 min i passelig tempo..og lufta var deilig så nå er jeg fornøyd og kan se tv med god samvittighet.

Hadde tenkt å ta litt mer bilder etter å ha sett de fine kveldsbildene hos utifriluft HER..men det ble ikke så mange bildene, hadde mest fokus på gåinga denne gangen..får ta en fototur en annen dag.

Godt kledd i dressen jeg brukte i barnehagejobben og Johaugvottene jeg fikk til bursdagen min….

Vi gikk over gamle Mjøndalen bro og over til Krokstadelva (hvor mannen vokste opp )…

Mannen hadde refleksvest…..

Og jeg hadde refleks på dressen ,som lyste opp med blits..og forhåpentligvis av billys… #refleks #krokstadelva #mjøndalen #foto #nedreeiker

38 kommentarer
    1. åå parkasdress er godt i bhg jobb!!
      har en likedann når jeg var i det yrket!:D haha
      Såg passe kaldt og friskt ut dette der 😀
      men er godt og komme seg ut på den måten også, få luftet seg litt 😀

    2. Litt moro å ta bilder i mørket også 🙂 Jeg hadde også sånn dress før. Det er veldig deilig om man skal gå lenge, og være ute en stund 🙂 Savner min… den ble kastet tror jeg… i flyttinga…Skal kjøpe meg ny jeg 😉 Men nå har jeg jo ny dunjakke som er fin å gå i også 🙂 Dere fikk dere en fin tur ja, nå kan du slappe av med god samvittighet 🙂 Håper det går bedre med moren din <3 klemmer <3

    3. Så flott med rekleks og det hele. Det er fint om kvelden med ikke alltid like greit å fotografere da! Men du fikset det også. Kos deg i kvelden 🙂

    4. Flinke til å komme dere ut, du og mannen! Og en blir jo nesten blendet av deg der du står i blitzlyset! Om bilistene ikke ser DETTE, da bør de parkere bilen og ta en synstest! 😉

    5. Moving On: Liker godt den dressen selv om den ikke er så pen 🙂 Var deilig luft og “bare”4-5 kuldegrader :)) Trenger en gåtur innimellom :))

    6. Det er deilig med en kveldstur når man først kommer seg ut av døra. Ser at det ikke var like tåkete hos deg som det er her i Oslo nå i kveld. Jeg burde ha vært ute å gått jeg også, men jeg har hatt noe å pusle med her hjemme etter at jeg kom hjem :o))

    7. frodith: Det er det :)) Liker godt den dressen ikke så tykk men varm for det :)) Dunjakke er nok deilig, men kjekt å ha litt å variere med :)) Deilig med litt frisk luft og bevegelse 🙂 Takk for omtanken, er ikke veldig bra…..men vi er glade når hun har en ok dag å orker å spise og prate litt 🙂 Klem <3

    8. natheless: Refleks er viktig :)) Ikke lett å få fine bilder da nei…men noen ganger får man til noen som blir ok :)) Nattaklem..og fin dag i morgen til deg <3

    9. karidansen: Blir ikke ofte for tiden…før gikk jeg tur nesten hver dag i tillegg til å jobbe, ri og trene på treningssenter også :)) Nå er jeg glad om det blir en gåtur eller to i uka :))
      Hehe syns det lyste ganske bra ja..og det er viktig :))

    10. Margrethe Hjertaas: Bare hyggelig det :)) Takker for det..får fotografere mer en annen dag :)) Hyggelig med litt inspirasjon 🙂 Klem <3

    11. Vera Lynn: Det er sant..ikke så ofte overskuddet er der..men når det er der prøver jeg å få litt frisk luft og bevegelse :)) Noen ganger har en ikke tid..og må prioriter andre ting..men å være ute er veldig oppfriskende :)) Har ikke sett noe til tåka her nei 🙂 God natt :))

    12. Kjempe fine bilder, godt å få tatt seg en gå tur da 🙂 Det syns jeg er helt fantastisk ihvertfall, har ikke vært så flink nå de siste dagene, men håper at når kneet blir bedre at jeg får gått meg noen turer igjen 🙂 Håper du får en super uke <3 Klem

    13. Heldige dere som kan gå på tur i snøen….og smart og gå i dress da, så man unngår å fryse noe sted, og som har gode reflekser på.

    14. God morgen. Det gjør jo godt med slike gode kveldsturer da. Vi har på planene å bli flinkere med gå turer på kvelden vi og. Er blitt så sløve. Vinteren er vi ikkje flinke. Men det har kasnkje litt med vanen og at eg ofte har vore dårlig til beins om vinteren. Men no skal vi prøve snart vi og :).
      God dress det der. Eg har ikkje min barenhage dress lengre. La den att i barnehagen eg jobbbet siste gang. Tenkte det kunne vere greit med ein ekstra ein. Du var så fin og sjølvlysende i den. Håper turen gjorde deg godt og at du fikk ein fin kveld etterpå. klem Og fin dag til deg. <3

    15. Therese Bråthen: Trenger litt frisk luft ..så en får være glad de dagene en orker :)) Håper kneet ditt bedrer seg fort da .. Klem og fin dag videre <3

    16. maiken: Veldig fint med snø og det hører jo vinteren til her hos oss..men deilig når den forsvinner også :)) Skikkelig kledd er viktig om man skal kose seg på tur :))

    17. Etdiktomdagen: Det var ikke så ille kaldt 4-5 minus…. etter en periode med ca 17 kuldegrader kjennes det nesten mildt..hehe.. :))

    18. gretashobby: Blir ikke så ofte som jeg skulle ønske, men deilig de dagene en klarer å få det til…frisk luft er positivt for det meste..men skal en ut på denne tiden av året må en jo bevege seg..og ikke alltid formen til det er der…
      Håper du får deg noen turer snart ..
      Liker den dressen , ikke for tykk og lett å bevege seg i ..så kan en ha tykke klær under om det trengs :)) Føltes deilig å ta en tekopp og kveldsmat etter turen 🙂 Klem <3

    19. Herlig kveldstur, ser det ut til! Flott vinterkledd dame i kveldslyset. Du fikk sikkert ladet noen batterier i kroppen med dette. Nei, nå er det på tide jeg begynner å ta meg ut litt mer også. Jeg trenger det, det er bare å hoppe elegant over den meget høye dørstokken, he-he!
      Ha en super kveld!

    20. Deilig å komme seg litt ut slik. Jeg orket ikke tanke i går. Det regnet nesten bortover hele dagen, og Dizel løp inn da jeg prøvde å ta han med ut. Dette skulle han ikke være med på. Måtte le litt, men vet at vi får en dag i dag, og da blir turen tilsvarende.:)

    21. toveview: Det var deilig det ja :)) Takk, deilig med litt bevegelse …blir alt for sjelden..men passer på når jeg orker :)) Litt lettere når kveldene blir lysere ja :)) Trivelig kveld og klem til deg <3

    22. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er det :)) Du er jo stort sett veldig aktiv du da..så sikkert greit å ta det rolig innimellom :)) Håper Dizel ..og du har fått dere en tur nå da :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg