Siden sist…

Mitt siste innlegg var jo på mandag , og det var en fin dag..siden det har formen svingt litt….Men jeg har fått gjort litt på de gode dagene, så nå i kveld har vi pynta juletreet (som de siste åra har vært kunstig ), prøvde et år å kutte ut glitter på treet, men da protesterte gutta, må være slik det pleier..hehe…

Nå er gaver kjøpt ..og noen pakket inn , så ikke noe stress med det..

Også har jeg fått hyggelig julekort i posten fra en super bloggvenninne Evaswindow..som har en trivelig blogg, se HER..


#juletre #julepynt #julelys #pakker #desember

 

44 kommentarer
    1. Hei!
      Så koselig jul hos deg – og fint pyntet juletre 🙂
      Håper du får gode dager nå fremover !
      Så hyggelig å få julehilsen i posten – ja, for det er ikke mye av det lenger. Jeg fikk fra en god kusine og hennes familie her om dagen – flotte bilder og gode ord. Jeg tenkte for meg selv at jammen er hun flink 🙂
      Ha en god fredag <3

    2. natheless: Tusen takk :)) Ja ble litt jul her nå..og det er jo under en uke til også..så greit å ha en del unnagjort 🙂 Nå blir det fint lys i stua ja <3

    3. etdiktomdagen: Takker så mye, må liksom ha opp de faste tinga på treet..da blir det jul her :))
      Koselig med kort ja..jeg skrev maaaaange før , men måtte kutte ut noe da jeg ble syk, så nå blir det ingen ..eller ett par stykker om jeg bråbestemmer meg :)) Kos deg med kvelden <3

    4. Så utrolig herlige bilder 😀 Mamma skal ikke ha tre i år, men nå skal jeg feire hos faren min da 🙂 Så blir spennende å se hvordan treet dems er 🙂 Håper du får en super koselig fredags kveld, mange klemmer <3

    5. Det var eit vakkert tre. Kalrt dei vil ha det som dei er vand med hehe. Barn i alle aldre skal ha det som dei er vand med veit du. Du får samle krefter til jul no da. har hatt noen fæle dager med kroppen eg og. Det er nok veret som plager meg da. No skal eg prøve å få med meg litt av håndballkampen. Ha ein fin kveld vennen. Klem

    6. Så koselig med treet oppe! skikkelig julestemning :)) Og veldig fint pyntet tre! Hos meg har vi hatt juletreet oppe en stund nå, vi tok det opp allerede 1. desember som er bursdagen til mannen min, det har blitt en tradisjon siste årene å finne frem juletreet som er i plast – ellers hadde det nok ikke vært en nål igjen på det til jul, hehe….:)) Ha en fin kveld videre <3

    7. Så koselig! Jeg håper å få unna både julepynting av hus og juletre i helgen. Julegavene er ikke i hus og heller ikke julemiddagen…det begynner å haste litt på den fronten. Men alt skal skje i helgen 🙂

    8. Treet var koselig det. Jeg hadde også for første gang tenkt å kjøpe kunstig, men fant ingen som jeg virkelig ville ha, de som var slik noenlunde kostet altfor mye. Så det ble en fjelledelgran, men den står i en bøtte på terassen enda…

    9. Så flott pyntet tre 🙂 Litt glitter må man ha. Her blir det pyntet i dag eller i morgen. Må ha litt glede av treet i førjulstiden også 🙂

    10. funderier: Blir jo litt ekstra “svung”over det når det glitrer ja 🙂 Takk :)) Ekte er jo finest ,men lettvint med kunstig :))

    11. gretashobby: Takk, ja det har sett ganske så likt ut i alle år..vaner er vonde å venne..hehe…
      Gjelds å legge lista lavt og heller kose seg enn å stri med alt en “burde”gjøre :)) Var gøy med den håndballkampen, spennende 🙂 Lørdagsklem <3

    12. eg har også plastic fantastic,men eg husker vi pyntet lille julaften dvs mamma gjorde vi fikk ikkje lov -vi våknet til ferdigtre i mange år…..så fikk vi lov da hun ble sykere for å ha en tradisjon….så for meg er det litt kjekt å ha med videre alle annen julepynt kan komme før og hos min far hadde vi et megadigert på 5 meter som vi trengte stige for å pynte og var en halvdags jobb og flere måtte være med…..ikkje eg faktisk….så ulike tradisjoner i ulike hjem 🙂
      <3

    13. spisogspar: Takk, ja det blir fint i stua med julelys :)) Greit med kunstig også, og som du sier da kan man ha det lenger oppe i forkant også :)) Kos deg videre med lørdagen <3

    14. margarites: Tusen takk :)) Glad jeg er ferdig med gavene..og det meste av maten, litt må man jo ta de siste dagene :)) Kos deg videre i helga <3

    15. maiken: Takk, hadde en svigerinne som hadde kjøpt for noen år siden..og jeg syns det var så fint at da kjøpte vi også…var ikke så dyrt det vi kjøpte :)) Fjelledelgran høres fint ut ..blir nok koselig det :))

    16. cuskima: Jeg kan også huske at vi kom til ferdigpyntet tre på julaften i mange år som barn…etterhvert var vi med å pynta lille julaften kveld.og det gjorde vi da guttene her var barn også..:)) Litt av et tre når man må stå på stige å pynte det..ble nok “høytidelig” og fint <3<3

    17. ja fantastisk vakkert….nå er jo begge mine foreldre borte og huset vårt i Hardanger savner veldig å ha barn og vokse og juletre….vi hadde flotte julefester og julekoldtbord med bondens familie etter kirken på 1 juledag….alle var pyntet….veldig verdig og stilig
      Her er det litt pynting julaften,men noen får alltid pysj eller noe og pynteklæren forsvinenr og kosedressen elelr pysjen inntres hahaha :D:D:D

    18. cuskima: Jeg savner også barndommens jul :)) Hørtes ut som en flott julefeiring du opplevde også …Her tar vi det ganske enkelt..men hygge og mye kos blir det <3<3

    19. man kan kose seg forskjellig helt klart….og blir veldig gøy og deilig med familien….men eg sku gjerne ønske å ha en sånn jul igjen…..en sånn stor jul…..<3<3<3

    20. Ta det pent med juleforberedelser 🙂 Det har vi måttet lære oss i år. Regner med å få henne med hjem på mandag.. så da skal vi tenke litt på jula 🙂 Ha en fin helg 🙂

    21. dedicat: Her tar vi det rolig ja :)) Så bra det ser ut til at hun kommer hjem før jul…da får dere gjøre det som er mest nødvendig for å kunne kose seg :)) God helg og kommende uke <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg