Mye førjulshygge på bloggen….og en liten antrekksinspirasjon……

Nå i desember er det mange koselige innlegg på bloggene rundt om , kakebaking, gaver, interiør og annen fin inspirasjon….også er det noen som har laget kalender til leserne, en luke hver dag …og her er noen av de jeg er innom, (dette er blogger jeg følger og koser meg med ellers også)…. cuskima som har spørsmål og oppgaver … frodith har med rottene sine ut på oppdrag og vi får spørsmål og andre gjetteoppgaver…..natheless har en veldig koselig julefortelling hun har skrevet selv…..og så er det challenge hos inneuteferdig som det er artig å følge med på….

Tar med et par antrekks bilder fra i fjor, som litt inspirasjon til hva du kan ha på deg om du skal pynte deg litt i førjulstiden……


#kalender #antrekk #blogg #mjøndalen #pholk

34 kommentarer
    1. Fint julepyntet er du. <3 Ja, mye koselig på bloggene nå, litt spesiell tid. Takk for linking og reklame for kalenderen min <3 Godt med drahjelp <3 klemmer godt 🙂

    2. Kjempefine antrekk! Jeg så ikke disse i fjor, for jeg begynte først å blogge i januar i år. Jeg likte veldig godt det med den blomstrete blusen, der du har knyttet noe i håret også. (Er jo svak for hodepynt jeg vet du!) Det var så fresht hele antrekket. Jeg tenker ofte “Kjerringklær” når noe er storblomstrete, for jeg forbinder det med ermforklærne damene på mine bestemødres alder gikk i. Denne blusen var ikke “Kjerring-bluse” i det hele tatt! Du kledde veldig godt det andre bukseantrekket også. Ja, skjørtet og kjolen er også fine – men det er noe med deg og bukseantrekk. Du er litt guttejente, sjøl om du også er veldig feminin- og buksene understreker faktisk det feminine hos deg, synes jeg! 😀 Lækkert! 😀

    3. Hei du.
      Det skjørtet og den blusen/toppen så bare deilig ut. Jeg er ofte i skjørt selv. Føler meg finest da egentlig. Litt jentete/damete alt ettersom.
      Du er flott i det meste uten tvil, og så er du så flink til å posere.:) Riktig fin fin dag til deg videre::)

    4. karidansen: Har ikke fått tatt så mange antrekksbilder i år …etter at mamma ble syk..da har det tatt mye av energien …Så da “klinka” jeg til med noen bilder jeg hadde liggende :))
      Så hyggelig du likte ..jeg trives veldig godt med bukser ja…det er nok mer meg enn kjole..men noen ganger “må” man liksom bruke kjole eller skjørt..men det kan gå år mellom hver gang for min del :)) Takk for hyggelig tilbakemelding <3

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk, ja du liker jo godt kjoler og skjørt og det kler deg godt :)) Hyggelig å høre….kos deg med dagen videre <3

    6. flotte du <3<3
      Tusen takk for reklame og link til min kalender 😉
      ER mye morsomt og hyggelig rundt omkring på de ulike bloggene 😀
      ha en vakker dag <3

    7. Så flink du er til å reklamere for andre blogger. Men du er jo ein god person da. Kjekt å vere med på slike konkuranser sikkert. Håper du koser deg og tar vare på deg sjølv. Klem klem

    8. gretashobby: Takk for det..hyggelig å høre :)) Er med innimellom..men lager nok aldri kalender selv…det tar mye tid og krefter…så all ære til de som orker :)) Takk det samme til deg 🙂 Klem fra meg <3

    9. Nydelige du <3
      Det er veldig kjekt med inspirerende blogger. Jeg innrømmer glatt at flere av bloggene jeg følger, inspirerer meg til å gå videre med mine egne ting 🙂 Så blogg har blitt viktig for meg. Nå er jeg litt for sliten, og litt for travel, til å kommentere så mye, men titter innom både her og der, når jeg har en ledig stund 🙂
      Holder på å flytte inn i stua nå...Så enda travel....Og i morgen skal jeg til Julebyen Egersund. Blir kos det. Litt avveksling i det daglige 🙂
      God klem til deg <3

    10. Eva: Takk det samme :)) Mange koselige folk, med positive tanker og godhet for andre her på bloggen :)) Man må prioriter..kan ikke orke alt , slik er det bare :)) Og oppussing er jo krevende..men deilig i ettertid :)) Kos deg i julebyen :)) Klemmer til deg <3<3

    11. Hobbystua: Liker ikke å være overpyntet nei…her var det litt sånn maks pyntet for min smak :)) Takk for hyggelig tilbakemelding <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg