Justin Bieber, Instagram og gryterett fra Toro…..

Dette ble jo en salig røre..men siden helga stort sett har foregått hjemme i kosedress fant jeg noen bilder jeg hadde liggende…..og lager et innlegg av det….

Til de som leste bloggen min i går , og la igjen en kommentar…takk for omtanken…og i dag er formen et hakk bedre…..

Skriver litt under bildene….
Er ingen stor fan..men da yngste sønn og jeg var en tur på Buskerud storsenter forrige uke..måtte jeg jo bli med på et bilde med Justin Bieber ..og legge ut på Instagram….vinner jeg håper jeg gutta vil gå på den konserten..men tviler sterkt…..


Her er litt fra min høst på Instagram..og er du på Instagram…legg meg gjerne til ..en del av dere følger jeg jo allerede der……

Dagens middag var rester fra i går, da var det mannen som lagde maten siden jeg var i dårlig form..så da ble det Mexikansk gryte fra Toro..mannen er flink å lage pizza også han..men det er det ikke så lenge siden vi hadde.

Som dere ser her tok jeg i dag gryteretten på ei loffskive , med ost oppa og stekte i stekeovnen..enkelt og greit…….

#buskerudstorsenter #justinbieber  #toro #gryterett #blogg

38 kommentarer
    1. He-he, greit å samle litt innimellom 😀 Godt å høre du er i bedre form 🙂 Ja, hvem vil egentlig på Bieber -konsert 😀 He-he.. Her blir det falukorv og grønnsaker og potetmos i dag 🙂 Så er det å gjøre seg klar for en ny uke…Gleder meg til jul kjenner jeg 😉 klemmer til deg <3

    2. Det så deilig ut:) Du må ha tro på at du vinner vet du:) Bildene er nydelig, du er flink:) Flott å høre at formen er bedre. Ønsker deg en fortsatt nydelig søndag:)

    3. frodith: Ikke sant..det som er så kjekt med å ta bilder av det meste..en dag kan man få bruk for dem..hehe…:) Nei han Bieber er ikke min favoritt iallefall…
      Det høres ut som god mat…nå driver mannen av å lager grovbrød her..gleder meg til kveldsmat og te :)) Jul blir koselig..og da kan det komme litt snø også 🙂 Klem <3

    4. Artig bilde av deg og bieber da, skulle ønske du vant…:) Og nydelige instagram bilder, alle sammen. Jeg har ikke insta, men har en som “maser” om det, så vi får se… Kjenner igjen det med middagstilberedningen, enkelte dager passer det å ta det man har…

    5. maiken: ..hehe..må jo være med på slikt..og sikkert noen som vill på den konserten om gutta her ikke vill…men tviler på jeg vinner …like greit…
      Er gøy med instagram også..trenger ikke skrive noe..bare legge ut bilder :)) Veldig greit å ikke måtte lage noe..har det ofte slik på søndager vi :))

    6. Bieber slår til i flere aldersgrupper, forstår jeg. Du fortjener nesten å vinne to biletter, spennende.
      Her i huset ble det “Kjøtt i mørke” til middag , et resultat av handleturen hos kjøbmann Winter i Hirtshals.
      Ellers skjønner jeg at jeg kanskje bør komme meg på Instagram, den yngre garde i fam, er der allerede.

    7. Jeg er nok ikke så ung at jeg er vilt begeistret for Bieber, men han synger da ålreit og har da utseende med seg, så forstår at ungjenter river seg i håret og hyler når han entrer scena. Får si tvi, tvi for om det blir billetter. Jeg har allerede lagt deg til på instagram, det må du gjerne gjøre med meg også, jeg kaller meg zoomart på profilen, og har mest interiør på den profilen 🙂 Det så jo godt ut dette, gryterett i ny vri i dag. Vi hadde også restemat i dag, enkelt og greit 🙂

    8. funderier: Hadde jo vært gøy å vinne..men tviler på jeg ville gått på konserten selv 🙂 Det var nok god mat..høres litt høstlig ut :)) Fint å legge ut bilder på Instagram..men der har man ikke noe kontakt med andre..ikke som på blogg iallefall…få deg en konto der så skal jeg følge deg :))

    9. Hei!
      Så bra at du er bedre i dag <3
      Jeg fant deg og frodith på instagram og klikket på følger knappen 🙂 Jeg har mettekvalsvik som mitt instagramnavn 🙂
      Ønsker deg en fortsatt flott søndag! Klem 🙂

    10. toveview: ..hehe..ikke begestra jeg heller..vet ikke om jeg kjenner noen av sangene heller..men har vel hørt de på radio tenker jeg 🙂 Pen gutt det er det…
      Da la jeg deg til også..Instagram blir liksom noe helt annet enn blogg…ikke den kontakten..men gøy med bilder :)) Restemat er lettvint og godt det :))

    11. Salige blandinger kan jo være knall det til tider. 😀 Nå har ikke jeg noe forholdt til han Justin, og ikke er jeg på noe annet en Fjesboka i tillegg til blogg.. Men dette tyder jo på at du begynner å kvikne til.. og det er jo det aller beste 🙂

    12. så bra du er i bedre form i dag -eg har sovet og sovet i hele dag -har hatt så vondt i hodet….heldigvis føler eg meg bittelitt bedre og håper at eg slipper å ha mer av det i dag 🙂
      nyt kvelden <3

    13. Herlig bilde med deg og Bieber da!!!! Nydelig mat også, Toro kan jammen smake det. Nei, jeg er ikke på Instagram, så jeg får følge deg her jeg. Jeg har ikke sånn moderne telefon, så da får det vente til siden før jeg prøver meg der inne. Ha en fin kveld. Klem 🙂

    14. dedicat: ..hehe..sant det :)) Ikke noe forhold til Justin jeg heller..men hadde uansett vært gøy å vinne…men jeg hadde nok latt noen andre gå på konserten :)) Ja det bedrer seg ..men tar det fortsatt litt ekstra rolig :))

    15. ~Lin: Ikke helt topp , men bedre og det er jo bra :)) Bra du fikk sove da..det hjelper jo som regel når en ikke er i form :)) Fin kveld til deg også 🙂 Klem <3

    16. natheless: Hehe..takk :)) Maten var god den… Jeg har moderne telefon..men bruker aldri den til bilder på instagram…jeg lagrer/arkiverer bilder jeg har på bloggen også kommer de opp på instagram..enkelt når man har lært det :)) Klem <3<3

    17. Hmmm,jeg prøvde, men fikk beskjed om at jeg måtte ha en app og det får jeg ikke lastet ned på min data forsto jeg, men man måtte ha det fra telefonen. Men så rekker man heller ikke alt på nett, så jeg studerte det ikke mer!

    18. natheless: OK…vi har iPad …nettbrett ..så kanskje derfor vi får det til da…gutta som ordner og installerer ting her..:) Ikke såååå viktig..men ok når man først har det :))))

    19. Jeg har ei jente som gjerne skulle likt å vinne billett…og har selv deltatt i konkurranser. Jeg har ikke kommet over noen konkurranser, ellers ville jeg også deltatt. For hun har proklamert, at hvis hun vinner, så tar hun med meg 😉
      Var kjempesmart å ha gryterettrester på skive, og steke i ovnen. Jeg blir jo supersmart av å lese blogg. Får jo så mange nye idéer og forslag til lure ting å gjøre 🙂
      Jeg er glad for å høre at du føler deg litt bedre i dag. Selv sitter jeg totalt utslått i godstolen nå, og gleder meg til at jeg ikke har annet enn tur på planen frem til i morgen kveld. I morgen kveld er planen å dra på strikkecafé 🙂
      Kos deg i kvelden <3 Klem <3

    20. Jeg får nok investere i noe mer moderne etterhvert, ellers blir man vel helt akterutseilt. Synes det er så mye man “bør” ha, at man blir helt lei. Men om man ikke følger opp, så blir det også vanskelig. Men blogge gjør jeg da! 🙂

    21. Eva: Er nok mange jenter som kunne tenkt seg det ja 🙂 ..kanskje det er noe slikt på et kjøpesenter i nærheten av dere også …dere får sjekke det ut :))
      Det var godt også ble det litt annet enn dagen før…og veldig lettvint da …det er jo en fordel :)) Fortsatt ikke særlig form..men det bedrer seg :)) Nå ser vi på Farmen og har spist kveldsmat :)) Håper du får en fin morgendag og uke videre :)) Klem <3<3

    22. natheless: Blogging er det morsomste….så egentlig holder det :)) Men ok å “følge litt med i tiden også..men det kan bli for mye…..:))

    23. Jeg er nok ingen JB fan, men tror dette påfunnet må være veldig morsomt for de som er det 🙂 Jeg skulle også gjerne lagt deg til på instagram, men frem til jeg får fikset mobilen min så må nok det vente :/

    24. Karoline Johannesen: ..hehe..ikke jeg heller..men alltid gøy om man vinner noe :)) Det er jo helt greit….håper du får den i orden da :))

    25. Fint bilde av deg og’n Justin……. den som intet våger ….intet vinner. Flott å ha en mann som lager mat….og at du slipper taket og tenker at du ikke skal bruke av overskudd du ikke har. Så er sjansen større for at du orker mer dagen etter! 🙂

    26. karidansen: ..hehe..takk , må jo prøve seg på slikt :)) Veldig bra å ha en mann som kan det meste..selv om han ikke er fult så flink som meg til å lage mat..hehe…
      Noen ganger må man slippe kontrollen litt ja :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg