Elvelangs !

Noen av dere husker kanskje at jeg fortalte at jeg hadde gått nede ved elva i Mjøndalen da jeg kom fra frisøren på tirsdag . Tok noen bilder og så gikk jeg over broa og tok noen bilder på andre siden også..i Krokstadelva der mannen min kommer fra .

Deilig å tusle litt ute slik i det fine høstværet….. synes det er fint i bygda jeg bor i jeg…..


Her ser dere mot Krokstadelva…det har kommet en vindeltrapp for å komme opp / ned på den gamle broa…..

Dette er den gamle broa, den er ganske smal..så velger som oftest å kjøre over den nye som ligger lenger ned….

Her ser dere Mjøndalen til høyere….

Så går jeg over til Krokstadelva…da jeg var barn synes jeg det var så ekkelt å gå over der..nå går det greit…hehe…De låsene har kommet de siste åra..

Her ser dere over mot Mjøndalen……

Og oppi åsen bak der bor vi……

Dette er en plass der folk ofte mater svanene…så de kommer i flokk når man nærmer seg (jeg mater dem ikke )

Pene er de jo….

 Under her kommer to bilder jeg tok i går …syns de ble litt fine og det som er litt hyggelig er at disse trærne står rett ved ungdomsskolen jeg gikk på (Veiavangen)…så de passerte jeg hver dag på skoleveien….


#mjøndalen #krokstadelva #nedreeiker #høst #blogg #natur

 

 

46 kommentarer

Siste innlegg