Duppedittene mine !!

Hørtes kanskje mer spennende ut enn det er….men har bare lyst til  vise noen av tinga jeg prøver å bli kvitt noen “vonter” med. Hjelper ikke så veldig mye da…. men mye man prøver…og dette er jo ikke så kostbare ting heller da .

Har hatt mange slike ting i åras løp…skriver litt under bildene….


Denne over her er den siste jeg kjøpte..en venninne anbefalte den..og den kosta ikke mer enn 250 kr så da så…her ser dere også hvilke punkter den kan trykke på..funker greit ..men myyyyye bedre når mannen trykker på de vonde punktene…men må jo få litt fri innimellom han også….

Matta med pigger over her kjøpte jeg for flere år siden (kosta ca 750 kr) og den brukes mye i perioder..i begynnelsen klarte jeg så vindt ligge noen

sekunder på den…nå kan jeg ligge så lenge jeg “gidder”og presse ryggen hardt ned…..da blir det så vondt at man glemmer de andre smertene et øyeblikk…

Ringen og “vispen” fikk jeg en bursdag for noen år siden av eldste sønn..skal hjelpe med å slippe spenninger..og om noen tar den “vispen” sakte nedover hodet mitt..gir det faktisk et øyeblikks avspenning..å gjøre det selv blir ikke det samme…

Mannen driver mye med styrketrening, og hans beste tips for å løsne på spenninger og muskelkramper er å legge seg på en bandyball på gulvet og finne de vonde punktene i rygg , skuldre og rulle på den…men det er skikkelig vondt …men vondt skal vondt fordrive heter det jo……..

38 kommentarer
    1. ååå slik visp er såå hærlg..
      synst den er digg når jeg gjør det selv. kan sitte en hel film gjennom og bare kose med meg selv med den vipsen!! DE ER VIRKELIG ELSK!! hahaha
      spikermatte høres skummelt ut, og vondt ut! haha

    2. Det er godt det finnes noen hjelpemidler en kan bruke når en har vondt. Har diverse tingen selv jeg bruker på ryggen,men tar gjerne i bruk en hard ball eller noe annet og legger under meg på gulvet ,så vet det gjør vondt men litt godt også når en får presset på det vonde triggerpunktet(punktene) etter en stund. Som du sier vondt skal vondt fordrive…:-)) Men den stangen øverst her har jeg ikke sett før,kommer du ordentlig til på ryggen selv med den?

    3. Det der var jammen endel ting for å fordrive vondter hahahaha og vettu hva eller…jeg har nesten alle de der + en del til og mange av dem funker også selv om det er mye deiligere å bli massert såklart. Goood helg <3 klæmme 🙂

    4. Det er fint med hjelpemidler, så sant de hjelper da:) He,he… Husker jeg hadde en sånn spikermatte, synes den var kjempe vond å ligge på:) Ønsker deg en fortsatt fin kveld da:)

    5. Jøje meg.. det var ikke småtteri 🙂 Men jeg har jo ei her som har levd med smerter i masse år. Og jeg beundrer henne for styrken hun har. Men det som hjelper det hjelper så jeg skjønner de som vil prøve forskjellig. 🙂 God helg

    6. Det er mye rart man kjøper for å prøve å bli kvitt “vondter”. Selv har jeg masasjepute til å ha i en stol, men jeg glemmer å bruke den. Den der vispen fikk jeg også til jul for mange år siden. Men det kiler sånn at jeg får frysninger over hele meg! Vel kanskje det ikke kiler, men jeg får helt noia av den, kanskje bedre om noen andre gjør det, for det har jeg ikke tenkt på. Spikermatte tror jeg aldri kommer inn i huset, for det må være utrolig vondt å ligge på. Håper du finner noe som hjelper i alle fall 🙂

    7. vet du hva eg blir utrolig kvalm av den vispen til å tre nedover hodet…..hater den skikkelig..så da noen ville kjøpe den sa eg neeeeeeiiii 😀

    8. Jeg har et sånt teppe og et slags massasjeapparat med infrarødt lys. Når jeg bruker apparatet blir jeg så nummen at musklene nesten blir bedøvd av det! 🙂
      Kan man finne noe som lindrer litt og som er uten store bivirkninger, så er det jammen bra!:)

    9. Åh så mange spennende duppeditter. Den vispen har jeg sett mange har. Jeg nyter hodemassasje <3 sukkk det er herlig det..... burde hatt meg en slik en ja...... 🙂

    10. Her var det litt for ein kvar smak. Mye som hjelper litt sikkert. Eg har funne det ultimate for emg akkurat no. Ibux gel med menthol. Det gjør at plassene du påfører den på blir kalde og det lindrer hos meg hvertfall. Påførte i natt da eg ikkje fikk sove på grunn av smerter i ryggen. Først vart det skikkelig gkaldt og så sovna eg og sov i 4 timer. Prøv. Det er det beste eg har prøvd. Håper du får ein flott dag. klem <3

    11. Moving On: Behagelig den vispen ja..men orker ikke sitte så lenge med den selv jeg da….
      …hehe…den spikermatta må man venne seg til :))

    12. Hobbystua: Ja, selv om det ikke hjelper så mye så må en liksom foreta seg noe når smertene blir for ille :)) Kommer bra til øverst på ryggen med den stanga…men man orker jo ikke holde den så lenge selv, om en har vondt..men hjelper litt :))

    13. ladyaugust: ..hehe..ja selv om det ikke hjelper så mye..måååå man liksom prøve det..og bitte litt hjelper det jo…mannen er flink til å masere nakken min ..men kan jo ikke mase hver gang jeg har vondt..da fikk han ikke gjort stort annet :)))) Lørdagsklem <3

    14. birdbay: Mange av de hjelper jo ikke noe..og noen hjelper bittelitt..men man prøver jo det meste for å bli kvitt plagene:)) Den matta trenger man å venne seg til..nå gjør det meg ingen ting å ligge på den :)) Fin lørdag videre til deg :))

    15. dedicat: ..hehe..jeg har også hatt smerter så lenge jeg kan huske..og da mååå man liksom prøve ut noe..men det hjelper jo ikke stort..men bittelitt der og da :)) God helg til deg og kona …håper hun ikke har så mye vondt om dagen :))

    16. margarites: Det bugner av ting ja..så alt kan man ikke kjøpe..og det meste blir som du sier liggende….:)) Jeg synes det er behagelig med den vispen..men skjønner følelsen…
      Har kronisk senebetennelse bl.a så blir nok ikke kvitt plagene …men i perioder er det litt bedre ..
      Ha en koselig lørdag videre :))

    17. karidansen: Vi hadde også slik med infrarødt lys…men tror den ble ødelagt og kastet 🙂 Prøver å unngå sterke smertestillende…det beste er når mannen trykker/maserer…men han kan jo ikke gjøre det hver gang jeg har vondt…for det er stort sett alltid..så da er det greit å prøve litt annet…selv om man vet det ikke hjelper stort…:)) Litt bedring er bedre enn ikke noe :))

    18. etdiktomdagen: Har hatt maaaaange fler..hehe..:)) Hodemassasje er veldig godt …jeg liker denne vispen også…men blir jo ikke kvitt smertene ..men deilig uansett <3

    19. gretashobby: ..hehe..:)) Hjelper ikke så mye ..men ørlitt ..og det er jo bedre enn ingenting :)) Har prøvd Ibux gel jeg også..og bruker det av og til ..hjelper noen ganger ..andre ganger ikke …:))
      Nå har vi vært å handlet og været er fint er :)) Klem og fortsatt fin dag <3

    20. Ja, med vondt skal vondt fordrive 🙂 Det er nok mye i det 🙂 du hadde jo en del “rare” ting her. Men føler at den matten kanskje kunne være noe for meg på en måte 😉 Har nå en tendens til å kjøpe ting, bruke de en periode og så glemme dem etterhvert 😉
      Fortsatt god kveld til deg 🙂 Klem <3

    21. littavkobling: Man kan vel få tak i tusenvis av ting…. Vondt kan være litt godt for å glemme de vondtene man har..hehe… 🙂 Kos deg med søndagen <3

    22. Eva: Ja da blir det så vondt at en glemmer litt den andre smerten noen sekunder 🙂 Den matta er faktisk ganske bra..mannen la seg på den i gårkveld og sovna fort 🙂 Blir ofte til at ting blir brukt en periode ja …det er vel fordi det meste ikke hjelper særlig 🙂 Klem <3

    23. Med så mange rare ting til å hjelpe syns jeg det lett kunne eksistert noe virkelig merkelig som fungerte helt fint, uten smerte 😛 Den “vispen” har jeg selv også og jeg er fulstendig enig, den fungerer bare så lenge noen andre bruker den, rart nok.

    24. Karoline Johannesen: Tenk om det fantes noe som tok vekk alle plagene ..hadde vært noe det :))..men får teste ut noen ting innimellom ..og noe hjelper jo bittelitt i noen sekunder :))

    25. Har faktisk sånn “spikermatte” og det er til tider kjempebrilliant, men når jeg har virkelig vondt så hyler jeg i smerte når jeg ligger på den, da hjelper den ikke. Sånn hodemassasje ting har jeg og, er så deilig.

    26. Veronica S: Selv om det ikke hjelper så mye…er det ok å prøve slike ting …da får man iallefall fokus litt over på noe annet noen minutter :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg