Badeturer ….

Skrev jo i forrige innlegg at det hadde blitt noen badeturer i helga … deilig å kose seg i sola på sensommeren…. et lite utvalg bilder kommer her……


Gutta ble med på en kveldsdukkert på Sundhaugen …som ikke er så langt fra der vi bor.. vannet henger sammen med Eikern som vi har vært på tidligere i sommer…

Bjørk i kveldssol……

Elvis ogde andre dukkene her kjører vi forbi på veien..har vært dukker der så lenge jeg kan huske..noen har blitt stjålet underveis..men nye kommet til….

Her var jeg og mannen på Hvalstrand ca 30 min fra oss mot Oslo..egentlig ei strand med litt mye folk for min smak..men når man bare er to voksne klarer man å finne en liten plass for seg selv…

Og litt lesestoff må være med..selv om det ikke blir mye lesing…….#elle #hvalstrand #blogg #sundhaugen #vestfossen

 

50 kommentarer
    1. Nei, man behøver ikke lese bladet på stranden. Det er bare koselig å bla litt. Høres ut som om dere ha hatt fortreffelige dager. Jeg har ikke badet i sommer, men det kan godt hende at jeg gjør det utover, om jeg får lyst. 🙂

    2. bading blir det kun i badekaret mitt men eg elsker strand og svaberg
      I år har det blitt lite sånnt siden eg ikkje har bil og hundejentene mine ikkje har hatt hundevakt,men kansje neste år når datteren min får lappen 🙂

    3. ååh, det såg utrolig digg ut!!
      det bilde med stupebrette og en som hoppet, det var skikkelig stemingsbildet:) så kjente på at DER ville jeg også vært!:)
      håper sommeren varer litt lenger!:)

    4. natheless: Sant..hyggelig bare å ha noe å bla i :))..blitt noen “dukkerter”på meg..men var mange flere i fjor da :))..vannet er nok greit en stund til tenker jeg:))

    5. cuskima: Jeg liker også badekar..men ikke med den varmen det var i helga :))..man må gjøre det som passer inn ..og kose seg i sola kan man jo gjøre på flere måter :))

    6. Moving On: Takk for det :)) Ja det var flott der og her er det eldste sønn som hopper …jeg går ned trappa :))…tar gjerne et par sommeruker til jeg også :))

    7. Herlig sommerfølelse 🙂 Og det ser så idyllisk koselig ut alt sammen. Godt å være samlet hele familien også 🙂
      De dukkene så artige ut. Jeg har ikke hørt om dem, men de er sikkert kjent for noen likevel 🙂
      Det Elle bladet er jo ikke så mye å lese i at det gjør noe. Mest bilder i grunnen 🙂 Lettlest vil jeg si 🙂 Jeg har det samme bladet 🙂
      Håper det blir anledning for mer sommerkos for deg og dine. Kjekt å se bildene 🙂
      Ha en fin kveld <3 Sommerklem <3

    8. Eva: Liker godt når begge guttene har tid til å bli med :))..de dukkene er nok kjent her i traktene..litt gøyale er de jo :))..liker best å lese litt småstoff når jeg er på tur..konsentrasjonen vettu…hehe…
      Tar gjerne et par uker med sommer til..men nå har det akkurat regnet og tordna her :)) Klem tilbake <3<3

    9. Sommer, sol, sjø, bading, lesestoff, lek og moro….jo det er sommeren på sitt beste det 🙂 Her har du et knippe flotte bilder fra helga. Med utflukter og bading. Så herlig med finvær !!! Det bildet med den grønne bjørka og vannet bak var jo helt nydelig ! Så ser en dukker da i Elviskostyme m. fl. bare plassert ut. Litt “Harry” da, men artig og spennende å få inn slike syn der en ferdes i naturen også. Ser ut til at dere har hatt herlige dager sensommers.
      Ha en trivelig mandagskveld, klem 🙂

    10. Flotte bade bilder og naturbilder. Er så bra å utnytte dagene skikkelig når dei først er fine. HAr hørt at det kanskje lyner og regner der øst no?. Eller det er kanskje bare lokalt.? Uansett flotte bilder. Kjekt å sjå tilbake til når høsten kjem for alvor. Klem til ei flott jente. <3

    11. Sååå koselig 😀 Bading er digg og jeg begynte akkurat å tenke tanken at nå er det på tide med sommerbadet, men så var det noen på facebook som sa at nå er sommeren over…. goood kveld fine du <3 klæmme 🙂

    12. Flotte og fine bilder 🙂 Jeg tror jeg har vært på den stranda en gang for hundre år siden.. mens jeg bodde i Tønsberg et års tid,, men er ikke sikker 🙂

    13. Så herlige bilder. Jeg likte den lille stranden der ved bjørken, for jeg kan styre meg litt for stappfulle strender.
      De dukkene som sto langs veien var stilige. Er det ifm et museum eller er det bare privatpersoner som pynter litt? Lesestoff hører liksom med, og noen ganger leser jeg litt, andre ganger blar jeg bare gjennom og enda andre ganger så ligger blad eller bok urørt. Sånn er det bare 🙂

    14. Mmmmm… herlige Sommer bilder! Nå fikk jeg lyst på en dukkert 🙂 utrolig hvor fort været kan snu.. Utrolig festlig med disse dukkene! Gøy at noen tar seg bryet med å spre glede selv om andre ødelegger… Ha en flott kveld i regnet 🙂

    15. Herlig med de litt glorete dukkene som “dukker” opp i landskapet. Riktig sommerstemning er det i de bildene. Jeg er enig med deg – godt å finne en plass LITT for seg sjøl. Tror det behovet blir sterkere jo eldre vi blir. 😀

    16. Var ute og bada i ettermiddag men venta til lyn og torden hadde gjort sitt her. Vannet var bedre enn jeg ventet og det var en fin opplevelse som vanlig. Håper jeg kan finne til tid mere bading seinere i uka.

    17. toveview: Det er det..trenger slike dager før høsten :))..Takk ja alltid fint ved vann synes jeg og blå himmel er fint på bilder :)) Ja var litt “majestetisk” der det sto det treet :))
      ..hehe..jeg ville ikke hatt noe sånt i hagen..men litt artig der det står år etter år så alle som kjører forbi kan ta en titt..:)) Fin morgendag til deg :))

    18. gretashobby: Takker for det ..fint med sommer og vann :)) Ikke det fine været her nå nei..plasker ned og tordner ..så bra vi passa på mens det var finvær 🙂 Klem tilbake til fine deg også <3

    19. ladyaugust: Vi koste oss ja 🙂 Jeg liker godt å bade ..vannet trenger ikke være så varmt..men må være sol og varme i lufta :))..hehe ikke mye sommerlig ute her nå..regn og torden :)) Klem <3

    20. dedicat: Takk for det :)) Det kan jo være at du var der…men ikke for hundre år siden vel…såååå gammel er du jo ikke…hehe….

    21. margarites: Takker så mye :)) Jeg må også finne meg en rolig plass..ikke midt på stranda :))
      Dette er bare noen som “pynter”litt i hagen…til ære for forbipasserende tror jeg :))
      Greit å ha med litt lesestoff..og som du sier en kan jo bare la det ligge også..men da har man muligheten om man ønsker 🙂 God natt <3

    22. miastorp: Takk for det 🙂 ..var deilig å bade litt :))..nå regner og tordner det her …snur fort 🙂
      Gøy med dukkene ja…særlig barn liker jo slikt..merkelig at noen gidder stjele eller ødelegge…
      Takk …god natt og fin morgendag til deg :))

    23. karidansen: De er litt artige..ikke så vakkert akkurat men det er vel ikke meningen med dem heller vil jeg tro :))
      Takk..ja var noen fine varme dager nå..deilig :))..ja før var vi på stranda der alle var..men ikke nå nei….:))

    24. frodith: Takk vi koste oss i finværet..og nå er vel sommeren over tenker jeg..eller er meldt sol til helga igjen..vi får se :)) sånt er deilig å ta med seg inn i høsten :)) Nattaklem <3

    25. Helge: Bra du fikk en dukkert..ja var skikkelig uvær her nå i kveld :))..vannet kan mange ganger være deilig for det ja…og det gjelds å beholde badesesongen så lenge som mulig :))

    26. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Høres fint ut..vi kikka bare på båtene på vannet vi da..fint det også :))
      Man trenger slike dager innimellom..sol og varme er så deilig :))..ikke sant ..litt artige…

    27. Så mye artig rundt omkring, dukker plassert ute i naturen :))).
      Syns bildet av bjørka i sola var skikkelig nydelig bilde.
      Ellers så det veldig fint og nydelig å ligge der ved sjøkanten, det har jeg ikke opplevd i år.

    28. BforB: Litt stilig..selv om ikke jeg vil ha sånt i hagen..:))..takk, ble fint det ja :))..deilig vi fikk oppleve litt sommer og sjø sånn på seinsommeren ..<3<3

    29. Fromfat2phat: Det var deilig…men tror ikke det blir flere bad ute på meg i år..men skal aldri si aldri….Kos deg videre i dag og klem fra meg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg