Deilig smoothie !

http://elinslaaen.blogg.no/I dag da guttene spiste middag her laget vi smoothie etter maten, lenge siden vi har hatt det nå..og det smakte friskt og godt . Også fikk jeg prøvd det fine glasset jeg fikk i premie av elinslaaen….og det egna seg ypperlig.

Ingredienser til 4pers : 2dl biola, 4dl eple ljuice, 2 beger youghurt  1,5 dl blåbær og 2;5 dl bringebær (fra fryseren..så det blir kaldt )

Tar med et bilde av blenderen også , den har vi hatt i mange år og den fungerer fortsatt bra….

#smoothie #blender #blogg #mjøndalen #biola

 

44 kommentarer
    1. Huff ja – nå MÅ jeg komme i gang med smoothies igjen. Var så flink da jeg jobbet – laget en hver morgen og drakk i bilen på vei til jobb. Men når jeg går hjemme sklir alt ut 🙁 Ha en flotters kveld 🙂

    2. Datter lager mye smoothie og jeg på jobb til pasienter. .men liker det ikke..😊😊er mer milkshake dame eg ge he..kult glass! Minner meg om drinken på gran canaria den ble servert i syltetøy glass..😅😅😅

    3. Smoothies er godt, og kan lages i alle mulige variasjoner. Jeg synes nok de med bær er bedre enn sånne grønne – men de er sunnere da. Ha en fin kveld 🙂

    4. Frisk og godt 😀 Og den så jo ekstra god ut i et fin-fint glass 😀 Jeg drikker mye mer vann nå enn tidligere og jeg har alltid drukket mye vann 😉 he he

    5. Takk for at du deler oppskrift med oss ! Jeg fikk en fin smoothie – blander til mine foreldre til jul og har enda ikke brukt den noe særlig. Denne oppskriften vil jeg sannelig prøve 🙂

    6. Smoothie er fantastisk godt. Og spesielt om sommeren <3
      Jeg har en lignende blender som du har, men i går kjøpte jeg en sånn, med sånne flasker, som man mikser direkte oppi. De har jo drikketut. Fungerte supert 🙂 Så nå kan det nok bli litt mer smoothie fremover 🙂
      Så god ut oppskriften din. Den skal jeg forsøke 🙂
      Klem <3

    7. Mmmmm, både godt og sunt. Jeg ønsker meg blender til jul. Jeg har en stavmixer, men det spruter så veldig – og det er ikke bra når det er blåbær med i bildet! 😀

    8. Det var en bra oppskrift. Jeg har også fått litt dilla på smoothie i år, tror det er mye pga. lett tilgjengelig oppskrifter og bilder på bloggene…

    9. Der minte du meg på at jeg har en smoothie-maskin stående her og alt jeg trenger til å lage en kald og god smoothie. Det er jo så godt på en varm sommerdag :o))

    10. traust: Blir ikke til at jeg lager bare til meg selv…så er mest når gutta er innom..også blir det litt i perioder en husker på det ja :)) God natt :))

    11. Lindusen: Jeg liker bedre den friske smaken på smoothie..men en milkshake i ny og ne smaker det også :)…veldig fornøyd med det fine glasset jeg fikk i premie :))

    12. margarites: Enig…ta i det en liker eller har i huset :))..aldri laget de der grønne jeg..men bær er bestandig godt synes jeg :)) Sov godt :))

    13. Elin Slåen: Det er det :)) Sant smakte ekstra bra med så fint glass..hehe…
      Vann blir det en del av i løpet av dagen…så da får jeg bruke glasset til det også :))

    14. toveview: Så hyggelig du synes det :))…da burde du prøve …denne er frisk og god 🙂 Ønsker deg en god natt og en fin morgendag :))

    15. Eva: Det er det…blir mest om sommeren her også :))..hørtes smart ut, ikke vært borti den typen med flasker som du nevner her…du får vise på bloggen :)) Frisk og god denne her…liker så godt smoothie med bær :)) Nattaklem <3

    16. karidansen: Det er det, lager i perioder og helst når gutta er innom…så kan vi lage en stor porsjon :))…fikk jo stavmixer til bursdagen min jeg..men den bruker jeg til supper …den må jeg prøve å bruke litt mer :)..hehe..nei smoothie og bær utover er ikke noe særlig…du får nok ønske deg eller kjøpe deg en blender ja :))

    17. maiken: Jeg bruker som oftest denne varianten..bytter på med bringbær eller blåbær biola..og noen ganger tar jeg i litt banan også :)..har bare laget to ganger i sommer , går litt i perioder…fint med inspirasjon ja 🙂 Sov godt <3

    18. Hanne: Den smakte friskt og deilig :)) Det burde du..ganske sunt er det jo også :))…likte godt glasset ja..kjekt med lokk og sugerør :))

    19. Smoothie er kjempegodt. Lager det sånn innimellom. Men når det gjelder Biola, da rynker jeg mer på nesen enn ungene. Biola er en av de få tingene jeg bare ikke klarer å få ned. Men liker veldig godt å bruke vanilje yoghurt 🙂

    20. Smoothie er kjempegodt og jeg har HELT lik maskin 🙂 Må bare gidde bruke den og rengjøre 😀 Jeg sovner så tidlig nå om dagen, og har full fart på jobben. Kjenner jeg ikke får full oversikt over bloggene 😀 MEN sånn får det bli en periode 😀 God klem til deg <3

    21. Hei. Sånn blender har vi også i skapet. Fikk lyst på smoothis eg også. Får sjå kva vi får til. Såg deilig ut den du serverte i går hvertfall. Frisk og fin i sommersol. Det blir ein fin dag i dag også. Så nyt den. Stor sommerklem fra meg. <3

    22. Lisbeth Pedersen: Det smaker det ja :)..hehe..jeg liker Biola ..men det er bare et par dl i oppskrifta her..og det kan man jo gjerne bytte ut med noe en liker bedre :)) Ha en fin dag videre ..her er det sol :))

    23. frodith: Det er det :)) ..funker bra den maskinen 🙂 Jeg lager mest om guttene er her…gidder heller ikke “styre” med det for et eller to glass..hehe…
      Håper du får litt mer overskudd etter hvert..men hvil deg og gjør det du får energi av :)) Klem <3

    24. gretashobby: Se det ja..flere som har denne typen..er vel et tegn på at den er bra da :))..det er friskt og godt..må være iskald da:)) Kos deg i sola..her er det varmt og skyfritt i dag :)) Klem <3

    25. Å, deilig. Ingrediensene ligner veldig på blandingen vi ofte bruker. Blir ofte frokost til ene jenta mi det, siden ho sliter litt med å orke på frokost før skolen.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg