Isj og usj..og litt kos …

Liker ikke å uffe meg så mye her på bloggen , men nå har jeg hatt litt “høye skuldre” om dagen og da blir det litt krampetilstander i nakken , derav treg med å svare på kommentarene denne gangen også…men nå føler jeg meg litt bedre…nakken er aldri helt god , men det har jeg vendt meg til å leve med…men noen ganger blir det ekstra ille og det er helt “pyton”….sånn da får det holde med isj og usj for denne gangen.

I går fikk vi vært et par timer å kost oss på Eiker`n igjen (der jeg tok sommerfuglbildene i forrige innlegg ) og yngstesønn var med , så da ble det et bad og litt kaffe der…slike stunder er “gull verdt “…….

(synes det var litt stilig med de båtene som hadde “hekta”seg sammen på tur….se bilde nedenfor )


#nakke #eikern #vestfossen #blogg #norge

 

44 kommentarer
    1. Så flotte “diamanter” i vannet! Er greit å ta litt “Isj – og usj” i blant – og så bestemme seg for at nå er det nok for denne gangen! 😉
      En mann,som lå lenket til sengen og ventet på å dø av en fryktelig sykdom , ble spurt om han ikke syntes fryktelig synd på seg sjøl . “Jo, sa han – “Jeg setter av en halv time til den slags hver morgen! Så sier jeg : Nå er det nok – for i dag!” Det er skrevet bok om ham. Tror han er død for lengst¨. Klokt sagt – for hvis han bare skulle syntes synd på seg sjøl hele tida, så hadde jo alt blitt BARE sorgen 🙂

    2. Kjempe fine bilder 🙂 Nå er jeg tilbake igjen på bloggen også, tatt meg noen fri dager! 🙂 Håper du tross noen isj og æsj dager har det bra ellers 🙂 Klem <3

    3. Koselige bilder, og en nydelig dag ser jeg. Morsomt med båtene 🙂 Ikke gøy med vond nakke etc. Jeg har det samme selv om dagen, og da blir hodet dårlig også.. God bedring fineste <3 klemmer <3

    4. Det var fint i går men jeg var på jobb, og ble snytt av sola på den måten du beskriver her. Men jeg bada om kvelden og det var deilig tross skyene. Plaen om et bad i dag ble fort glemt da sola ikke har vært seg sjøl idag. Neste helg skal jeg på en liten miniferie så tiden har løpt unna rundt det. Ha en fin kveld.

    5. karidansen: Takk, ja det glitret så fint :)..bra du synes ..ja når det også er en del av livet er det greit innimellom men ikke så mye …og ikke så ofte 🙂
      Smart den mannen..hjelper ikke å klage så mye allikevel..men noen ganger bare måååå man få det ut ….Kos deg med søndagskvelden :))

    6. Therese: Takk for det 🙂 Det er hyggelig å ha deg her..men fint med litt “fridager”også da :)..heldigvis mye fint også..inniblant uffinga..hehe… God klem til deg også <3

    7. frodith: Takker for det :)….ja de hadde det nok koselig sånn tett i tett på båttur :)..isj for deg også da…det forplanter seg dessverre til hodet ja ….
      Riktig god bedring og stor klem til deg også <3

    8. spisogspar: Takk, ja ble et par fine sommerdager..og det er meldt fint til uka også :)…ikke helt topp…men bedre heldigvis 🙂 Søndagsklem <3

    9. Det er lov å klage av og til. NAkkeplager er veldig tungt. Eg lever saman med ein som har konstant plager i nakken. Slitasje som ikkje er så lett å gjere noko med.
      Herlig å kunne dra på stranda og nyte sol og bad. Håper du kan senke skuldrene og nyte den kommende uka. klem <3

    10. Helge: Var fint fredag og lørdag ja…bra du uansett fikk tatt deg et bad ..og nå er det jo meldt sol til uka også :))…koselig med en liten ferie da..håper den blir fin 🙂 Takk og det samme til deg :))

    11. funderier: Så bra du synes det……takk nei håper ikke jeg fremstår som det :)) Her er det meldt fint til uka også..så selv om sommeren er litt på hell..kan man få litt sommerfølelsen 🙂 Håper dere får en flott høst med mye sol da :)) Ha en fin kveld :))

    12. gretashobby: Takk..ikke sant ..sånn av og til må en få lov ..men ikke for mye..hehe.. Kroniske nakkeplager er ikke gøy…men det er jo ingen plager..men det forplanter seg så veldig til hodet også..og da funker jo liksom ingenting …
      Noen hyggelige avbrekk i sola gjør det iallefall litt bedre…varme gjør at jeg “senker skuldrene”litt 🙂 Klem <3<3

    13. Fine bilder =)
      Håper det blir bedre med deg. Er lov å usje seg litt til tider 🙂 Ikke noe kjekt å gå å ha vondter her og der… God bedring <3

    14. Ja, stilig med båtene og ikke minst de steinene som leder an ut i den solglitrende sjøen. Godt med strandtur i deilig vær. Her i Trøndelag har også endelig sommeren kommet. Strålende sol og temperaturer på over 20 grader, nydelig !!! Vi har derfor sittet ute til klokken 24.00 i to kvelder på rad nå. Hadde besøk av min 14 måneder yngre søster med familie; to barn og mann, i hele helga. De bor 25 mil unna oss, i Rørvik. Synes det er greit å si noe isj og usj når det er berettiget. Nakke-, skuldre- og hodeplager er ikke noe gøy. Har noe plager selv også med rygg- / nakke- og hodesmerter. Det er nok “takken” en får for å prøve å yte til det ytterste på jobben. En stresser rundt og synes aldri det blir bra nok. Såkalt, “snill-pike-syndrom” det. Jeg blogger aldri hver dag, det rekker jeg ikke. En må huske å nyte livet også på andre vis. Jeg synes ingen trenger å unnskylde seg for det, altså at de har vært borte fra bloggen noen dager, noe som ofte skjer er på bloggsidene, ser jeg. Det er jo opp til hver enkelt, så greit er det.
      Ha en fin kveld !

    15. Tone: Er en fin plass det der og ikke langt fra der vi bor :)..ja greit å få det ut av og til….litt bedre i dag…så kanskje det hjalp å klage litt ja :))

    16. Fidolina: Tusen takk :)..fint å høre..av og til mååå man ha det ut…. Nei slike kroniske vondter er fryktelig plagsomme 🙂 Takk for det <3

    17. Ja, det skjønner eg.. Og viktig å få det ut på et vis.. så det må du fortsette med 😉
      Skjønner godt at slike vondter ikke er noe gøy, og at det er plagsomme skjønner eg godt…
      Håper det vil bli bedre snart <3

    18. toveview: Takk..ja var litt sommerlig å fint der i går..koste seg nok de i båtene også 🙂 I dag har det vært overskyet her..men er meldt sol til uka igjen…deilig det :)…så hyggelig med besøk av søster og familie da…ekstra stas når en kan nyte kveldene ute da 🙂 Ja det har nok noe med at man ikke er så flink til å ta hensyn til seg selv….og ikke vil skuffe andre…slitsomt med kroniske vondter..men heldigvis er noen perioder litt bedre 🙂 Jeg har jo veldig mye tid til blogging jeg da…er vondtene som “stopper”meg fra å blogge mer…:) Helt enig i at en ikke trenger unnskylde seg..men jeg liker å svare forholdsvis raskt på kommentarer..men noen ganger klarer en bare ikke 🙂 Fin kveld og fin kommende uke til deg :))

    19. Der kom sommeren 🙂 Så herlig å få litt sol&bad. Jeg har ennå ikke badet i Norge i år så neste helg må jeg jammen få gjort det! God bedring!!!

    20. miastorp: Ja, og her skal det visst bli sol til uka også…deilig 🙂 Har badet noen ganger vi ..men ikke så mye som i fjor da :))..håper du får tatt deg et bad før høsten også…så du hadde fått deg epletre …vi har et i hagen vi også 🙂 Takk snille du :))

    21. For en herlig sommerdag, og fine bilder også. De båtene var morsomme, det var vel en gjeng som dro på båttur sammen. Det er bare å nyte de fine dagene når de er der 🙂

    22. Ja, det er veldig godt med fri dager 🙂 Hehe blir nok noen fridager denne uken også tenker jeg, bare for å få samlet hodet litt 🙂 hehe klemmer <3

    23. margarites: Det var deilig med litt sol og varme ja 🙂 ikke sant de koste seg nok utpå vannet der ja….det så litt stilig ut der de kjørte sakte forbi tett i tett:)) Bli visst finvær til uka også :))

    24. Hanne: Fint å høre og jeg er enig..litt må være lov 🙂 Har plager både i nakke og skuldre..og har fått høre etter ultralyd..at det er kronisk senebetennelse i skuldrene, vannansamlinger og forkalkninger i nakke og skuldre…føler det blir ekstra ille når jeg “stresser” så er nok mye muskelspenninger også….

    25. For et nydelig bilde av “glittersjøen” ! Tror at dere som går rundt med konstante smerter venner dere litt til det, men det skal jo ikke være slik. Håper du får behandlinger underveis, at du kan ha lange gode perioder, for du har vel forsont deg på en måte med at du ikke blir helt frisk, eller?

    26. maiken: Takk..ja det var pent i virkeligheten også 🙂 Har hatt skulder og nakkevondt siden jeg var ungdom ..og har forsøkt” alle mulige” behandlinger..men om det hjelper litt varer det bare en liten stund …Har vennet meg til å ikke være helt smertefri..men deilig med bedre perioder som det er innimellom :)) Fin dag videre:))

    27. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja var fint med et par sol dager nå..og sol i dag også gitt, har vært litt ute på terrassen ..men orker ikke sitte lenge av gangen :))…får se om det blir en badetur til før høsten en av dagene :)))

    28. Man har lov til å ishje litt i mellom!!!!! Godt det ikke er like ille hver dag. Har du badet??? Jeg koste meg også i helga, men noen svømmetur ble det ikke. Men dette været skal jo fortsette, så jeg kan tenke meg en tur til vannet igjen en av dagene. Det frister i den herlige sensommervarmen! 🙂 Ha en fin kveld.

    29. Det er absolutt lov med litt Isj og Usj. Man må få lov til å uttrykke litt hva som sliter på 🙂 Men veldig glad for å høre at du er litt bedre <3
      Herlige sommerbilder, som viser sol og varme. Sånt kan jeg like. Det ble jo noen varme dager til slutt her også 😀 Så nyter det så langt jeg kan 🙂 I morgen skal jeg selv til spesialist, så det blir spennende å se hva han sier 🙂 Får nok bare finne meg i å avstå fra sol og varme i morgen. Skal kjøre langt....
      Ha en riktig god natt når du kommer så langt <3 Klemmer <3

    30. natheless: Godt å høre..litt men ikke for mye …hehe..:) Har badet 5-6 ganger i sommer …ikke værst det 🙂 Kan gjerne ta en dukkert til før høsten begynner ja :)) Fin dag videre til deg :))

    31. Eva: Takk, fint å høre..er enig , litt må man “få ut”det vonde er jo en stor del av hverdagen det også…
      Ja det er deilig når man kan nyte sola ved et vann 🙂 Håper det kommer noe positivt ut av besøket hos spesialisten da :)) ..lang kjøretur misunner jeg deg ikke … Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg