Pakke i posten og Peoner i vasen !

Jeg var jo en av “vinnerne”i utfordringa til elinslaaen ..om å farge/tegne på egg og ta bilder av dem ..og lage en liten historie til…gøy….

Og i dag fikk jeg altså premie i posten (må snart begynne å skatte av alle premiene tror jeg..hehe…)..og denne premien var helt super , har ikke slik fra før men har sett dem og synes de er kjempefine…så tusen takk for gaven  og det hyggelige brevet Elin.

Tar med et bilde av Peonene mine i vasen i samme slengen..de er jo så vakre…(bildet er tatt for et par uker siden )..

#peoner #smoothieglass #mjøndalen #blogg #foto

58 kommentarer
    1. Slike glass (eller hva man skal kalle det) har jeg siklet på i hele sommer. Desverre er kjøkkenskapene mine fylt til randen – så har ikke helt klart å bestemme meg for om noe må ut, eller om jeg bare rett og slett snart skal glemme der 🙂

    2. Så bra at du likte den 😉 Kjøpte så klart til meg selv også! He he..
      Kjempefine blomster! Når jeg blir stor skal jeg bli flink til å ha friske blomster inne innimellom jeg også 🙂

    3. Gratulerer med ei flott ny gave i posten. Den der var knall praktisk. Har ikkje slik eg heller, men ein sånn kunne eg tenke meg.
      Peonene dine var fine dei også. Du kan å pynte rundt deg. Ha ein fantastisk aften min venn. klem

    4. Premie får man når man fortjener det, og din kreativitet resultater. Du byr på deg selv og det blir satt pris på. Lykke til med nye “påfunn”.

    5. Det var fin premie og fine blomster. I ettermiddag når jeg kom hjem fra en dukkert i tjernet mitt, renset jeg sluket i vasken på bade. Skudde opp proppen, tørket det godt med en hårføner før jeg brukte støvsugern. Fikk opp mye skitt der, ikke rart at vannet rant seint ned. Sluke i dusjen fikk samme service men der brukte jeg hverken hårføner eller støvsuger. Det skal bli en god vane.

    6. Nydelige rosa peoner du har! Det er en blomst jeg liker veldig godt. Og heldige deg som vant finfin premie! Men skatte av premiene…hysj…bare ikke si det til noen 🙂

    7. traust: Veldig fine er de..og kjekt med lokk også :))…greit å tenke seg litt om ja..kan ikke kjøpe ALT man har lyst på..hehe….men et par stykker får du vel pressa inn..utrolig hva man får plass til i kjøkkenskap….:))

    8. Elin Slåen: Likte det veldig godt..kjekt med lokk og sugerør..og stilige er de også:))..klart du måtte ha også…
      Veldig koselig med egne blomster i vasen :)) Takk igjen og klem fra meg :))

    9. funderier: Det var fint sagt..takker så mye 🙂 Ja jeg har jo bidratt med noen bilder innimellom…så da fortjener jeg det kanskje som du sier..hehe…

    10. Helge: Takker så mye for det :)) Blitt lite bading på meg i sommer..3-4 ganger kanskje…Dukkert i tjernet hørtes deilig ut 🙂
      Sånne rør er det greit å få “ruska”opp i av og til ja…utrolig hvordan det tetter seg i åras løp…
      Ha en fortsatt trivelig kveld :))

    11. margarites: Takk, liker de godt selv..har de i hagen nå..men fått de fra farfar og farmor..som hadde en flott hage med masse blomster :)) Veldig fornøyd med den fine premien :)..hehe…får kanskje ikke snakke så høyt om det…:))

    12. Flotte peoner. Og sånne glass har jeg og. Guttene elsker når jeg lager iskaffe i dem 🙂 Og Frodith drakk kald chai-latte av et sånt i sommer. Hehe, det var da og en informasjon å komme med, men men. Fint med peoner i vase. Jeg er dårlig på blomster i vase, Gubben kjøper ikke lengre, for han vet jeg ikke vil ha. Men kan nok bli flinkere å ta inn fra hagen, for jeg ser jo hvor lekkert det kan være 🙂

    13. Min matgale verden: Takker :)) Fine de glassa..iskaffe har jeg aldri laget selv..men det er jo godt så får prøve det en gang 🙂 ..hyggelig å høre at Frodith koste seg også..hehe..:)) Har ikke ofte blomster i vase jeg heller…sånn av og til bare :)) ..mannen her også har slutta med det..om det ikke er noe heeeelt spesielt.. for han vet at jeg liker best å kjøpe ting sjøl..hehe…God natt <3

    14. Hekleri og Ra: Ja , jammen har jeg fått mye fint i posten etter jeg begynte å blogge..hehe..:))
      Likte premien godt 🙂 Takk , ja de er fine :))

    15. Utrolig flott gave da, og sikkert velfortjent. Passer til en smoothie disse. Deltok ikke selv i Elins konkurranse, men fulgte selvsagt med på alle de kreative eggestuntene. Peoner blir aldri feil !!! Klem 🙂

    16. Uff..ser det er lenge siden jeg har vært på besøk hos deg. Det er blitt lite blogglesing i sommer, men du har jo hatt mange flotte innlegg seg jeg. Blant annet om rød tråd…ha,ha. Hos meg er det alle regnbuens farger som gjelder. All verdens svada havner på bloggen, men sånn er jeg og slik er det greit for meg å ha bloggen. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal slutte å blogge eller ei…Har veldig lyst til det noen dager, men så klarer jeg det ikke helt heller.

    17. Heldigvis har de ikke kommet på det enda her i landet, at vi må skatte for premier (tror jeg da).
      Og denne premien var jo artig. Jeg har jo sett sånne i butikker rundtom. Kos med en overraskelse i posten 🙂 Det er sånn som gjør dagene lysere og kjekkere 🙂
      Klemmer <3

    18. Artig “patent” på det glasset! Har ikke sett sånt før! Peonene dine er vakre. Min busk har mørkerøde blomster og den er avblomstret for lengst! 🙂 Jeg liker sånne “bokstavrimoverskrifter” som du har her!:D

    19. toveview: Likte gaven godt ja..og skal lage smoothie en dag snart :)) Ikke alltid det passer å være med på ting..men moro når det passer seg slik og ikke er for krevende :)) Elsker Peoner 🙂
      Klem tilbake <3

    20. Fru Tunheim: Sånn er det jo noen ganger..men hyggelig du stakk innom nå da 🙂 Bare fint med variasjon på bloggen..og jeg og bare lager innlegg som jeg “føler for” der og da..men noen ting går igjen litt oftere enn andre :)) Du kan jo bare blogge når du har lyst…koselig å se innom bloggen din iallefall :))

    21. dedicat: Takk 🙂 ..de er fine ja..nei når du har vært så mye på tur får du heller se på Peonene til neste sommer..om du skal være mer hjemme da :))

    22. Eva: ..håper vi slipper det på slike “småpakker”iallefall :)..likte gaven godt og skal lage noe godt å fylle den med snart..noe litt sunt kanskje 🙂 Nattaklem <3<3

    23. karidansen: Jeg har sett noen har hatt slike på bloggen,men hadde ikke selv..så det var koselig å få :)) Mørkerøde Peoner er flott det også..mine er fra hagen til farmor og farfar så de betyr litt ekstra for meg..tok med plante fra hagen deres da vi bygde her :)) ..så bra du likte overskrifta…takk :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg