Bildedryss….fra Åsgårdstrand selvfølgelig…

Mulig dere er lei av Åsgårdstrand nå..hehe..men det er ikke jeg . Her er noen bilder jeg tok mens vi var der nå sist.. som jeg av en eller annen grunn synes ble litt fine, eller at det var noe ved dem jeg likte godt..var det ett av bildene du likte ekstra godt ?

Skriver litt under bildene ….


Bilde av hotellet vi lå på…..


Utsikt fra resepsjonen…..


Utsikt fra rommet vårt….

Kunne ha vært en ørn..men var festa i en snor i en hage, fugleskremsel eller for å sjekke vind….eller hva vet jeg ??

Blomster ved brygga….

Et gammelt “skur”….

En åker vi gikk forbi…bygg kanskje…noen som vet ??

Sykler ved hotellet..tror nok man kunne leie dem …

Jeg likte den litt “rette”avsluttninga på rosebusken mot den hvite veggen….

Måke som står på et ben…..


Blomster og båthavn….


Nede ved brygga…..#åsgårdstrand #foto #blogg #thonhotell #korn #vestfold #ferie #vg #nrk #norge #sommer

 

 

 

 

 

 

 

38 kommentarer
    1. Du har blitt SÅÅÅ flink med bilder du 🙂 Jeg liker alt med speiliingene, gjennom vinduet, “dragen” på himmelen, bygg-kornet (tror det er det) , måken 🙂 Love it 🙂 Klemmer <3

    2. Mange flotte bilder fra et sjarmerende sted.. Madammen hadde jo et søskenbarn som bodde der i mange år og vi var innom noen ganger. Men nå er jo de flyttet rundt Horten.. så da blir det jo ikke så ofte 🙂

    3. Åsgårdsstrand er vakkert kan jeg se.Alle bilder var fiiiiine !!! Men de jeg synes skiller seg ut fra mengden er: blomster / prestekrager ved brygga (stilg komposisjon, nært på prestekrager + bakgrunn med lite himmel på, bra), det gamle skjulet (utsnittet), herregården bak kornstråene (akkurat passe med åker foran motiv), blomster foran båthavn (fargekontraster / vakkert) og det siste med steinene (for linjene / formene og nydelig himmel). Det var vel det. Ha en fortsatt flott uke !

    4. Så fine bilder! Det ser veldig fint ut der, har faktisk aldri vært i Åsgårstrand før, men da har jeg kanskje gått glipp av noe! 🙂 Jeg likte spesielt godt bildene ved vannet. Så sommerlige og fine! 🙂

    5. Så fine bilder og flott sted…Jeg likte veldig godt det første, det har jo både sjø og båt og sol…Tenker du sover godt av den gode sjøluften der. Og forstår veldig godt at du liker deg her…

    6. Absolutt ikke lei:D Og ofte tror jeg det er slik at man faller så ekstra for enkelte bilder når de klarer å gjengi den gode stemningen man følte da man var på stedet, eller hvis de klarer å fange en helt spesiell følelse:) Tror kanskje de tre øverste og bildet av det røde skuret ble mine favoritter her:)

    7. frodith: Takk, og du kan jo mye om foto så da er det ekstra fint at du liker dem :)..jeg liker også det bildet med korn godt..og de andre og da :)) Nattaklem <3

    8. Blir ikke lei av Åsgårsstrand jeg! Særlig ikke når du viser så mange flotte bilder derfra! Bildet der greinene speiler seg i vinduet er min klare favoritt, men her var det mange flotte!! Jeg liker også¨godt bildet av kornet i forgrunnen og gardshusene bak. Det nederste bildet falt også i smak. Ellers er det jo noen fargerike, nydelige blomsterbilder her. her! 😀

    9. toveview: Veldig fint sommersted :))Takk så fin tilbakemelding..gøy å høre hva du tenker om bildene..du er jo en flink fotograf :)..morro å prøve å ta bilder på litt ulike måter..jeg syns også den gården bak kornet passa så fint inn i bildet :))Fin uke videre til deg også :))

    10. Tattavkvinnene: Takk så hyggelig å høre..koselig sted å være om sommeren..stille og rolig…Absolutt verdt å ta en tur dit 🙂 Vann gjør seg godt på bilder og blå himmel gjør det jo ekstra sommerlig og fint :))

    11. maiken: Takk , kjempefint der..stille og rolig atmosfære..passer meg perfekt 🙂 Takk ja båter skaper litt sommeridyll både på bilder og i virkeligheten :)..litt sjøluft gjør godt …God natt :))

    12. Fromfat2phat: Så bra..hehe..:)) Ja noen motiver gjør seg godt på bilder..og man kan få en følelse av hvordan det er der..og gøy å se tilbake på selv også :)) Takk, gøy å høre hva andre liker også :))

    13. karidansen: Det er bra 🙂 Takk hyggelig å høre :))..moro å høre andres mening ..og det er ulikt hva folk liker best ser jeg..og det er jo bra :))..det med kornet likte jeg veldig godt også..men jeg likte jo alle da..og syns det var gøy at de var litt forskjellige 🙂 God natt og fin morgendag :))

    14. Fine bilder du hadde. Alltid artig å se bilder som gir så mye. Syntes flere av bildene dine var veldig fine. Likte bildet fra brygga med alle steinene. Likte godt den hvite gården bak aksene, og ikke minst det røde skuret.
      Nå skal jeg lese flere innlegg. Har ikke hatt tid på en stund og lest :).
      Klem<3

    15. Jeg har vært der et par ganger og hadde nok ikke sagt nei takk om jeg fikk muligheten igjen. Det er bare vakkert og de bildene dine var kjempefine. Du har blikket for det.

    16. Flotte bilder her altså. Sommerstemning, og god reklame for Åsgårstrand 🙂
      Jeg likte veldig godt blomstene ved brygga, og åkeren. Skuret var også flott, og så hadde dere jo veldig frodig utsikt fra hotellrommet 🙂
      Dette viser jo hvor mye dere koste dere, og at dere tok dere god tid til å se dere rundt 🙂 Tusen takk for at du viste det samme her på bloggen <3
      Klem til deg du vakre <3

    17. BforB: Takker for hyggelig tilbakemelding :)Så bra du likte dem..den kornåkeren syns jeg er litt ekstra fin også :)) Noen ganger rekker en ikke over alt..sånn er det bare 🙂 Klem tilbake <3

    18. Eva: Tusen takk …ja stedet fortjener litt reklame…er jo supert der på sommeren iallefall 🙂 Fine de…jeg syns det med åkeren var så rolig og harmonisk på en måte 🙂
      Hotellet ligger perfekt til…med utsyn over sjøen og båthavna..nydelig 🙂 Er et lite sted…så det er hyggelig å rusle litt i gatene der og se seg om…:) Stor klem tilbake til deg <3

    19. Therese: Takk snille deg :)…går greit , men mamma er fortsatt på sykehuset og blir der nok en god stund..men små ting går fremover :)) Klem tilbake :))

    20. rundtomkringtrorjeg: Koselig sted ja 🙂 Er ofte slik at en ikke besøker fine ting /steder i nærområdet så ofte 🙂 Takker så mye :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg