Shorts og frynser !

Håper jo virkelig det blir en fin sommer så en kan gå mye i shorts, kjole eller skjørt..jeg er nok mest et “buksemenneske”så da er det ok å pynte opp shortsen litt , med f.eks frynser.

Nå om dagen er det jo veldig aktuelt å bruke frynser, jeg liker ikke at det blir for mye..men synes det pynter opp med noen detaljer på veske og sko, skoa med frynser jeg har på her er 6-7 år gamle…noen ganger er det greit å ikke kvitte seg med ting også.

Veska har jeg kjøpt i år, og den tror jeg kan passe til mange ulike antrekk og stiler….greit med en slik anvendelig farge…


Shorts og bluse #kappahl Sko #chilli


Veske og smykke #kappahl Topp #byuong Sko #bellamoda

36 kommentarer
    1. Er sant, noe bør man ta vare på til neste gang det blir moderne. Jeg har også noe jeg ikke greier kvitte meg med. Frynseskoene” var kjempestilige! og det andre også. Jeg kunne faktisk ha gått i alt du viste her 🙂

    2. Du ser altså smashing ut i alt du! Den grå toppen fra byoung var superfin. Liker når toppen “henger” litt foran til en slags v-hals 🙂
      Ha en fin kveld vakre 🙂

    3. Kjempetøffe sko og stilige øredobber. Ja, resten av antrekket er også flott, men det var disse detaljene jeg merket meg først! Artig med Annebes moteblogg. Synes du er tøff som gjør det – og du passer veldig godt som modell. Sjøl har jeg vært på Dressmann og kjøpt meg tre kortermede skjorter i dag. (Ta tre, betal for to!) Mest til jobb-bruk, for vi har ikke lov til å vise bare skuldre.Skjortene var ok, men tror ikke det blir noe blogginnlegg om dem! 😉

    4. Annika: Tusen takk for fin tilbakemelding :)..ja litt slike “løse”overdeler er både fint og behagelig synes jeg også 🙂 Takk ,det samme til deg :))

    5. karidansen: Takk, ja detaljene kan være “viktige” de..og forandre antrekket helt :)) Jeg syns jo disse antrekksinnlegga er gøy å holde på med..men skulle gjerne vært i form til å dra andre steder å ta bilder..men foreløpig krever det litt for mye ..så da blir det her hjemme for det meste 🙂
      ..hehe..ja noen gode skjorter fra Dressman kan være bra til sitt bruk det :)) Men har jo sett deg i fine fargerike klær av den feminine sorten også 🙂 Kos deg i kveld <3

    6. Stilig til deg 🙂 Du kler kjempegodt shorts 🙂 Jeg kler ikke det i hele natt, men kjoler derimot 🙂 Håper du koser deg i regnet 🙂 klemmer <3

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det kan forandre mye på et antrekk det ja :)..så hyggelig du likte det ! Takker for koselig tilbakemelding…jeg synes det er gøy..og moro at det kommer noen antrekk fra deg innimellom også <3

    8. frodith: Takk snille deg :)..ja jeg liker shorts godt..kjoler også, men sjelden jeg finner noen jeg trives med ..du er superfin med det…:)) Her har det akkurat regna masse og tordna..men før i dag satt jeg ute i solsteika …variabelt om dagen :)) Klem <3

    9. natheless: Tusen takk :)…det er smart å klippe av ei bukse en har…gjort det mange ganger jeg også :)) Fornøyd med sko og veske ja :)))

    10. Begge antrekka syns jeg var fine. En slik shorts er veldig anvendelig. Men holder en liten knapp på det nederste antrekket :). Klem <3

    11. Superelegant “stylet” shorts, og ikke mindre flott modell ! Ja, frynser er “hot” nå har jeg sett. Jeg har vært på utkikk etter en fin dongerishorts. Men har enda ikke funnet en som har det lille ekstra. Tror jeg ønsker en med litt hvit blonde på, detaljer evt. på lommer. Jeg har bare sett den for meg i hodet mitt enda. Vurderer etter som jeg ikke har funnet den rette shortsen, å kutte av en dongeribukse jeg har og sy på blondestoff selv. Supert at jeg nå vet hva jeg trenger i tillegg, frynser er tingen ! Jeg har også funnet ut at det er lurt å gjemme på noen plagg / sko, moten kommer alltid tilbake. Bare en holder samme vekt / kilo i et tiår, så en kommer inn i det en har gjemt. Det kan være et problem hos undertegnede, he-he ! Takk for bilder og tips !

    12. Stilig! Jeg håper vi får varme nok til å kunne brette opp buksebeina litt i det minste. Varmen er ikke her for lenge av gangen, men den kommer vel igjen 🙂

    13. Veldig fine antrekk, som alltid. Likte godt begge skoparene. Vesken er litt av sorten “too much” for meg. Fordi jeg føler meg litt klumpete når det blir for mye stæsj. Men veldig stilig når jeg ser andre med sånt 🙂
      Jeg kjøpte meg selv en dongeri shorts nylig. Den var så fin synes jeg, litt lenger enn den du har her, og helt tettsittende. Men den hadde så fine detaljer i livet. Og nå kan jeg jo faktisk bruke sånne plagg, hvor jeg kan putte toppen nedi shorts, bukse eller skjørt 🙂 Det kunne jeg ikke før, for da så jeg aldeles klumpete og stor ut 🙂
      Nydelig er du, som alltid 🙂
      God klem til deg, du vakre <3

    14. Moving On: Tusen takk så hyggelig :)..ja enkelte ting er det lurt å gjemme ..men ikke alt da..da blir det fort overfylt i skuffer og skap :)) Fin dag videre til deg :))

    15. toveview: Takk for hyggelig tilbakemelding .koselig å høre 🙂 Jeg kjøpte shortsen for en tilgodelapp jeg hadde…:) hvite blondedetaljer er jo sommerlig og fint da..håper du finner en lekker en 🙂 Litt fryner er kult da..men ikke for mye ..hehe…
      Ja ikke vits å spare på det som ikke passer..men sko og vesker og slikt er jo litt enklere:) Fin dag videre <3

    16. Eva: Så hyggelig at du likte det 🙂 Ja litt frynsete den veska.hehe…jeg liker det, men man har jo sine ting en liker og ikke ..men liker ikke mange ting med masse pynt jeg heller ..men en ting i antrekket kan godt være litt mer “synlig” :))
      Så fint du har funnet en shorts du liker ..da blir nok det en sommerfavoritt..om det blir varme og sol :))..sikker gøy å kle seg nå ..hvor du synes ting sitter penere 🙂 Takk snille ,søte deg 🙂 Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg