Sånn er det bare !!

 Jeg fant disse sitatene i bladet Kamille….og det er jo ofte slik at vi er jo i grunnen eksperter på oss selv , men alikevell gjør vi ofte stikk imot det vi råder andre til..

 Som jeg de siste årene jeg fremdeles var i jobb !…de rundt meg prøvde å overtale meg til å ta det mer med ro..og jeg sa det til meg selv også….men som sikker mange

 andre også, man vet hva man bør gjøre, men man hører liksom ikke på det øret.

Det er nå bare slik at i ettertid ser en jo hva en burde gjort…men jeg visste det jo egentlig hele tiden.

Men det med å snakke med seg selv sånn ellers , det gjør jeg stadig…..og jeg går ofte å nynner og synger,gjerne i butikken også …så det hender noen ser litt smilende bort på meg..hehe….


#blogg #mjøndalen #kamille #norge #sitater

42 kommentarer
    1. Super duper blogg du har 🙂 masse fine bilder og innlegg 🙂 hva er dine beste treningstips? Kan du lage mer av sunn oppskrifter til mat (lunsj og middag)? Hvorfor blogger du? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    2. Hehe snakke med seg selv er noe av det mest fornuftige man gjør, man får jo det svaret man ønsker. 😀 Men kan jo være litt slitsomt når folk snur seg etter en i butikken da, man kan jo bli tatt for å være litt tusete. Men hva gjør vel det. 😀

    3. Det er lett å kjenne seg igjen i sitatene <3 Jeg har ikke alltid lyttet til kroppen, løpt en ekstra maraton selv om jeg har vært halvskadet, og betalt for det senere, selv om jeg er heldig og jobber også med annet enn som trener, men jeg sluttet ikke i trener jobben før jeg nesten ikke kunne gå, og har brukt lang tid på å trene opp igjen skader.
      Snakke med meg selv gjør jeg støtt og stadig, alltid kjekt å få de svarene jeg vil ha <3 Nydelig bilde av fine deg <3

    4. passion4lifeandtravel: Det er vel slik det er med de fleste av oss..man vil jo så gjerne :))..løpe med skader er jo ikke bra..men de fleste som driver idrett har stadig skader og tar nok ikke mye hensyn til det…dumt..men sånn er det :)..fint du har andre ting du kan jobbe med også..som kanskje er mer skånsomt :)..hehe…greit med noen som vet hvilke svar man vill ha ..Takker så mye :)) Ha en fin kveld videre <3

    5. Takk, jeg skal reiseblogge litt om vår siste laaaange USA tur, og samtidig holder på å pakke ned glass og sånt i stuen, hele første etasje skal pusses opp i sommer, til og med kjøkkenet skal flyttes til et annet rom, og noe av oppussingen blir gjort mens vi er på ferie i Bangkok, Hua Hin og Bali 🙂

    6. passion4lifeandtravel: Da har du jammen litt å drive på med :)) Høres ut som dere skal på en spennende reise igjen da :)…får vel se bilder fra det også håper jeg <3

    7. Å, ja…det er så mye mer å pakke enn en selv tror, så mye man har som man ikke tenker på, skal tømme både kjøkken, treningsrom, stue,vaskerom, toalett gang osv…så ja…litt å styre med om kveldene :), skal bli godt når alt er ferdig en gang på høsten <3 Jo da, det blir koselig reise i sommer også til steder vi har vært en del ganger, og som jeg er glad i <3 Bilder kommer nok helt sikkert 🙂

    8. passion4lifeandtravel: Blir sliten bar av tanken på alt dere skal gjøre jeg..hehe..men det blir nok fint 🙂 Kan være fint å dra til steder en kjenner fra før :)))

    9. eg er flinkere å lytte til kroppen nå enn før….selvom eg gikk på sparebluss lenge så var det ikkje et valg. Er noen i familien syk er alle syk føler eg- dvs når eg er syk merker ingen det…fordi eg liker å være i fred og klare det meste selv…men når andre er syk så måte eg steppe opp…..og være den som var klippen..og det tømte meg helt sånn at i fjor var eg syke hele året…og enesten positive som skjedde var at datteren min ble bedre fikk kjæreste og flyttet ut og eg flyttet fra exen….ellers var året en evig kamp med en persillekropp NAV og bank ex og styr
      2015 ble veldig mye bedre…..men håper resten av året blir best 🙂 <3

    10. cuskima: Sånn det er , man setter seg selv til side for å stille opp for dem man er glad i :)..jeg også takler mye mer når det gjelder meg selv..og når de rundt en har det bra kan man liksom slappe av..men da er en kanskje så sliten at det er vanskelig å hente seg inn igjen …
      Fint det skjedde positive ting både for datteren din og deg 🙂 Alle gode ønsker videre også <3

    11. Klart man snakker med seg selv.. og nynner gjør jeg rett som det er 🙂 Ikke alltid jeg gidder å svare da. Men det gjelder nok mange at de ikke er flinke nok til å lytte på kroppens signaler, det kan være en smertefull prosess å lære det. 🙂

    12. Dedicat: ..nei man trenger jo ikke alltid svare..hehe…
      Man blir jo som regel litt “smartere”etter noen erfaringer…men flink nok er det nok vanskelig å bli ..God natt :))

    13. Mye sant i det der ja. Eg veit også kva eg skulle gjort, så hadde eg muligens vore i jobb i dag. Men enkelte ting så tror eg at eg har lært, men så glemmer eg det. OG kommer på det når det enda ein gong er i seinaste laget

    14. gretashobby: Ja det er sånn det er for mange av oss…men teori og praksis..ikke så enkelt det der…man vil jo så mye, selv om en vet en ikke burde..men LITT flinkere blir man jo av erfaring :))

    15. De ekspertrådene er jo utrolig viktige, bare så synd vi ikke lærer før det er for sent likevel 😛 Men, ofte går det jo utrolig bra 🙂 De fleste av oss har både hode og sjel med seg på livets landevei 🙂
      Klem <3

    16. Eva: Det er sånn det er..man vet hva man burde gjøre, men teori og praksis er veldig forskjellig…:)) Vi har noen erfaringer ja..og litt klokere blirman, og skjønner etterhvert at man bare MÅ ta hensyn til seg selv også :)) Klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg