Bytur !

For de som pleier å lese bloggen min er det vel ingen stor overraskelse at mannen og jeg har vært i Drammen å handla og tatt en kaffe i dag..hehe..Det som var litt annerledes i dag var att guttene var i byen sammen og skulle kjøpe noe klær og solbriller, også kom de nedom der vi satt og tok en kaffe med oss..så da ble det jo ekstra hyggelig.

Har vært veldig deilig i dag, med en del sol , men også med deilig temperatur selv når sola ikke er fremme..så da blir det nok å grille litt i kveld….gjelds å nyte de fine dagene…


#drammen #laboulangerie #elvebyen #lørdag #blogg

 

30 kommentarer
    1. Alltid koselig å lese om deres lørdagsutflukt til Drammen, og forstår at det ble ekstra kos når guttene spiste sammen med dere <3
      Her har vi vært en tur og kjøpt oss nye dansesko, vi fortsetter så klart med den lille salsaskolen vår til høsten, og da er det alltid greit å bytte ut dansesko, og gå med dem litt inne nå, sånn at de ikke blir vonde å danse i til høsten :). Nå skal vi ta et rufs, og pakke ned noen pappesker med glass og sånt, vi må tømme hele første etasje, siden den skal pusses opp i sommer 🙂
      Ha en kjempekoselig lørdagskveld <3

    2. Hmmmm…. Nå skal jeg gjette litt her…… Altså : Jeg gjetter at det grove rundstykket er ditt ….og at mannen din skal kose seg med skolebrødet!! (Husker fra et tidligere innlegg at han er glad i skolebrød.) Ja, det er viktig å nyte solgløttene. Du så jo riktig sommerlig ut i blått og hvitt! 🙂

    3. eg har nytt litt tur i solen og litt shopping….nye blomster på terassen og klesvask….endelig ferdig med alle tepper og håndklær etter noen rundr med en liten hundejente med vondt i magen og så tror eg at eg har fri :D:D
      ha en nydelig kveld -det er sommer her også i dag <3

    4. passion4lifeandtravel: Takk for det, er jo det som er helg for oss nå for tiden ..og at guttane kom også er tipptopp :)…må nok ha skoa i orden da tenker jeg…stilig å kunne danse salsa da :))..da har dere litt å drive på med høres det ut som…blir nok bra :)) Takk, kos deg i kveld du også <3

    5. karidansen: ..haha..du har så rett:)…glad i skolebrød jeg også..men trang litt mer mat :))..ja , bruker sjelden skjørt men det passa fint i dag..for når sola kom kunne jeg bare dra det opp litt og brune leggene..hehe…

    6. Margrethe: Ja er stort sett det som blir vår “utskeielse”på aktivitetsfronten i helgene :))..nå står mannen ved grillen…lukter godt :))

    7. cuskima: Det hørtes ut som mye hyggelig det da…bortsett fra hund med vondt i magen…
      Nå kan du nyte at du har det pent rundt deg med fine blomster og sikkert noe god mat :)) Unner deg virkelig en fin sommerdag 🙂 Klem<3

    8. Ja, gjelder å kose seg litt 🙂 Her har det vært fint vær, og jeg har vært ute i solkjolen min, med tights 🙂 Og det midt mellom styr og ordning 😀 Men vi nærmer oss ferdig i huset her, og snart er vi vel ferdig med gamle stedet også…Vi har gjort LITT hver dag…ELler egentlig ganske mye, men ikke så FORT, så vi har vært blide og fornøyde hele flytteperioden 🙂 Det gjelder å ha ro over det har jeg funnet ut 🙂 Nå er det snart ferie, og nøkkel levert, og da skal jeg bare kose meg. Starter med turen til Bergen 😀 DU er kjempefin i langt skjørt i dag da 🙂 Supersøst <3 Og kos med sønnene med på tur tenker jeg 🙂 Klemmer <3

    9. Det har virkelig vært fint i dag… Jeg har vært ute det meste av dagen selv og var på Karlsborg Spiseriforretning like ved Ekeberg Restauranten. Dersom du og mannen er i Oslo burde dere virkelig ta trikken opp dit. Maten er nydelig og som bonus får du en fantastisk utsikt over Oslo og fjorden :o)

    10. Det var deilig igår, en smak av virkelig sommer. Fikk meg nye tursko i går, kun brukes i skogen og terreng. Så sjekka jeg den nye kiwibutikken i Kobbervikdalen, stor og fin butikk, god plass mellom relonene og bra med p-plasser. Min lokale kiwi er et fuglebur i forhold. Ha en fin søndag.

    11. Alltid stas å være på bytur sammen med de nærmeste.. det blir jo ikke så ofte det da. Er evigheter siden vi var i Drammen.. var vel når vi bodde i Asker og det er jo en mannsalder siden 😛

    12. Det høyres ut som ein kjmpeherlig dag da. Og i dag syns eg du var snasen. Skikkelig fin i det skjørtet. no fikk eg lyst på eit sitt skjørt.
      Nyt dagen i dag også. klem <3

    13. frodith: Sant, kan kose seg i gråvær også…men ting blir ekstra hyggelig med litt sol og varme da synes jeg :)) Ja så du var så fin med kjole, og klappa den fine hvite katten :))
      Høres smart ut å ta ting litt rolig ..om en har mulighet til det :)) stress kommer det sjelden noe bra ut av :)) Blir hyggelig å starte ferien med en slik tur…blir nok en fin opplevelse tenker jeg 🙂 Takk, ikke ofte jeg går i slike skjørt ..men egentlig ganske kjekt, for da kan man bare dra det litt opp om en sitter i sola..også fryser man ikke om det er litt kjølig :)) Søndagsklem<3

    14. Vera Lynn: Deilig med en slik sommerlig dag :))Det hørtes flott ut..har vært oppe ved den restauranten for mange år siden..men aldri spist der..takk for tipset :))
      Så du var så fin og nyklipt..deilig å være fornøyd med håret :)) Klem og fin dag videre <3

    15. Helge: Ja, var fint med en dag med litt sommerfølelse..vi grilla på kvelden også 🙂 Da håper jeg du blir fornøyd med nye sko..må vel gås inn litt før de blir gode :))
      Deilig med butikker med god plass…selv om det er enklest å handle der man pleier ..men greit å prøve noe nyt om en ikke har dårlig tid :))…beste som er med gode parkeringsmuligheter 🙂 Kos deg videre i dag :))

    16. Ritamarita: Blir litt ekstra koselig med finvær ..og med guttene også ble det jo supert :))…takker så mye 🙂 Kos deg videre i dag og stoooor klem fra meg <3

    17. dedicat: Det er det, mannen og jeg er jo ofte , men gutta holder jo som regel på med sine egne ting..så hyggelig å møtes slik :)…skjedd mye fint med Drammen ..så byen er verdt et besøk :))

    18. gretashobby: Det var koselig ja 🙂 Takker så mye…veldig kjekt med et slikt langt skjørt i litt tynt, lett stoff ..du burde kjøpe noe slikt..mitt var veldig billig på Hennes eller noe tror jeg det var 🙂
      Kos deg masse og stooor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg