På innsiden !

Noen av dere husker vel kanskje at jeg skulle en tur innom Gulskogen gård en tur å ta litt bilder i slutten av April…men siden det ikke åpnet der før i Mai ble det til at jeg tok noen bilder fra utsiden av gjerdet ….se her ..

Her om dagen fikk jeg endelig vært på innsiden også, stedet er veldig fint , med store plenområder , trær,blomster,vannpytter ,krakker ,broer osv…. du kan lese litt mer om stedet om du ønsker HER.

Jeg tok masse bilder, men har bare valgt ut noen, så dere får sett dere litt rundt…..( stedet ligger langs veien vi kjører når vi skal til Drammen ..)

 



Det var en liten titt rundt bygningen..var en del skoleelever her denne dagen, noe som gjorde det litt vanskelig å få tatt bilder over alt…

Mange fine oaser med krakker og planter rundtomkring…

Det er også Påfugler der, men denne dagen var det bare denne ene som var på utsiden av buret….

Og noen ender er det også der…


Fontener og flere vakre broer…

Mange fine, gamle trær…mulig det kommer litt mer trær og blomster i et senere innlegg…#gulskogen #gulskogengård #påfugl #norge #blogg

42 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder, kanskje jeg må få med jentene å dra ditt en tur når vi skal på turene våre 🙂 Vi prøver å komme oss litt uten for Skien/Porsgrunn’s området 🙂 Klem <3

    2. Therese: Tusen takk 🙂 Ja om dere tar tog til gulskogen f.eks er det kort vei dit bort og til gulskogensentret…så kan dere handle litt og spise lunsj der etter en runde inne på Gulskogen gård :)) Fredagsklem <3

    3. Husker godt innlegget ditt fra utsiden. Idyllisk plass med nostalgisk preg. En sånn plass kunne jeg godt ha tenkt meg å besøke på en stille dag, da det ikke var så mange mennesker der. Da skulle jeg skru av mobilen tusle rundt og bare nyte! 🙂 En romantisk ramme….som skapt for bryllup! 😀

    4. Veldig fint der da 🙂 Jeg får veldig sånn følelse av gamle dager, samtidig som jeg ser det er veldig nytt rundt i hagen der. Vakkert <3 Koselig å gå sånn å knipse bilder 🙂 Håper du har hatt en fin fredag <3 Klememr <3

    5. De har en kjempefin hage der, masse blomster og fugler. Har vært der selv noen ganger. En fantastisk sted. Men jeg har aldri vært på omvisning der, sikkert en bra ting det også. Det oser av historie på slike steder. En annen gård i Drammen i samme stil er Austad Gård, den ligger fint til men på Gulskogen Gård er det gjort mere ut av uteområde.

    6. God morgen. Masse herlige bilder her. Tenker denne turen gav deg god påfyll og glede. Er så herlig å bare gå rundt å se og ta inn slike flotte steder. Håper dagen i dag blir god. Det blir vel kafe besøk og handling på deg. Klem til ei god jente

    7. Magnus Alvheim: Veldig fint der..og stille og fredelig :))..takk, var litt vel mye sol denne dagen så litt lyse bilder..men mange fine motiver :))

    8. karidansen: Er noe litt ærverdig over stedet ja :)..her er det stort sett ganske rolig tror jeg ..om det ikke foregår et arangemang e.l…
      Veldig romantisk..og blir tatt en del brudebilder der tror jeg <3

    9. frodith: Ja det er det 🙂 stille og fredelig sted å gå å tusle i sine egne tanker..og ta noen bilder da selvfølgelig :))..var egentlig vel mye sol til å få bra bilder denne dagen..men flotte motiver :))Nyt kvelden 🙂 Klem<3

    10. passion4lifeandtravel: Veldig pent og fredelig der..ja du får ta deg en rundtur her i traktene..mange fine steder ..og fin natur 🙂 Takker så mye :))

    11. Helge: Ja, nå var de fleste påfuglene i bur..men har jo kjørt forbi og sett de sitter på gjerdet tilogmed :)..ikke vært på omvisning jeg heller og ikke inne i husene..vet ikke om en kan det helller..får sjekke en annen gang ! Har vært oppe ved Austad gård også…fint sted :)) Kos deg med lørdagskvelden :))

    12. margarites: Takk :)) Ja et fint sted om en liker slike vakre ,litt rolige steder …så kan man jo ha med kaffe også..eller kjøpe noe om det er åpent … Kos deg i kveld :))

    13. Veronica S: Fredelig vakkert sted ..og mye å ta bilder av :)..ja godt vi ikke har så mye hage..eller da måtte man jo ha en gartner eller to…:) Takker <3

    14. gretashobby: Takk, hyggelig å høre 🙂 Var deilig å rusle rundt her sånn helt for meg selv og bare ta litt bilder..stedet ligger ikke så langt fra oss, men mange år siden jeg har vært der..blir gjerne slik… Vi har vært på kafè i dag ja ..hehe..ikke noen overraskels det nei…. Klemmer tilbake til fine deg også <3

    15. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Tusen takk..fint sted og gøy å fotografere :)) Ja de påfuglene er jo så flotte…særlig om de slår ut halefjæra..men denne gjorde ikke det nå da:)) Kos deg videre i dag:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg