Vår-yr….

Nå er det ny fotoutfordring hos Frodith… “Bli med å hylle våren bittelitt”…. mer om hva det går ut på kan du se HER…og kanskje du har lyst til å være med du også….Jeg synes det er gøy med foto også liker jeg å bruke fantasien ..og hos Frodith er det ikke slik at du får kjeft for at du ikke har løst oppgaven “riktig” for hva som er riktig tolkning av et tema bestemmer du selv.

Første oppgave er altså Vår-yr….siden jeg har lite energi for tiden kan jeg ikke si jeg føler meg så yr akkurat…men jeg gleder meg over våren.  Men i går måtte jeg vært litt yr tror jeg for jeg kjøpte meg et Flax-lodd og det er ikke ofte ..og hadde jeg vunnet den millionen hadde jeg nok blitt veldig yr..iallefall for en liten stund.

For at det skulle passe til Vår-yr satte jeg loddet oppi stemorsblomstene utenfor butikken og tok bildet….og det var noen som kikka litt rart på meg…..de skulle bare visst at jeg var med på en skikkelig spennende utfordring…hehe….

#flaxlodd #norsktipping #blogg #mjøndalen #stemorsblomster

 

 

 

42 kommentarer
    1. Flott bilde ble det, med håpet i stemor! Lurer på hva de menneskene som tittet på deg hadde tenkt om det hadde vært skrapt alt, og det sto gevinst en million! Men vant du da??? Det er jo spørsmålet nå!

    2. Hadde vært ok med 1 mill kr nå like før sommern setter inn for full musikk. Jeg som mange andre lever i håper. Neste gang kan det være deg…..

    3. En flott og annerledes variant 🙂 Klart man blir litt vår-yr, med tanken på en million 😀 Jeg liker også sånne utfordringer pga jeg må tenke meg litt opp og pushen meg og finne noen nye vrier. Fantasien får rulle fritt 🙂 Har tatt noen bilder i dag også, blir spennende å se hva det ble av dem 🙂 Ellers kost meg på kafe og gått tur 🙂 VANT du? 🙂 Klemmer <3

    4. Hihi, det ble jo et veldig flott bilde 😀
      Jeg har sluttet å se rart på folk som tar bilder av ting, for nå tar jo alle bilder av alt virker det som 😀
      Hadde vært kult om du hadde vunnet den millionen da 😉

    5. natheless: Takk..hehe..ja da hadde jeg sikkert leika meg litt sånn “lottomillionær”og finne på noen sprell ..vant ikke så mye som ei krone :)))

    6. Helge: Man har en mulighet ja..men sjansen er liten..så regner aldri med premie..men det hadde ikke gjort noe :)) Fin helg videre :))

    7. frodith: Ja det hadde vært noe, men klarer meg heldigvis bra uten også 🙂 Ja det er mange varierte løsninger av oppgaven :)) Det blir moro å se alltid gøy å ha med kamera og lete etter motiver :)) ..vant ikke en krone…..:) En million klemmer til deg <3

    8. Min matgale verden: Hadde det virkelig vært en million inni loddet også hadde det vært helt perfekt..men ,men har til mat heldigvis..hehe…

    9. Kristin: Takk..ja det ble jo litt fint..selv om det ikke ble noe penger på meg..hehe..
      Ja egentlig er det jo blitt vanlig å ta bilder av “alt”….Kunnne vært moro en gang..men jeg klarer meg heldigvis bra uten også :))

    10. maiken: ..hehe..han kan få sagt det :)) Takk ja bildet blei ikke verst..men satser på gevinst neste gang ja…men det blir en stund til…for tror det blir mer penger av å ikke kjøpe ….

    11. Hehe….kan hende bringer det lykke å først plassere loddet i en bukett stemorsblomster? 😉 Og hva andre måtte tro, det kunne jo være artig å vite…;) Men flott bilde var det i alle fall. Og jeg kjenner at den yre følelsen der, før loddet skrapes, den er nok veldig god 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld i kveld 🙂 Klemmer godt <3

    12. Kult og kreativt stunt med flaxlodd og stemorsblomster, så oser det vår av den blomsten. Bør jeg hive meg med på Frodith`s opplegg? Kanskje? jeg har jo begynt med plommeblomstbildet.
      Ha en trivelig helg !

    13. Eva: Var jo forsøket verdet…men det hjalp ikke noe..hehe..:)) Kanskje de trodde jeg hadde vinni storpremien..men jeg skulle jo bare ha et bilde til utfordringa jeg :))..det er litt spennende ja…selv om jeg aldri regner med å vinne noe..50 kr har jeg jo skrapa frem et par ganger da :)) Kos deg du også 🙂 Klemmer tilbake <3

    14. toveview: Takker så mye…syntes loddet passa oppi der ja :)) Synes du burde bli med på utfordringa..du har jo så fine bilder..og Frodith synes sikkert det er hyggelig :)) Takk du også:))

    15. ååh, kjedelig. meen spennende når det står på da!
      når jeg var yngre brukte jeg og bruke hele ukelønnen min på bingoflaks!! haha jeg og venniner, rett til sentrum og kjøpte hvert vårt, delte premien og kjøpte nye.. tok helt av, så til slutt ble det nyttårsløfte på at vi IKKE skulle kjøpe flere! hahahaa!!

    16. Moving On: …sjelden jeg kjøper blir nok mer penger av å IKKE kjøpe..hehe..
      Godt dere klarte slutte med det..for vinnersjansene er jo nesten lik null…men en sjelden gang må en jo prøve seg :))

    17. ja, kanskje like greit! men vi brukte jo ikke pengene våre på godteri da, sånn som de andre gjorde!! haha vi satt derimot og skrapte og vann 50kr her og 50kr der!! haha huskser det som utrolig koslig faktisk!:)
      men nå i voksen alder er det kjøper jeg faktisk ikke lodd selv omtrent.. introduserte en venninne for det for litt siden.. da ble de bingoflaks! hahaha!!

    18. Moving On: ..nei det er vel bedre enn godter ..får jo ikke tannlegeutgifter av å skrape lodd..hehe ..og da var dere jo heldige som fikk noen små premier :))
      Bingoflax har jeg ikke prøvd…og ja man må jo kjøpe et lodd av og til..det er jo litt spennende..men man må ikke regne med å vinne noe :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg