Dagen i dag….1.mai…

Siden jeg ikke hadde fått vært hos mormor denne uka, kjørte vi ned til mormor som har flyttet til leilighet i Drammen..på formiddagen i dag..eller vi parkerte på den motsatte siden av brua for der hun bor så fikk vi vært litt ute også..som dere ser hadde jeg kledd meg så godt at jeg måtte dra opp buksebeina da vi satte oss på en krakk og sola varma for fullt .

Da vi gikk nedover kom det en lang rekke med gamle lastebiler og busser kjørende..og selv om jeg ikke har bildilla..måtte jeg ta noen bilder av det fine opptoget.

Ja så ble det en kaffekopp og eplekake hos mormor..og turen gikk tilbake over broa som var fint pynta med flagg..og resten av dagen blir det bare å slappe av…og se litt tv og den slags vanlige gjøremål.

Ikke særlig brune, pene legger..men skal de bli det før sommeren må man jo få litt sol på dem nå..hehe..

Det var en lang rekke biler og busser, men måtte begrense knipsinga litt..for alle tuta og vinka til meg….


Mye blå himmel og pent i Drammen i dag…..#drammen #losjeplassen #blogg #mai #buss #lastebil

38 kommentarer
    1. Skikkelig fin mai bilder fra deg 🙂 Så hyggelig det hørtes ut med eplekake og mormor besøk. He he, ja legger må soles og ja man må jo også begynne et sted, så lurt og dra buksebena opp og benytte en hver anledning til å “brune dem” Akkurat nå begynte det å regne her, så dårlig med legg soling.. Ha en fin kveld da 🙂 Klem 🙂 <3

    2. Koselig med busser og biler i den varianten der ja 🙂 Nå skal jeg ut å lufte snuten, det har det vært lite av i dag… KLemmer og fin dag <3

    3. så kjekke busser og biler russen hadde :))
      koselig med eplekake hos mormor
      her er det husvask på tapetet og bare epler uten kake 😀
      <3

    4. Ser ut som du har hatt en koselig dag. Her var det også kaldt i dag tidlig og så ble det varmere for så å komme en skikkelig skur føre sola kom tilbake. Eplekake er aldri feil liksom, jeg elsker eplekake og is 😀 NAM Ha en super kveld <3 godklæmme 🙂

    5. Nydelig vakkert ser jeg og mange fine bilder ser jeg 🙂 Kjørte tur i dag også, nesten opp til Polarsirkelen, Kommer en blogg 🙂 Ha en fin kveld )

    6. MOONBEAMSCORNER: Takker :)) Det er hyggelig ja..hun er 95 år og har bakt selv ..ikke verst ..
      Ja ,mange er så redd for å vise beina før de er brune..men da blir de jo ikke brune heller ..hehe…
      Håper på flere soldager snart..selv om jeg ikke orker sole meg slik jeg gjorde “før i tiden”lenger 🙂
      Klem<3

    7. frodith: Blei litt overrasket, for visste ikke at det skulle være noe sånt ..også kom det den rekka av biler og busser..god jeg hadde det lille kameraet i lomma :)) Goooood klem <3

    8. cuskima: ..mange kule ja..men tror ikke det var russ..ikke som kjørte i allefall…:))) Det var veldig hyggelig..og hun setter pris på at noen stikker innom :)) ..epler kan være bra det også :))

    9. ladyaugust: Rolig og hyggelig..her var været veldig variert..men når sola var fremme varmet den godt :)) Kaka var god ..men ingen is i dag :)) Klem og hyggelig kveld videre :))

    10. Hekleri og Ra: Var litt moro å se…ja også de kraftige tutane på slike store biler..hehe…Koselig å bare rusle rolig rundt å se på det som skjer :))

    11. foreignerat50: Takk snille du ..ja koselig å rusle å se litt sammen med mannen..og mormor var glad for at noen kom innom :)) Klem:))

    12. Støvlene er tøffe, og bena som er oppi er på langt nær så hvite som mine…! Nostalgi med gamle biler. De vekker minner…..og har absolutt sin sjarm!

    13. Tenk du har en mormor på snart 100 år, og fremdeles så frisk at hun kan bo i leilighet? Sjeldent , spør du meg. Det verste med min jobb er at man glemmer ofte at folk faktisk kan ha en så høy alder og fremdeles være så frisk, for jeg ser bare de sykeste..og de fleste er langt yngre enn din mormor. Du er virkelig heldig, synes jeg.

    14. natheless: Takk, den var fin og rolig og det liker jeg nå for tiden:))..hehe..ja det var noen voldsomme tut på de bilene der 🙂 Lørdagsklem til deg :))

    15. karidansen: Takk, liker de støvla ..så lettvint å stikke bena i…hehe..vi får brune oss litt utover våren begge to..men ikke så farlig om man er litt hvit heller da :)) Ja det var litt gøy å se så mange gamle biler og busser i lang rekke :))

    16. maiken: Ja det er utrolig..hun flyttet fra huset sitt og til leilighet nå i vinter..og hun gjør fortsatt rent selv..ikke noe hjelp..og hun baker og ordner ting for det meste selv…men nå er leiligheten hun har på et slikt “servicsenter” så hun kan gå og kjøpe middag hver dag om hun har lyst..det er litt fint :)) Ja noen kan jo være myyy yngre og være pleietrengene:) ..håper jeg har genene til mormor <3

    17. Veronica S: Det var det …takk :)) ..hehe..ja det var en lang rekke..så det var vel kanskje noen fra andre byer også:)) God natt :))

    18. Hei, innom som snarest eg. Høres ut som dere hadde ein fin 1.mai feiring. Deilig ver var det jo også. Og så kjekt med det uventa bil opptoget da. Det var ikkje akkurat så fint ver på mandag da vi var i Drammen. håper du har det bra. Så skrives vi. Stor klem fra Nøtterøy

    19. gretashobby: Det var en fin dag ja..ikke noe stress :)) Dunmt du ikke opplevde Drammen i sol da, allt blir litt hyggeligere da :)) Jeg har tatt det litt rolig med skrivinga et par-tre dager nå , spart nakken litt..men nå blir det nok vanlig blogging og kommentarer igjen 🙂 Kos deg masse 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg