Frem med vår og sommerklærne….

Da jeg satt ute på terrassen nå var det så deilig at jeg tenkte at nå kan jeg vel trygt henge vekk vinterjakka som henger i gangen enda. Siden blitzen jeg har bestilt fremdeles uteblir, så fant jeg frem noen antrekksbilder fra sommeren i fjor.

Er litt hyggelig med farger på klærne på denne tiden av året. Selv om jeg stort sett tar på meg noe anonymt..har jeg mange fargerike klær i garderoben, og tenker hvert år at jeg skal bli flinkere til å bruke farger..så i år SKAL jeg det.

Er det noen av antrekkene her du kunne ha likt å kle deg i …i såfall hvilket er din favoritt ?


Jeg liker godt en sporty stil….

Rødt passer jo fint i Mai…..

Bland det har i skapet av ulike pasteller…..

Litt hverdagslig og romantisk med blomster…og litt selskapelig med blonder….


Artig med litt ulike typer klær i garderoben…jeg er veldig glad i blåfarger og striper om sommeren ….

#blogg #mote #cubus #lindex #kappahl #zara #bikbok #ginatricot #match #eurosko #mjøndalen #oslo

 

 

60 kommentarer
    1. Her var det mye variert. D røde antrekket langt oppe likte. Driver å pakker til nesten 5 uker østafor. det er ikkje enkelt. Da må man tenke variert, praktisk og litt fint. Ha ein fin kveld. <3

    2. Jeg elsker jo kjoler, så jeg vet ikke helt 😀 Men jeg synes DU er fin i alt dette 🙂 Liker jo litt farger jeg 🙂 Tror nesten jeg må fram med noen antrekksbilder 🙂 Klemmer <3

    3. Jeg falt pladask for det røde antrekket. Guuuri for en nydelig rødfarge. Akkurat den ville passet godt til meg. Jeg elsker rødt, men synes likevel det er vanskelig å finne rødfarger jeg liker og kler. Jeg falt også pladask for den romantiske blusen. Helt min stil <3
      Du er jo nydelig samme hva du kler deg i, og jeg er sikker på at du stråler med mer farger 🙂 Jeg liker farger. Blir glad og oppstemt av å ha på meg farger. Akkurat nå har jeg på meg en rød topp 🙂 Men var selv ute før helgen og handlet inn noen nye klær 🙂 Glede <3
      Ha en kjempefin søndagskveld kjære Anne 🙂 Klem fra meg <3

    4. Mange flotte antrekk. Sitter og studerer på hvilke jeg synes er aller finest. Du kler mange ulike farger og fasonger. Liker veldig godt sommerantrekket med oransje genser og ditto solbriller. Dessuten antrekket der du har hvit bukse og en genser som er knallblå på skulderpartiet. Liker også godt det ved siden av, marineblå bukse med stripete blå/hvit bluse. Her har du antrekk for mange, ulike anledninger – både hverdag og fest! 😀

    5. På tide at man finner frem noe lettere tøy etterhvert nå. For min del så setter jeg pris på farger og mønster, så det blir nok en tur til Dressmann etter noen nye shortser og litt ymse. Men det er kaldt om morran enda så jeg vil la en vintergense ligge fremme enda 2-3 uker.

    6. Blir godt når sommerklærne kan komme ned fra loftet :). Og her var det mange fine antrekk. Så fin og sommerbrun du var :).
      Jeg syns kanskje de to nederste bildene, begge, var de to antrekkene jeg likte aller best.

    7. Vår? Jeg bor litt lengre nord enn deg, he-he! Men det blir vel snart å finne frem noe lettere tøy. Eller aller helst vil jeg fornye meg litt på det området, så det blir vel litt shopping snarlig, tenker jeg.
      Når det er sagt så synes jeg du har god smak hva angår klær, det ser en på bildene, supert. Det antrekket som tiltalte meg mest her er den beige buksa, rosa cardigan utenfor den hvite toppen i nest nederste bildet.
      Ellers superflott modell !

    8. Mange fine antrekk her. Jeg likte godt de to første – for sommerdager, og ellers var capri og blomster noe jeg falt for. Egentlig så var det veldig mye jeg kunne valgt her, men rød bukse har jeg aldri hatt. Det går litt mer i blåfarger, beige og hvitt. Må kanskje bli litt mer vågal når det gjelder farger, for jeg synes andre er veldig fin med det. Så kanskje denne sommeren?

    9. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Moro med litt friske farger etter vinteren ja :))..har noen skjørt ,men bare et par sommerkjoler…finner liksom ingen som passer meg :)).de fargene er fine ja :))
      Takker så mye :))

    10. spira: Tusen takk, ja jeg heller ofte mot en sporty stil :)) Jeg liker også de antrekkene der :)) Hyggelig sagt av deg…tusen takk :))

    11. gretashobby: Takk, ja tok med litt av hvert..men ikke kjoler og skjørt da..har litt av det også, men mest bukser og shorts :))
      Ja pakking er ikke så enkelt..men ha med noen basisplagg som passer til det meste..noen topper kan du jo sikkert kjøpe underveis også om du mangler :)) Ha ei fin kommende uke 🙂 Klem<3

    12. frodith: ..hehe..ja du er jo et “kjolemenneske”..jeg synes det er veldig fint, men finner sjelden kjoler som kler meg..men har et par stykker til sommern da..og noen skjørt :))
      Veldig fint med farger..selv om jeg ofte velger noe mer anonymt :)) Så de fine kjolebildene ja :))
      Klem og fin kommende uke <3

    13. Eva: Så hyggelig, det er litt friskt ja :)) Det er forskjell på rødfarger, jeg liker også denne godt..litt frisk 🙂 Tror jeg vet litt hva slags stil du liker..har i allefall dannet meg et lite inntrykk..Du kler deg nok mer feminint enn meg..jeg kan ofte velge en litt “guttete”stil…men prøver å tilføre det litt femininitet også :))
      Takker for fine ord..og ja farger gjør at en stråler litt mer tror jeg :)) Håper å få se noen av nyinnkjøpa dine da..artig med noe nytt :)) Nattaklem..og fin kommende uke <3

    14. Min matgale verden: Tusen takk :)) Ja det ble litt sommerlig synes jeg..og litt artig med rosa i steden for rødt til den stilen :))

    15. foreignerat50: Så koselig sagt..moro for meg å høre ..takk :)) Så spennende å handle der..kan du ikke ta noen bilder etterhvert som du bruker det…så vi får se da :))
      Ha ei fin kommende uke :))

    16. karidansen: Tusen takk snille du :)) Ja det er litt sporty og avslappet og det liker jeg på sommeren 🙂 Blått er også en farge jeg ofte bruker på sommeren 🙂 Ja jeg har altids noe å ta på meg..fester er det lite av for tiden..men kan jo pynte meg litt ekstra en dag mannen og jeg skal på lørdagsdate :))

    17. Helge: Ja , kan vel henge vekk vinterjakka nå…men et par varme gensere har man nok brukt for litt til..kanskje hele sommeren også :))
      Hyggelig å kjøpe litt nytt med fine farger før sommersesongen ..på Dressmann finner du nok mye bra :))

    18. BforB: Litt hyggeligere å pynte seg med sommerklær..og ikke så mye “stress”med luer og skjerf og den slags…:)) Takk , så koselig du likte dem…ja jeg blir som regel ganske fort brun..men er ikke opptatt av å være sånn knallbrun…
      Ja de er fine de…moro at du likte ..litt gøy å høre hva andre ville valgt :))

    19. littavkobling.blogg.no: Ja, jeg har lett for å falle for det som er litt sporty :)) Koselig med så fin tilbalkemelding…tusen takk :))

    20. Tove Mette Lind: ..hehe..tenkte ikke på det..siden det var så fint her i dag tenkte jeg det var vår overalt :))..men den kommer jo..så du kan jo begynne å forberede deg litt..og handle noe nytt ja…som kanskje passer til noe av det en har fra før :))
      Så koselig å høre, synes det er moro med klær..selv om jeg som oftest bare “slenger på meg noe ” Artig å høre hva du likte best også…:)) Snill du er..takk :))

    21. margarites: Tusen takk :)) Ja shorts liker jeg å gå i..da er det skikkelig sommer :))…har noe rødt i skapet, men går nok oftere i blått jeg også :))..liker liksom ikke å synes så godt i “virkeligheten”..men av og til så :)) Om sommeren kan man liksom trå til litt ekstra med farger :))

    22. Herlighet så mye fint da! Jeg vil ha det røde!!!! I vår skal jeg også bli litt flinkere til å bruke farger!! Ha en finfin dag! Klemsiklem 🙂

    23. Masse flotte antrekk, det nest siste var vel litt min favoritt.
      Men det med blusen i stripet blått var nydelig.
      Nyte varmen der nede i sør. Her i midt Norge er det 10 grader og overskyet.
      Så vennetrimturen blir perfekt i dag. Det er oppholdsvær.
      kos deg.

    24. natheless: Takk så hyggelig du likte det :))..hehe..ja det er litt friskt det :))..jeg og må prøve å bruke det mer..ikke bare på bilder :)) Klem tilbake :))

    25. Den Blå Steinbukk: Så fint å høre..takker så mye :))..om sommeren er det i allefall veldig varmt å ha på sort..også blir man litt mer glad av farger :))

    26. Monica: Tusen takk for fin tilbakemelding :)) Moro du likte ..jeg bruker veldig ofte noe i blått om sommeren :)) Har vært nydelig vær her i dag..med mye sol :))
      Trimtur kan bli bra det ..uansett vær :)) Har blitt noen dager siden jeg fikk gått tur nå..skal prøve i løpet av uka :)) Fin kveld til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg