Påsken er “redda”….

I dag kom mannen hjem med påskeegg som han fikk på jobben, fylt med godteri og alkohol ,så nå er det bare å kose seg…hehe…

Dere som kjenner meg har nok fått med dere at jeg ikke er den aller ivrigste på hverken godteri eller alkohol…men hyggelig å kose seg litt ekstra når det er høytider da..

..og det er absolutt ikke slik at jeg er avholds.. hverken på alkohol eller godteri……men det hyggeligste med slike dager er at mannen har langfri og at guttene sikkert kommer innom litt mer enn vanlig…

#påske #påskeegg #alkohol #polet #blogg #vinmonopolet

 

44 kommentarer
    1. Nam nam det STORE egget også ” Jagermaister ” da 😀 Hihi , ja litt påske kos må man ha ….men jeg skal være litt mere forsiktig i år ( tooor jeg ) , hehe , vi får se …som du sier er det jo påske :)) Litt påske marsipan og sånn må man vel ha 😉
      Men fri er det beste ja , typen har også mer fri så derfor blir påsken ekstra kos her å 🙂
      Å fint med besøk av gutta dine også :))
      Klemmer <3

    2. Koselig med påskeegg uansett innhold 🙂 Og definitivt koselig med litt fri og anderledes dager, og påskenøtter 😉 Nå er jeg på toget på vei til Fredrikstad, bare en snarvisitt innom mamma først 🙂 Kos deg med påskeegg og fredagen <3 Klemmer <3

    3. Men det der i de to flaskene er jo “hostesaft”, så nå blir du nok superfrisk til påsken. 🙂 Herlig med sjokolade. Jeg kjøpte meg til påskeegg selv i dag, og som jeg gleder meg til karameller, sjokolade og marsipan! Nyt det! Klemsiklem:)

    4. Herlig med påskeegg, og ikke minst fri i mange dager! Jeg håper på påsketur i morgen, men været på Østlandet kan ødelegge litt for oss, men vi håper snøen smelter. jeg har ordnet påskeegg til alle her, både store og ikke fult så store 🙂 Tradisjoner kan ikke brytes 🙂

    5. Skal jeg først ha noe sterkere enn vin, ja, så er Jegermeister ett av førstevalgene. Påskegodteriet over alle påskegodterier for meg er Kolibriegg! Marsipan med sjokoladetrekk og strøssel……..Nammmmmm…. Koselig med ferie og familien kan kose seg litt ekstra sammen! 😀

    6. cathrinehenriksen: Var stort ja..så kan nok by bort litt også :))..trenger jo ikke ta helt av, men kos er viktig det også :))…marsipan..nam :))
      Så bra han også har fri, hyggelig å være litt mer sammen å kose seg :)) Klem<3

    7. Ville vært bedre med et gavekort istedenfor de flaskene men de søtsakene er greie. Kjøper nok endel egg imorgen, går mye av det i ukene fremover. Men tenke og steike opp noen kjøttkaker og fryse bort. Så det er høysesong for egg nå. Men de vanlige påsketignene er her, kaos på veiene, båtpuss for mange, trening for endel, påskepynt og påskekrim.

    8. frodith: Alltid hyggelig med en liten overraskelse fra jobben og alkoholen tåler jo å stå lenge den..Hyggelig når vi begge har fri og kan finne på litt småttri…forhåpentligvis i finvær 🙂
      Da får du ha det hyggelig på tur 🙂 Skal kose oss her også 🙂 Klem<3

    9. natheless: Hehe..det er det ja, får ta en smak ..så jeg ikke begynner å hoste da..:))
      Sjokolade er godt og marsipan..nam, nam :)..lager påskeegg til gutta jeg…det har de fått fra de var små..så kan jo ikke slutte med det 😉 Kos deg og klem til deg også :))

    10. margarites: Mye godt oppi ja :)..og når mannen også har mange dager fri blir det nok koselig :))
      Det blir vel kanskje litt variert vær på Østlandet …men håper på sol :)..så håper jeg det blir en fin tur på dere :)…har får også gutta påskeegg fremdeles…ellers blir de nok skuffet..hehe…
      God helg <3

    11. karidansen: Sant det, Jegermeister er ikke vondt i allefall :)) ..marsipan uten sjokolade er min påskefavoritt…men liker det meste….:))
      Hyggelig med slike dager..håper på finvær også :))) Kos deg <3

    12. Helge: Sant det..nå har ikke vi problemer med alkohol..men mange har jo det…
      Blir litt innkjøp her i morgen også..gutta får jo påskeegg av oss…:))
      Men til oss blir det nok mest mat. Kjøttkaker er jo veldig godt :)..har ikke helt bestemt hva det blir av middager her i påsken..men helst noe enkelt ,som ikke krever mye jobb :))
      Håper å få vært et par turer ute i naturen i løpet av påsken…og et kafè besøk eller to kanskje :)) God helg :))

    13. “Der skulle vi ha vøri Kal!” slik de sang i revyvisa. Dessuten, Jegermeister er jo rene medisinen, så den kan nytes for helsas skyld, haha…

    14. funderier: ..hehe..glad i revyviser jeg..mange fine :)) Har litt unskyldning der om jeg tar en smak..hehe..for jeg vil jo ikke bli forkjøla :))))

    15. Ritamarita:Takk, sparer det til uka tenker jeg ..og da skal vi kose oss vettu..:))..hehe.nei det ville vært dumt om påskeharen rota seg bort før han har levert til alle…
      Ha en fin kveld du også 🙂 Klem<3

    16. Så kjekt å ha en jobb med sånne frynsegoder 🙂 Og dette frynsegodet kom jo deg til del også. For det er jo en flaske til hver av dere 😉
      Det er kjekt med litt ekstra innimellom. Men til hverdags er det vel ikke så aktuelt akkurat. Og om guttene kommer på besøk, så er det jo ekstra hyggelig å kunne friste litt med det lille ekstra 🙂
      Kos dere masse med alt dette. Og ha en veldig fin helg 🙂 Klemmer <3

    17. Eva: Sant, de pleier å få ett eller annet til jul, påske og sommerferie..og det er jo koselig da :))..hehe..ja da kan vi sitte der med hver vår flaske å skåle..hehe..Setter dem nok i “barskapet”så blir de der ei stønn tenker jeg …
      Lager påskeegg til guttene også…kan ikke slutte med det ..må bli om de får barn sjøl..da kan jeg vel gi meg med det..hehe.. :)) Skal nok få spist litt godteri i løpet av påsken 🙂 Nattaklem<3

    18. Så herlig 😀 Jeg fikk også påskekegg på jobben men dessverre ingen Jäger.
      Veldig kreativt må jeg si 🙂 Her kan dere kose dere godt 🙂

    19. Laila MA: ..hehe..da får du kjøpe litt selv av det da..men godteriet er best synes jeg :))..men artig med litt variert oppi egget var det jo ..og en liten smak kan være godt med jæger også :))
      God helg til deg :))

    20. Driver å vurderer om eg skal kjøpe og fylle eit påske egg til T også. Hadde vore litt gøy det da. Får sjå kva det blir til. Er jo litt kjekt å kose seg litt ekstra når ein ahr langfri også. Klemmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg