Fornøyd kunde !

I dag var jeg en fornøyd kunde hos Kappahl. Jeg kjøpte ei vinterjakke der i fjor vinter ,som jeg har likt godt, men da jeg tok den på for et par uker siden delte glidelåsen seg…som dere ser på bildet.

Jeg tenkte det var dumt, men at jeg bare fikk bruke knappene og så kaste den. Men så var jeg innom et senter med Kappahl butikk her om dagen, og tenkte jeg kunne jo høre hvordan det var med reklamasjon uten kvittering på ei jakke fra i fjor..og hun mente jeg bare kunne ta den med så skulle det gå greit .

Så i dag tok jeg med jakka opp på Eikersenteret der de også har en butikk , og jeg fikk tilgodelapp på hele summen 799kr, uten spørsmål…og hadde jeg hatt kvittering kunne jeg fått tilbake pengene også.

Selv om jeg helst ville hatt jakka, og det var dumt den ikke holdt bedre…sitter jeg igjen med et positivt inntrykk av Kappahl nå.


#kappahl #eikersenter #hokksund #blogg #jakke #reklamasjon #tilgodelapp

54 kommentarer
    1. Jeg handler mye på KappAhl og har to sånne jakker. De har vært kjempegode. Heldigvis har jeg ikke hatt problemer med glidelåsene på dem. Jeg synes de har mye fint og så har de mye i store størrelser, som jeg jo må ha 🙂

    2. Det er så fort gjort å gi uttrykk for det en er misfornøyd med, og så glemmer en å si det de gangene folk yter god service og viser vennlighet. Jeg er sikker på at du også klarte å legge det fram på en måte som gjorde ta de fikk lyst til å gi deg god service! 🙂

    3. DET var veldig god service. Skal faktisk tipse venninnen min om det, for datteren hennes har en lignende jakke, hvor det samme har skjedd. Ikke sikkert den er kjøpt samme stedet, men det må jo gå an å høre der hvor de har kjøpt sin jakke også 🙂
      God service verdsetter man. Det er ikke alle steder man opplever det.
      Klem <3

    4. Det var jammen ikke verst. Men på en måte skulle det bare mangle, for en glidelås skal holde lenger… Og så er det jo god reklame for butikken at kundene blir fornøyd. Du får kjøpe deg en sommerjakke isteden nå da 🙂

    5. Hater når det med glidelåsen skjer.
      Men ble overrasket over at du fikk byttet den. Det var veldig bra av de. Skjønner du ble fornøyd 🙂

    6. Det var en fin opplevelse, god kundeservice. Er mye salg av vintertøy om dagen så dette er en fordel man bør huske på. Glidelåser er greie men er noe herk når de ikke virker slik som de skal. Innimellom er jeg litt tøff mot slike ting og da vet man resultatet. Men man kan bruke jakke bare det er nok av knapper på den. Men en glidelås er en glidelås og isolerer bedre enn kun knapper.

    7. Mariann Sæther Tokle: De har mye fint og jeg også likte jakka godt..så dumt den ikke holdt, men da får jeg kjøpe noe vårklær i steden :)))

    8. karidansen: Koselig å kunne dele positive opplevelser , og jeg ble jo veldig fornøyd :)..takk, ja jeg spurte bare på en pen måte om det gikk ann å reklamere på den..og ble egentlig litt overrasket over at det gikk ann, selv om det jo burde være lengre “levetid”på en glidelås :)))

    9. littavkobling.blogg.no: Det er det :)) Takk, ja jeg kjefta ikke …bare spurte..og så fikk jeg jammen tilbake hele summen gitt :))))

    10. Eva: Ja ..synes det var bra, og det viser at det er lurere å spørre ,enn å bare kaste den..eller bruke den uten glidelås..og da hadde jeg nok ikke brukt den så mye :)…håper de også får bra service om de spør :)) Ha en fin dag videre, her har det vært deilig i sola i dag 🙂 Klem<3

    11. Grete/Margarites: Ble fornøyd med det, men som du sier en glidelås burde jo ha mye lengre levetid 🙂 Ja nå får jeg se om jeg finner noe fint der til sommeren :)))

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Synes jeg også 🙂 Tenkte ikke på det du sier der…men jeg ble uansett fornøyd..og jeg skal nok klare å få brukt opp tilgodelappen..hehe…
      Ha en fin dag videre <3

    13. Helge: Ja jeg ble positivt overrasket, men de tjener jo på å behandle kundene bra :))
      Ja nå kan man få kjøpt mye billig..men har jo mest lyst på sommertøy nå..hehe…
      Kunne brukt den med knappene..men på vintern er det greit å kunne dra igjen glidelåsen også :)) Ønsker deg en fortsatt fin dag :)))

    14. Flott service 🙂 Tviler på at noen butikk her i Oslo hadde refundert hele beløpet for en jakke som ble kjøpt i fjor, de hadde nok bedt deg ta noe du likte i vinterjakke til samme pris, i beste fall, eller kranglet på bruksslitasje osv. God middag og god kveld 🙂 Klemmer<3<3

    15. Lene S.: Positiv opplevelse, ja kunne jo blitt “avspist”med å ta noe lignende..men det er det jo ikke særlig utvalg av nå…eller fått en liten sum som kompansasjon for glidelåsen:) …hyggelig å få tilbake hele summen..og det uten å måtte argumentere …
      Ha en hyggelig ettermiddag der hos dere 🙂 Klem<3

    16. Åh, så bra! Det er så bra for butikkene også når de er vennlig og imøtekommende med slikt, for det gir kundene en følelse av at de betyr noe og fornøyde kunder som føler seg ivaretatt kommer tilbake og ikke minst; sprer ordet:) Win-win:D

    17. Fromfat2phat: Ja nå sitter jeg igjen med et godt inntrykk av dem :)..og nå har jeg jo sagt positive ord om butikken her…så det er nok en vinn -vinn sittuasjon ja :))

    18. Det var jammen god service. Spes når du ikkje hadde kviteringen heller. Og kven har vel det eit år etter. Ikkje eg i alle fall. Da kan du kjøpe deg ny jakke der til neste vinter. Eller vårklede. <3

    19. gretashobby: Fornøyd med det ja ..og de tjener nok på det i lengden de også :)) Kjøper nok noe til våren tenker jeg..om jeg finner noe jeg liker, og det gjør jeg nok :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg