Jeg har blitt litt slemmere av å blogge !!!!

Dette er litt humoristisk ment altså…selv om det er litt sant også..hehe… Jeg har alltid interessert meg for “mennesketyper” og hvordan folk er og oppfører seg…Med fare for at det blir selvskryt har jeg selv alltid vært slik at jeg liker å støtte og skryte av andre ..ikke for enhver pris altså…men sånn stort sett..

Så når jeg nå skriver… slemmere …er det for at jeg f.eks på Facebook har hatt lett for å trykke liker på det andre legger ut…for det er slik jeg er ..og det faller meg lett å heie litt på andre ..

Nå sier jeg ikke at ingen andre er slik, for noen er helt supre på dette…men enkelte er slik at de aldri kan trykke et liker hos meg på FB ..(jeg trykker ikke liker på blogginnlegg her inne på bloggen ,da kommenterer jeg heller)….og det synes jeg er helt greit…men når de da kan invitere meg til å like deres sider..eller be meg stemme på dem om de er med på noe..og de ALDRI har likt eller kommentert ett blogginnlegg fra meg …ja da har jeg nå blitt så slem at jeg ikke” liker” eller stemmer på dem heller….selv om det faller meg tungt…

#personligheter #blogg #facebook #mjøndalen #mennesketyper

81 kommentarer
    1. Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

    2. Viktig å huske på. Vil vi bli sett sjøl, så skal vi også se andre. Jeg trykker sjelden “Like” på bloggen til folk jeg ikke er venn med på Facebook, for da må jeg logge meg inn på Facebook først. Jeg prøver heller å være litt bevisst på å gi en kommentar i ny og ne. Jeg tror det er sunt å bli litt “slem” på den måten du har blitt det. Mange av oss som har slitt med ME eller lignende tilstander har muligens havnet i det fordi vi ikke har vært gode nok til å sette grenser gjennom livet. Det er mange “Flinke, Snille Piker” som har fått ME-diagnose…….

    3. karidansen: Ja ..gi og ta..sånn er det :))..jeg trykker heller ikke liker inne på bloggen…da kommenterer jeg også…men med folk jeg er venn med på Fb trykker jeg ofte liker…men nå er jeg altså blitt litt slemmere der…hehe…
      Ja noen ganger kan man godt la være å tenke så mye på andre..og alikevel være grei nok :))
      Ja det er vel et typisk kjennetegn for slike diagnoser…og det er fint å støtte andre …men det må være litt gjennsidighet der :)) Takk for fin kommentar <3

    4. Enig med deg 🙂 Jeg trykte så mye liker at albuen ble betent tilogmed haha men nå trykker jeg mer liker på de tingene jeg liker selv om det fortsatt er myyye. Det er litt rart det der mange føler bloggen min og vet til enher tid hva som skjer her for det skjønner vi fort når de vet liksom hva som har skjedd her siste uka uten at vi har snakket med dem haha men å kommentere eller gjøre seg synlig…det har mange vansker med. Ha en snuppings mandag, her er jeg mett som en potetsekk haha <3 goodklæmme 🙂

    5. ladyaugust: ..hehe..kanskje derfor jeg sliter med skuldre og nakke også :)…tenker liksom at det koster så lite..men når det blir heeelt enveis kan en like greit være litt” slem”av og til sjøl også…
      Er ikke det der rart..,,man vet jo at en del får med seg det en skriver…men “later”som de ikke har lest det..hehe..nesten litt søtt…
      Godt du blir mett selv med “budsjettmat”da..her har vi spist fisk 🙂 Takk og klem tilbake <3

    6. Jeg syns det er litt viktig og å kommentere innleggene til de jeg følger her inne for da viser jeg at jeg setter pris på det de legger ut, men noen ganger har jeg ikke noe fornuftig å si og da holder jeg i grunnen munnen lukket.
      Er nok ikke så flink til å trykke på liker knappen, men det er slik jeg er da :))

    7. Ja hvem vet.. Det koster så lite liksom om man liker det som er postet såklart for det må man jo like 🙂 Det er jammen mange usynlige folk på facebook spør du meg hahahha

    8. Noen ganger er jeg “flink” og andre ganger ikke. Men er det viktig tro? Jeg vet mange leser uten å legge igjen spor, men som en sier her oppe, de vet alt når man treffes. Sånn er det bare. Trykk like når man har lyst, men det bør ikke være noe som sliter en ut akkurat! 🙂

    9. passionisthegenesisofgenius: Enig med deg..og man kan ikke kommentere alt en leser :))..men om man til stadighet kommentere hos noen og de aldri gjør det samme ..slutter en jo etterhvert å lese bloggen deres ..
      Jeg trykker aldri liker på blogginnlegg her inne…da tenker jeg mer på venner en har på fb og at de aldri “liker “et innlegg man har delt der :))…Ønsker deg en fin kveld <3

    10. ladyaugust: Jeg trykker heller ikke liker på noe jeg ikke liker…men folk trenger ikke holde på med det samme som meg for at jeg skal like…kjenner jeg noen som driver med sykling f.eks kan jeg like det…for jeg liker at de gjør noe de trives med….
      Jeg tenker ofte at de mest usynlige er de som får med seg mest der…hehe..

    11. og så er det noen som skriver EN hyggelig kommentar på bloggen din for å følge den dvs for at DU skal følge dem….men de driter i deg og skriver aldri mer noe hyggelig til deg eller kommenterer deg……
      de er EG lei av og eg advarer alle mot dem -så det er min lille hevn…..kommer en melding på privaten
      må gå begge veier..ikkje at di blogg er som en gratis bloggshout for deres blogg
      sånn da var eg ferdig med det
      <3<3<3

    12. natheless: ..jeg var litt vel flink ei stund..og det trenger man ikke …sytes ofte litt synd på noen om ikke noen trykte liker ..hehe…(men trykte ikke om jeg ikke likte det altså…)
      Man trenger absolutt ikke legge igjen spor etter seg…men da synes jeg heller ikke man burde be andre om å like sine sider o.l….slik jeg har opplevd noen ganger…da kan det være på sin plass og være litt “slem” tilbake ..haha..Dette er ikke noe jeg tenker på til stadighet ..men liker å reflektere litt over hvor ulike folk er ….<3<3

    13. For meg er det en del av selve bloggingen dette med å kommentere, det er jo sånn jeg blir kjent med folka bak bloggene 🙂 og det er jo halve moroa spør du meg 🙂 Jeg har også blitt slemmere, jeg gidder IKKE besøke bloggen til folk en gang om jeg skjønner at de ikke har lest innlegget mitt, men bare er inne og klistrer opp: Kom og følg bloggen min, så kan vi følge hverandre… eller noe i den duren…Når ikke EN setning viser at de har lest hos meg… Som oftest gir jeg de ikke “reklame”-plass på bloggen min en gang, men slenger dem rett i “slett-bøtta”. Så jeg er riktig så FÆL 😀 Og har jeg lest og har tid, vil jeg liksom gi en kommentar, fordi det er hyggelig å ha en samtale med folk 🙂 Men man må ha litt tid da 🙂 Stor klem til søte snille deg <3 du er ikke slem <3

    14. cuskima: Ja de kan like godt la være å kommentere..slike kommentarer blir litt for “dumt”..jeg leser i allefall ikke deres blogg..så de taper jo egentlig på det i lengden :))
      Den er grei..skal følge med i meldingsboksen :))
      ..hehe..greit å få det ut av og til….<3<3

    15. haha ja du har rett i det tror jeg. Jepp akkurat sånn er jeg også liker ting som ikke jeg synes er likanes for meg men fordi det er supert at folk driver med 😀

    16. frodith: Enig ..det er det som er hyggeligst ..:)..hehe..god det ikke bare er meg som er blitt så “slem” da..man blir litt lei av å alltid være den snille ,greie..om man ikke får NOE tilbake..trenger ikke være mye…:))
      Sånne kommentarer er bortkasta ..det eneste de oppnår er at folk ikke går inn på deres blogg etterhvert…
      Ja man må ha tid og ork til å kommentere …så man trenger ikke gjøre det alltid…men aldri og så vente støtte tilbake det synes jeg ikke er så ok…hehe..jeg er vel ikke sååå slem nei…og du ikke særlig fæl heller..men vi kan ikke være FOR greie heller … Stor klem til deg også<3

    17. Men det er jo heit rett. Du skal ikkje trykke liker på dem som aldri gjør noe for deg tilbake. Det gjør ikkje eg heller. Eg trykker liker på fb bare på det eg virkelig liker eg da. Og skriver heller kommentarer på blogger om og når eg liker det eg leser. Er liksom ikkje vits i å trykke liker på noe ein ikkje liker. Men eg sei ikkje det var stygt altså. Det er det visst mange nok som gjer. fin kveld til deg lille venn. Klem fra meg til deg som er så god <3

    18. Ikke bry deg om sånt 🙂 Vær som du ønsker at andre skal være mot deg, og ikke bry deg om de ikke gjør noe tilbake. Du får tilbake det gode, om ikke fra dem, så fra andre. Det er loven om tiltrekning. Tenk på å være god inni deg, følg hjertet ditt 🙂

    19. gretashobby: Takker for støtte..jeg mener ikke folk trenger å like tilbake hver gang en liker noe ..men om folk aldri” gir” litt..syns jeg det blir litt dumt å be om å like deres sider o.l…
      Nei å trykke liker på noe en ikke liker det blir feil ..inne på bloggen kommenterer jeg heller enn å trykke på liker :))
      Ja det er vel enkelte som bare kommenterer om det er noe negativt å si…merkelig spør du meg !!! Ååå så hyggelig stor klem tilbake<3

    20. Mariann Sæther Tokle: Takk 🙂 ..ja jeg har alltid vært litt “raus”med sånt..og skal fortsette med det for det har jo noe med personligheten å gjøre 🙂
      Og man skal ikke gi likes og kommentarer for å få tilbake..jeg gjør det ofte forde jeg synes synt på noen jeg..og så klart om det er noe jeg liker godt..eller at jeg liker at folk holder på med noe de trives med…selv om det ikke er min personlige interesse…
      Jeg skal fortsette å være snill altså…bare bittelitt slemmere..hehe…Takk for fin tilbakemelding<3

    21. Der har du fått samme holdning som jeg selv har klart å tilegne meg. Jeg er også av sorten som liker, og kommenterer gjerne også på facebook og lignende steder. Men jeg har blitt litt restriktiv selv merker jeg. For det er ikke noe kjekt å aldri få noe tilbake. Nå får jeg jo tilbake fra mange da, men ikke fra alle nei. Det handler om å gi og ta. Gensidighet.
      Jeg synes også det er hyggelig med oppløftende kommentarer, både å gi og å få 🙂 Det synes jeg er viktig 🙂
      Veldig koselig bilde du hadde her. Fikk litt sommerfølelse, og fikk veldig lyst til å ha en sånn plass og sitte selv, med noe godt i koppen, og kanskje noe å bite i også 🙂 Det er så bra at vi går lysere tider i møte. Det kan jo bare bli godt 😀
      Ha en deilig kveld kjære du 🙂 Klem <3

    22. Eva: Bra ..noen av oss kan godt være litt “slemmere” og ikke alltid tenke på andre…men hyggelig å gi andre en positiv tilbakemeldin synes jeg..man trenger ikke å få noe “tilbake”så ofte ..men om en aldri får det kan en godt være litt mer “gjerrig “på det selv også..:))
      Her på bloggen syne jeg folk er veldig rause med hverandre8i allefall de jeg “kjenner”best..og det er hyggelig..:))
      Ja det bildet er vel fra sensommeren i fjor…i Drammen…:) Blir sååå deilig med vår og sommer :)) Takk for fine ord snille deg 🙂 Klem <3

    23. Therese: Du er jo sånn super snill grei jente slik jeg kjenner deg..og mange er nok slik…men er nok mange som ikke er såååå rause med andre også….Klem til fine deg <3

    24. Ritamarita: Fint du sier det…og jeg er nok ikke så veldig slem nei…bare litt mer en før..hehe..
      Takker så mye snille deg …Klem tilbake <3

    25. Nå er jo jeg ganske så fersk som blogger,så jeg har ikke fått tid til å se innom så mange blogger. Men tar en liten titt hver dag. Og liker jeg det jeg leser så legger jeg igjen en liten hilsen 🙂 Men så kan man jo få litt sånn misforstått medlidenhet hvis man ser noen som får en ‘malvase’ med kommentarer, og tenke ‘stakkars’ menneske som må svare på alt det der. Men det går nå sagte opp for en gammel kall åssen dette fungerer.. leeer.. så jeg koser meg og det jeg liker det liker jeg.. så det så 🙂

    26. Det er vel lov å være litt slem i blant, selv om jeg ikke synes det er så slemt å ikke trykke Liker eller alltid å kommentere. Selv tykker jeg på Liker når det er noe jeg setter pris på eller synes er bra (selv om jeg ikke selv ville gjort det samme, men jeg liker at andre er fornøyd med de selv gjør). Det blir vel litt som å la være å kommentere om noen har fått noe nytt som man selv ikke ville hatt. jeg kan godt gratulere med nytt plagg, men om jeg ikke liker det lar jeg være å si noe mer. For heldigvis er vi forskjellig og liker ulike ting, og det setter jeg pris på- ha en flott mandagskveld 🙂

    27. Slik har jeg også vært, men nå selverklært slem, så klart 🙂 En bør gi litt om en skal fortjene å få noe. Slik er det bare 🙂 Ikke sant ?
      Ha en super uke !

    28. Syns ikke det er å være så slem men heller ærlig.
      Det er jo greit med gjensidighet.
      Tidligere i dag reklamerte jeg for bloggen din på min blogg i et av dagens tidligere innlegg, fordi jeg syns bildene dine av blåveisen var så utrolig fine og da var det også viktig for meg å oppgi bilde kilden i sin helhet.
      Jeg er ikke noe blogg tillhenger av dem som bare tar til seg bruken av enveis komentarer eller dem som rotter seg sammen mot en annen blogger!
      Å vike unna og bruke energien på riktig måte, tror jeg er sunt.
      Lik det du liker og stå over alt annet!
      Ha en super fin kveld videre!

    29. Det er jo ikke slemt av deg i det hele tatt 🙂 Du er bare fornuftig og rettferdig, så enkelt og ukomplisert som det 🙂 Gi og ta er jo et stikkord her..gir en bare og aldri får så mye som et komma tilbake, blir en jo ikke så positv til å like og stille opp. Stå på du, og fortsett med å være “slem” Klem 🙂

    30. Tror ikke det har noe å si om du har bitt litt “slemmere”, du har mye å ta av :). Ser du er av de som er veldig hyggelig og har et godt ord til alle, at du uansett har en positiv vri. Men av og til, når folk bare er ute etter noe for sin egen del, – som en av og til oppleve her, så er det helt på sin plass og la det passere – tenker jeg :). En trenger ikke være ufin for det :). For det tror jeg aldri du kan bli, og det bør en ikke være heller :). Klem <3

    31. dedicat: Jeg har blogget et år i April så ikke så veldig lenge..men nok til at jeg har blitt litt “kjent”med noen andre bloggere..og det synes jeg er hyggelig…er ikke så veldig opptatt av lesertall..men morro å vite at noen leser det en skriver…det motiverer 🙂
      Jeg synes det er veldig fint å få tilbakemeldinger ..og liker å svare ordentlig også…Legger gjerne igjen en kommentar hos andre også…men ikke på langtnær alltid…det ville blitt for slitsomt 🙂 Tar meg heller en bloggfri dag om det har blitt mye skriving på pc`n…
      Jeg titta innom bloggen din..og den virker trivelig…som deg :))

    32. margarites: ..hehe…nei det er vel ikke så veldig slemt…men jeg får jo dårlig samvittighet for det meste jeg da :)…sånn tenker jeg også..kan like at andre holder på med noe ,forde det er bra for dem…men man trenger absolutt ikke like alt mulig…men sånn av og til synes jeg er å være litt høflig…
      Takk for fin tilbakemelding og kos deg videre med kvelden:))

    33. cathrinehenriksen: Jeg legger stort sett bare ut blogginnlegga mine der…og liker eller kommenterer litt…før ganske ofte..men nå sjeldnere ..siden jeg har blitt sååå slem…men det er hyggelige folk på Fb også da…men ikke så mange..hehe…
      Ja litt gjennsidig bør det være..og det er jo frivillig så jeg trenger heller ikke gjøre det..men da ville jeg ikke bedt andre like min side heller…Kos deg med besøk ..og stor klem fra Mjøndalen<3

    34. Anonym: ..hehe..ja vi “snille”kan godt være litt “slemme” men bare av og til da…:)..det tenker jeg også..gi og ta… Fin uke til deg også…selv om du er anonym :))

    35. spira: Takk ..fint å høre…nei det er ikke så slemt..men jeg har alltid likt å være mest positiv og “snill”..så føles litt rart å ha blitt litt “slemmere”..hehe..
      Næmmen det var jo hyggelig da…pleier å lese de fleste innlegga dine..men fikk ikke med meg det…takker så mye , sånt er hyggelig :))
      Sant det ..viktig å ta litt vare på seg selv også..og være høffig og hyggelig synes jeg er en selvfølge 🙂 Takk snille deg..fortsatt fin kveld og god natt :))

    36. MOONBEAMSCORNER: Takk…fint å høre :)) Ja greit med litt gjensidighet…men alle trenger ikke være like og ikke trenger man like eller kommentere tilbake heller…men da burde en heller ikke be andre like sin side..eller slike ting…. som du også sier..gi og ta…:))
      Ja jeg har blitt litt “slemmere” nå…men ikke så veldig da…hehe…Klem ..og sov godt :))

    37. BforB: Det var flott sagt da…og hyggelig at du oppfatter meg sånn :)) ..jeg prøver å være hyggelig…men bare når det er sant…jeg “juger”ikke …da er det bedre å ikke kommentere…men jeg liker å si noe positivt til andre…men det synes jeg det er mange her på bloggen som er flinke til…du også :))…nei folk som bare er innom for å legge igjen sin bloggadresse ..gjennomskuer man heldigvis fort…Takk og klem til deg <3

    38. morsmiddag: Takker så mye..koselig å høre:)….ja vi er vel noen som godt kan være litt “slemmere”uten at det gjør så mye…men det føles litt rart også…men jeg skal ikke bli så mye “slemmere”altså..hehe…Sov godt :))

    39. Jeg syns enkelte trykker liker på alt på FB helt tanketomt. Og DET irriterer meg. For eksempel når jeg la ut på Fb: “Benet knust på 11 steder. Venter på operasjon.” så hadde jeg forventet en mengde kommentarer som “Stakkars deg” “God bedring” “osv Men syns at de fire som trykket liker kanskje ikke er så gode venner som jeg trodde….. På samme måte på blogg, alle kommentarer som “Kjempefin blogg, besøk gjerne min” sier meg ingen ting. og er vel i grunn bare postet for å få meg til å gå inn å lese bloggen hennes? Jeg trykker Liker på de innlegg jeg virkelig liker som at våren har kommet i hagen til en bekjent, eller at min gamle nabo har bakt eplekake. Jeg kommenterer på blogger når det de skriver på en eller annen måte berører meg. Enten fordi jeg er enig, eller fordi jeg er uenig. Eller fordi det er nydelige bilder, morsomme historier eller gode poeng. Jeg er sikkert rar..

    40. Brit: Enig ..man må lese hva som står..og ikke alt det passr å trykke liker på…
      Uff ..må nesten le..men det var det jo ille å trykke liker på det da…men de som likte skulle sikkert bare vise at de hadde lest innlegget…
      Tomme svada kommentarer kan en like godt la være..da er det mye bedre å ikke kommentere 🙂
      Det høres veldig greit ut slik du gjør det…jeg liker heller ikke eller kommenterer alt..men folk man har på blogg eller Fb legger jo som regel ut noe en liker av og til..og da “koster “det meg ikke noe å like det…:)) Høres jo ut som du er positiv og kommenterer fint du da…så synes ikke du virker rar i det heletatt jeg :)…men poenget mitt her med at jeg hadde blitt “Slem”var at jeg ikke likte siden til noen som inviterte meg til å like Fb siden deres..og de aldri har likt eller kommentert noe hos meg…for det kunne jeg aldri gjort den andre veien…Takker for en bra kommentar…God natt:))

    41. Liker innlegget ditt 🙂
      Jeg er ikke alltid så flink å kommentere innlegg selv om jeg leser dem, men det skal jeg øve meg på. Er jo alltid koselig å få hyggelige kommentarer på innleggene sine :).
      Ønsker deg en fin tirsdag.

    42. Siw: Så fint å høre :)…det trenger man ikke heller…men om man aldri kommenterer hos noen og så spør om man kan stemme på dem,like Fb sidene deres ,nominere dem osv…da syns jeg det blir litt for dumt , når man aldri har vist noen som helst interesse av den andre …men ikke noe stort problem for meg altså…bare litt refleksjoner…
      Men sånn ellers er det veldig hyggelig både og få og gi kommentarer :)) Takk det samme til deg :))

    43. rundtomkringtrorjeg: Ja jeg tror det…være grei…men ikke “for”grei…i allefall ikke om det bare er enveis…Kos deg videre med dagen:))

    44. passionisthegenesisofgenius: …ja det trenger ikke være slik at hver gang man liker noe…må den andre like eller kommentere tilbake…men sånn en gang i blandt….Ha en fortsatt fin dag:))

    45. Åh, du liker facebookpagen min da ^_^
      ( Feeling special )
      Jeg er helt enig med deg også, jeg er litt lett på ignorerfronten om de vil at JEG skal/kommentere/like whatever, men aldri gir lyd fra seg ellers.
      Da skal det være virkelig en BRA sak jeg skal engasjere meg i altså..:p

    46. Lithanna: Selvfølgelig liker jeg den..hehe…og jeg synes virkelig den er fin også 🙂
      Sant …må være litt begge veier…Ja ellers må det være en sak man engasjerer seg veldig i ..:))

    47. Jeg har blitt litt på samme viset faktisk. Jeg liker kun det jeg liker å like 😉 he he..
      En fordel på facebook nå er at man kan “slå av varsler”. En periode orket jeg ikke “like” noen ting fordi jeg ikke orket “oppdateringer” for hver gang noen andre likte, eller kommenterte det samme bildet/statusen. Det var liksom vanskelig å følge med på hva som faktisk skjedde på min egen side- jeg vil jo vise folk som setter igjen spor hos meg at jeg får det med meg, men det forsvant liksom i mengden av alt som skjedde hos alle andre du hadde “likt” noe hos. Da var jeg såååååå kritisk til hva jeg likte.
      Men nå kan man som sagt slå av varsler, så da kan jeg like litt mer. Men jeg liker sjeldent ting bare for å like dem- det må være noe jeg faktisk liker 😉 Og jeg deler sjeldent andre sine blogginnlegg på facebook- da må det i så fall være et innlegg som faktisk alle har godt av å lese 🙂 Da liker jeg heller å linke på min egen blogg til det aktuelle innlegget.

    48. Elin Slåen: Noen ganger kan det være greit å være litt “gjerrig”på å like ja..men jeg får litt dårlig sammvittighet da vet du..hehe..
      Jeg eri kke så god på sånne instillinger, men greit å vite at man kan slå av..skal få gutta her til å se litt på det :))…Jeg linker også om det er en blogg /innlegg jeg vil fremheve…fra andre :))
      Ja man vil jo gjerne få med seg om andre kommentere eller liker på ens egen side..Jeg er egentlig veldig lite aktiv på Fb…men deler som regel blogginnlegga mine der…for vet jeg har noen lesere der også…Takk for fin tilbakemelding :))

    49. Når du har likt et bilde på facebook er det bare til å trykke seg inn på bildet igjen og da står det “stopp varsler” under bildet, eller på siden ved teksten over kommentarene. Eller man kan trykke på den lille haken oppe i hjørnet av innlegget og da kommer det opp noen valg, og et av valgene er “slå av/slå på varsler” 🙂 Veldig greit syns jeg- spesielt når man har likt et bildet 100 andre også viser seg å like 😛 he he..

    50. Det er så mye koseligere å være bloggleser slik sett, for her kan man kommentere noe om man liker det, slik jeg gjør av innlegget ditt nå 😉 Og hvis man ikke har noe å si, eller ikke liker noe, så kan man la være, uten at noen evt stusser på det 😉 Hvis noen jeg kjenner godt deler noe på Face føler jeg ofte at jeg må trykke liker.. og plutselig liker jeg så masse ting 😮
      Men når noen ber meg om å like sider eller stemme og sånn, så gidder jeg sjeldent.. :p

    51. Kristin: Ikke sant..på Fb kommer det jo frem at man har likt.o.l..og da er man jo redd for å fornærme noen andre om man ikke liker deres..selv om man ikke trenger tenke sånn ,gjør man jo det alikevell når man er av den “greie”typen..hehe.
      Enig der kan man være litt striks…om det ikke er folk som er veldig “rause” selv da..da er det jo bare morro å “stemme”på dem 🙂 Kos deg videre med kvelden <3

    52. Hos meg går alt i perioder, er nok mindre flink å trykke liker på facebook etter jeg begynte å blogge, men det er fordi blogg tar en del fritid, og har ikke alltid tid til å følge med på facebook, men jeg forsøker å stikke innom å heie på venner når jeg sitter på tog, venter i en kø osv. Så jeg forsøker så godt jeg kan å henge med overalt, det samme med blogger, i perioder har jeg altfor dårlig tid til å lese blogger, særlig om jeg er på reise, og i andre perioder mer tid, og sånn blir det med kommentarer også. Samtidig er jeg glad i å lese blogger, og koser meg med å både like og kommentere <3 Ha en kjempekos kveld, søte skjønne deg <3

    53. Sei meg enig.. Alle har lov å være slem innemellom når det gjelder å trykk liker og eller ikkje.. Men eg synes det e nu litt for drøy å trykke liker i hver gang. Men eg kommenterer heller enn å trykke liker..og eller la være.. Ha ein forsatt fin kveld.. Ps eg e nu ikkje så oftes på bloggen.. men eg prøva…Så e eg nu meir på fjesboka..hehe enn på bloggen.. koskos

    54. Karin: Takk for fin tilbakemelding :)…nei man kan ikke trykke liker på alt…men aldri blir litt lite..om man først er på Fb..hehe..
      Jeg liker blogg bedre en Fb jeg ..og jeg ser som regel innom innlegga dine når du legger ut noe her 🙂 God natt :))

    55. passion4lifeandtravel: Greit å gjøre ting litt periodevis…alt ettersom hvordan dagene ellers er..jeg har jo for tiden ingen faste ting som tar tid i løpet av uka..bortsett fra et besøk hos mormor og handling med mannen på lørdager…så da prøver jeg å få med meg noen blogger og legge ut et innlegg ca 5-6 ganger i uka ..men mange blir veldig korte da :))
      Synes du er flink til å legge igjen en kommentar når du har tid jeg..og det er hyggelig ..
      Jeg er mer glad i Bloggen en Fb ..men bruker den til kommunikkasjon med sønn som er mye på reisejobb…så hvert til sitt bruk :)) Takk snille du 🙂 God natt og klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg