Karneval på bloggen…. !!!!

Om du ikke har fått med deg karnevalet som Frodith har stelt i stand ,kan du se her…Jeg ble imponert over at så mange ble med og var så kreative med kostymer, virkelig gøy å se ….Og ikke minst er jeg imponert over Frodith som legger så mye jobb i å stelle i stand slike ting….Hurra for henne !

Jeg møtte i karnevalet som Grace Jones  ……Ønsker alle en fortsatt fin lørdag !

Også var jeg så heldig å få en link i premie hos Frodith i går…med hyggelige ord…det kan du se her..om du har lyst


#karneval #blogg #oslo #mjøndalen #vg #utkledning

45 kommentarer
    1. før eg leste det var deg tenkte eg den posituren kjenner eg hahahaha
      drittkult kostyme!!! OG ja frodith er superduper kreativ!!!
      klememting <3

    2. Du var utrolig stilig 🙂 Jeg måtte se flere ganger på bildet. Reklamen du fikk var vel fortjent 🙂 Fortsatt fin dag til deg og klem fra meg 🙂

    3. cuskima: ..haha…posituren og veggen var nok velkjent ja :)…artig at du likte det 🙂 Frodith er helt super ja 🙂 Lørdagsklem<3

    4. Åse Helen: Takker så mye for det :)…pleide ofte å “ta en” Grace Jones på fest før..og det slo godt ann …så da ble valget lett til karnevalet 🙂 Kos deg med lørdagskvelden og stor klem tilbake <3

    5. Det er første gang jeg har hørt at Grace Jones bor i Mjøndalen – men det må vel bare være en look alike. Uansett var det artig og være med – og ikke minst at det var såpass mange med. Ha en fin aften…

    6. Helge: ..hehe..hun har bare vært på besøk her 🙂 ..mange flotte ..og du hadde jo kledd deg godt ..med kjele og det hele…kult …Blei overrasket over at så mange var med ja…veldig gøy 🙂
      Takk og fin kveld til deg også 🙂

    7. Har hilst på Grace Jones på en klubb i New York, hyggelig var hun også, helt sant :-))) Hun ligner veldig på deg eller omvendt 😀 Frodith er nok en kreativ sjel, det motsatte av meg og mange andre, men jeg har ikke tid til alt. Koser meg med å lese noen utvalgte blogger, de samme hele tiden faktisk, DIN bl.a. Kos dere med Taco, her blir det Fajitas, spiser ikke oppmalt kjøtt vi vet du, tør ikke, he he. Klemmer<3<3

    8. Lene S.: Så gøy da…sikkert hyggelig ,selv om hun ser litt skummel ut..hehe..
      Ja lit likt er det i allefall…hadde et knall rosa skjerf før som jeg brukte og det synes jeg var enda mer “typisk” hennes stil…men det har jeg ikke lenger 🙂
      Forstår godt at du ikke har tid til å lese og følge med på så mange…men veldig glad du leser min da 🙂 Fajitas …nam ! …er skeptisk til mye mat…men enn så lenge spiser jeg karbonadedeig 🙂 Klem og nyt kvelden <3

    9. Ritamarita: Takkker for det…riktig stilig du var også 🙂 ..Hun gjør i stand så mye morro for andre…jeg har ikke overskudd til sånt..så da er det jo greit å reklamere litt for hene som tar seg bryet…men hun synes jo det er morro også da…har jeg forstått 🙂
      Da blir det nok mange lesere innom å ser på karneval …det er jo ekstra gøy 🙂 Klem fra meg<3

    10. Du var “dritkul” som Grace Jones. Helt med en gang jeg så bildet så tenkte jeg at det er noe kjent med veggen du står foran, og så så jeg jo at det var deg under. Kjempestilig. Vi er alle heldige som kjenner Frodith, sånn at vi får være med på mye gøy. Nyt lørdagskvelden 🙂

    11. Grete/Margarites: Takk for det 🙂 ..den veggen er kjent ja ..hehe..fra diverse antrekk 🙂 Frodith er helt super ..og du var søt som kylling da 🙂 Var mange kreative kostymer..og jeg må si det er mange positive folk her på bloggen 🙂 Takk nyt kvelden du også 🙂

    12. natheless: Takk for det, pleide ofte å kle meg ut slik på fest før..og overraske litt..hehe..
      Og du var jo søt bjørn og gikk forann meg i toget 🙂 Moro var det <3

    13. BforB: …hehe..takk så artig at du synes det :)..ja der var det mange flotte og gøyale kostymer så ta deg en titt der 🙂 Og ha en koselig kveld…vi skal straks spise Taco <3

    14. Tusen takk igjen for herlig linking og reklame 🙂 Det er noen innom stadig og titter. Og det er jammen hyggelig for man blir jo litt sliten i rumpa av all denne vrikkingen 😀 He-he. Jeg har vært en tur på kafe med god venninne også 🙂 Koselig <3 Nå har vi hatt middag her.Indisk. God klem til deg <3

    15. frodith: Bare morro det :)…ja vil tro du har hatt litt ekstra besøk i dag ja…vel fortjent …med så mye jobb :)…ja nå skal det bli godt å slappe av etter dans og moro ..hehe…
      Så hyggelig med kafe besøk og litt skravling …:) Indisk høres godt ut…her blir det Taco 🙂
      Klem til deg også<3 <3

    16. Du ligner jo på henne! Ja jeg kan kjenne igjen posituren, men ellers er du helt ugjenkjennelig for meg! Stilig!! 🙂

    17. Ja jeg så deg på karnevalet 😀 Stilig som alltid , også her har du ett skikkelig modellbilde , bare at du er en del mørkere i huden ;)) Synes det var kjempe kreativt av deg jeg :)) Kul rett og slett :)) Og snille deg som reklamerer for karnevalet i år , som slo alle rekorder som har vært før , jippi 😀 Så moro :)) Ja og fine tegningen , kjenner den igjen jeg og du fortjente den linkingen du å :)) <33 Håper du har hatt en super helg , tastaturet mitt er en del bedre nå 😀 Var å fikset det i helga 🙂 Så mye lettere å skrive en kommentar da 😀
      Håper søndagen din blir fin , gode klemmer fra meg <33

    18. cathrinehenriksen: Takk…så deg også..veldig kul du også :)..hehe…litt mørkere enn til vanlig ja ..
      bare hyggelig å reklamere litt, Frodith som har all jobben da 🙂
      Så hyggelig du synes at jeg fortjente det…takker så mye 🙂 Stille og rolig helg her…slik det pleier..med handletur med kafè besøk og god mat og tv på kvelden 🙂
      Fin dag og klem til deg også <3

    19. ingerslilleverden.blogg.no: Frodith er kjempeflink med slikt …veldig moro 🙂
      Takk for det …utrolig mange artige kostymer…positive flotte folk her på bloggen :):)

    20. Utrolig kjekt å se deg som Grace Jones. Husker godt de bildene der, da hun bar et sånt antrekk 🙂 Kreativt og superfint var dette her 🙂 Og Frodiths karneval er jo så utrolig kjekt å se. Så mange kreative mennesker, som ikke er redd for å leke og ha det gøy 🙂
      Flott jobba, supert resultat…<3
      Klem <3

    21. Eva: Takker for det, kledde meg “ofte”ut som henne på fest før, men da hadde jeg et rosa skjerf og det var enda mer typisk..men det har jeg ikke lenger 🙂
      Mange positive folk som tør å by litt på seg selv…også snille Frodith da som tar all jobben ..men hun synes jo det er gøy da ….Takk, du var jo kjempestilig på karnevalet 🙂 Klem<3

    22. Fromfat2phat: Takk..ja jeg har kledd meg ut slik på fest før men da med rosa skjerf og det ligna enda mer (men det skjerfet har jeg ikke lenger, så da fikk turkis duge )…:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg