Noen bilder fra gårsdagens lille utflukt !

I går var det jo så fint vær med blå himmel og sol, så da” måtte” vi jo nesten ta en tur ut, så vi kjørte til Landfalltjern ( Drammen ), parkerte og gikk ca 200m opp til vannet, så det ble ikke akkurat noen trimtur..men deilig å sitte å kose seg med mat og te i sola…men lufta var faktisk ganske skarp..så bra vi hadde kledd oss godt .


Vakkert ….ikke sant….

Og jeg koser meg oppi lyngen…… også så vi noen som holdt på å trene på dykking i et lite hull i isen…ikke noe for meg , men viktig at noen kan slikt..

Jeg liker så godt krakker og benker som motiv ..er noe litt nostalgisk over det ….#drammen #blogg #landfalltjern #landfallhytta #norway #nrk

47 kommentarer
    1. Det er fint på den kanten av byen, har gått flere ganger fra Eiksetra til Drammen både med og uten ski og da går jeg forbi Landfalltjern. Det var flott sol igår, gikk en tur på 15 km selv men er ikke helt kvitt hosten enda men det hjelper. Litt dumt og dra på lange skogsturer når det er litt groms i halsen og nesa renner. Ha en fin dag.

    2. Helge: Veldig fint der…var en del som kom fra skitur da vi parkerte ..og noen gikk på bena i skiløypa også…Synes 15 km hørtes mye ut når du fortsatt hosta…men sikkert litt deilig også 🙂
      Håper du blir skikkelig bra snart og får mange flotte skogturer fremmover… Takk , fin dag til deg også 🙂

    3. Ser jo ut som den ydyllen. Nei, man behøver slett ikke gå langt for at det skal være en fin tur. Så fint vi hadde det i går, men været varierer det! Her kom vinteren tilbake brått! Men det er greit, det er da bare februar. Nyter bildene dine.

    4. rundtomkringtrorjeg: Deilig å få vært litt ute å kost seg ja :)..her har det også snødd i dag..men nå lysner det igjen ..og slik vil det vel variere fremmover tenker jeg :)..hehe…dobbeltsukk ja ..

    5. natheless: Takk, ja det er et pent sted og med bademuligheter om sommeren :)..har funnet ut at om jeg ikke orker gå så mye …er det kjempedeilig å sitte ute å få litt frisk luft i kjakene…
      Her snødde det i stad ..men nå er det opphold….slik blir det vel en stund….vasriasjon mellom snø og sol…og kanskje litt regn også 🙂 …Så fint du liker bildene…<3

    6. Dere vet å kose dere <3 Utrolig viktig det. Det trenger ikke alltid å være mosjon. Like viktig å ha en god opplevelse 🙂
      Håper denne nye uken blir full av gode opplevelser for deg 🙂
      Klem fra meg <3

    7. cuskima: ..kommer nok finvær hos dere også…om det er noen trøst har det snødd her i dag 🙂 🙂
      Turen var koselig og naturen flott 🙂 Takk og fin dag til deg også…Klem<3

    8. Eva: Ja da..vi finner på noen småting og har det hyggelig sammen :)…bare å være ute i frisk luft er en deilig forandring …:)
      Takk og det samme til deg..kos deg masse og gjør ting som gir deg energi 🙂 Klem<3

    9. margarites: Tusen takk..ja det er kjempefint i naturen nå :)..her er sdet ganske blå himmel nå….etter snø tidligere i deg 🙂 Ha en hyggelig kveld 🙂

    10. Åhh, det så ut som en fin tur 😀
      Jeg blei lurt av værmeldingen- de sa det skulle bli “fint” på lørdag og regn på søndag. I det vi parkerte bilen for å gå inn i skogen begynte det å haggle og regne! På de 1.5 timene vi var ute, så var det opphold i ca. 15 minutter, eller noe sånt :/ Men vi fikk en fin tur i bånd på søndag, når det ikke regnet likevel 😉

    11. Elin Slåen: Takk det var en fin tur og fin natur 🙂
      Oj…litt kjedelig da..i allefall om en ikke var kledd for regn…og fint dere fikk oppholdsvær på søndagen ..Fortsatt fin kveld 🙂

    12. Jeg hadde jo på meg regnjakke og regnbukse (mest for å slippe å bli bli så grusomt skitten), men jeg hadde ikke kledd meg godt nok under, siden jeg ikke ventet regn, sur vind og haggel 😛 Men vi overlevde 🙂

    13. Ser ut som dere hadde en riktig så koselig utflukt i går:-) Godt og kjenne litt frisk luft i ansiktet men kanskje ikke så rart det var kjølig for her har det snødd på tvers i dag så merket det selv i går tross sol så var det kald luft:-) Flotte bilder viser du frem og en riktig fin kveld videre må du ha:-)

    14. Hobbystua: Takk…det hadde vi :)…trenger å være litt ute…er man bare inne blir man sliten av det også..så selv om det var friskt..varma sola litt 🙂 Ønsker deg en fin morgendag og sov godt 🙂

    15. Deilig med slike påfyll. Helt herlig rett og slett.
      Idag er solen fremme her, og det er nydelig. Gleder meg til å finne noen motiver::) Skal bli gøyt der oppe med alle på ski og jeg innemellom etter bilder…

    16. Sonja: Trivelig å sitte slik med niste og te…og sola varma litt…men lufta var litt skarp…men det må en jo regne med på denne tida 🙂 🙂

    17. Anonym: Kjempedeilig er det:)…bilder fra skitur er morro …og deilig å være ute…kos dere masse…men du er anonym på kommentaren så vet ikke hvem du er 🙂

    18. Den Blå Steinbukk: Takker så mye..ja det er så mange koselige/fine benker rundt omkring 🙂 Veldig fint å ha i hagen ja..men vi har ikke ..har diverse andre sittegrupper …:)

    19. Hei. Ligg litt etter her, men tar alle innlegga baklengs. Så eg skal få med meg alt. Herlige bilder fra ein fin tur ut Herlig når ein kan kose seg litt i slikt ver. Og herlig å få vere med. Håper du ahr ein god dag i dag også. Klem <3

    20. gretashobby: Deilig med noen dagers “fri”også sikkert..og med besøk av barnebarn er det hyggelig å ha fullt fokus på det:)
      Det var en koselig tur..og et fint sted ..fint å bade der om sommeren også 🙂 Klem<3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg