Takk !…og takk igjen….

Først takk til Frodith for den fine premien jeg fikk i posten i dag..lekker gullfarget neglelakk, den likte jeg godt. Frodith har nemlig stadig vekk artige ting på bloggen sin der hun inviterer andre til å være med..og ikke nok med at hun steller i stand, men hun deler ofte ut gaver/premier også…og på bilde nr.3 her ser dere lua som jeg vant hos henne tidligere…anbefaler alle å se innom bloggen hennes..se HER

Også må jeg takke for alle de hyggelige ,støttende og fine tilbakemeldingene jeg fikk på mitt forrige innlegg…(som var litt forklaring om slitenhet ved Me..slik jeg føler )


#posten #neglelakk #lue #mjøndalen #blogg #me #stress #utmattelse

33 kommentarer
    1. Ja vi er mange som er heldig og har fått litt farge i hverdagen av Frodith. Jeg har også lue som brukes på jobben, så det er koselig. Og i går fikk jeg også neglelakk. Heldig er alle vi som kjenner henne. 🙂

    2. Så utrolig kjekt altså. Nå kan du virkelig glitre. Noe du jo faktisk gjør ganske godt uten gull lakk også 😀 Og så kjekt å få en overraskelse i posten også. De overraskelsene som ligger i min postkasse kalles som regel regninger, og glitrer overhodet ikke 😉
      Kos deg i kveld 🙂
      Klem <3

    3. Så bra du ble glad 🙂 Og fint de kom fram så fort 🙂 Nå kan du være gulle-god hele helga om du vil 🙂 Jeg er glad i neglelakker med morsomme farger selv 🙂 Det var et fint innlegg, og du fortjener alle gode tilbakemeldinger i verden <3klemmer <3

    4. Heldige deg og vel fortjent .
      Og fint med Gull neglelakk.
      Det vil jeg prøve også , under glitter neglelakk.
      Bruker nesten bare Gull øyenskygge og synes det er så fint 😃
      Og til deg Anne , alt kler den smukke 😊

    5. margarites: Heldig vi som “kjenner “henne ja 🙂 Den lua mi er faktisk veldig god å ha på så jeg har brukt den masse..også er den jo fargerik og fin også :)…vi får pynte oss med neglelakk utover våren..hehe…

    6. Eva: Gjett om..hehe..Snille deg så hyggelig å høre det 🙂 Veldig sjelden med pakker i posten her…mye oftere regninger ja…selv om de fleste trekkes rett fra konto..min manns…hehe..
      Klem og god natt <3

    7. MOONBEAMSCORNER: Veldig fin 🙂 …har vel noe i skapet som passer til gull også..hehe..
      Er jo ikke så mye pakker en får i posten…så det er veldig gøy :):)

    8. frodith: Det ble jeg <3...rask levering på pakkene dine..hehe..
      Nå kan jeg glittre på kafè på lørdag :)..artig å varriere negla litt ...Takk å pent sagt..snille du 🙂
      Klem og fin dag i morgen<3

    9. ingerslilleverden.blogg.no: Takker så mye..mye mer artig enn regninger ja..hehe..:) Ønsker deg en god natt og en fin dag i morgen:)

    10. lisbeth lone: Veldig heldig og tusen takk:) ..den var kjempefin og passer meg bra for jeg liker gull:) …med glitter over høres stilig ut…har en gulløyneskygge jeg også…men veldig sjelden jeg bruker øyneskygge for tida :)…hehe..takk..<3<3

    11. Fine neglelakken du fikk av fine frodith 🙂 Kan tenke meg at du kler gull også, for alt kler den smukke 🙂
      Måtte bla meg tilbake forå lese det andre innlegget du takket for. Det var veldig informativt og fint, og så bra å høre at det siste året har blitt litt bedre for deg. Krysser alt jeg har for at det skal fortsette å bedre seg for deg 🙂 Ha en kjempefin torsdag annebe og klem fra meg <3

    12. Åse Helen: Ikke sant…veldig fornøyd :)…ååå takk snille du :):)
      Så bra du synes det..synes jeg av og til må forklare litt :)..men liker best å lage litt mer positive innlegg :)…Tusen takk, så koselig av deg :)God helg og stor klem tilbake <3

    13. Ritamarita: ..hehe..sant..ikke så ofte man får pakker og særlig ikke i posten, så det satte jeg veldig pris på 🙂 God helg og klem til deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg