Kjærlighet !

Siden det er “Valentine`s day ” i dag må jeg jo en liten tur innom temaet . Her er et bilde av mamma og pappa fra tiden etter de forlovet seg og like før de giftet seg. Mamma var ca 18år og pappa 23år på bildet her ..og de holdt sammen til han døde da han var 70 år i 2006…og de var alltid veldig stolte av hverandre..det synes jeg er så fint å tenke på.

Og på bildet under ser dere meg og mannen på dagens date…men den har vi jo hver lørdag…. og jeg setter mer pris på det enn en gave på dagen..han har forsøkt å gi meg blomster i åras løp …men kjenner meg så godt at han vet jeg helst vil kjøpe selv…hehe…

Ha en fin og kjærlig dag alle sammen.

#kjærlighet #valentinesday

#bakerhansen #date #mjøndalen #drammen #skolebrød

60 kommentarer
    1. Herlig bilde av dine foreldre og det er tydelig at det var kjærlighet i luften der:-) Og skolebrød og kaffekopp er jo både søtt og koselig og ta sammen. Så ha en fortsatt søt og fin dag:-)

    2. Oi hvor lik du er mammaen din. Så fantastisk å ha slike bilder og de fleste menn kan ikke veien til blomsterbutikken så nå skal jeg plotte inn adressen på gps’en og gi den til gitaristen :DDDD luur som jeg er haha Goood valentinsdag <3 og god klæm 🙂

    3. Hobbystua: Takk…ja jeg synes det er et koselig bilde 🙂 Og det er viktig å gjøre noe sammen som man hygger seg med 🙂 Fin dag og klem til deg:)

    4. ladyaugust: Takk..ja er nok mest lik henne…men har noe fra pappa også :)……så smart du er…mann her” spanderte”jo som vanlig kaffe på meg..og det er jeg fornøyd med ..hehe…) Fin Valentinsdag til deg også 🙂 Klem<3

    5. cuskima: Takk:)..ja jeg sier det..for jeg synes hun er pen…pappa også <3
      Vi hygger oss hjemme vi vettu...Kos deg du også 🙂 Klem på Valentinsdagen<3

    6. Hverdagene er uansett best 🙂 Og det man deler da. En sånn dag er bare LAGET uansett. Vi har gått tur og shoppet litt, og det var også veldig kos, nå er det dvd og litt middag snart 🙂 Jeg synes det ser koselig ut med deres kafe-date jeg :- )Klemmer til deg <3

    7. Ikke rart du er så pen med så flotte foreldre! Skulle gjerne ha satt tenna i det ene skolebrødet der! 🙂

    8. Så herlig med slik kjærlighet 🙂 Åååå de flotte foreldrene da , som erteris :)) Og det virker som du å mannen din har det veldig flott også , flinke til å holde liv i kjærligheten dere å da viker det som 🙂 Er vel ikke sånn kjempe vanlig det , så det er jo supert 🙂
      Håper dere koser dere masse i kveld , klemmer fra meg <33

    9. Dagen er blitt en god sak for handelstanden ilikhet med halloween. Ble litt småsyk idag og dro ikke til foreldrene mine idag på kaffe og kaker. Det er fint med slike ekteskap som varer veldig lenge. Det er mang slags kjærlighet, synger Jan Eggum og det har han rett i. Håper du og mannen unner dere noe ekstra godt i kveld. Ha en fin kveld.

    10. Kvardags kjærleiken er det som teller. Og den som er viktigst. HErlig bilde av dine foreldre. Og kosleig bilde av dere i dag. Veldig trivelig tradisjon dere har. Fortsett med den. HA ein fin kveld også og kos derre. Klem fra Greta og T

    11. frodith: Helt klart, viktig å ikke vente til “spessielle”dager med å hygge seg sammen…Høres ut som dagen deres er og blir bra også da 🙂 Vi har det koselig vi vettu 🙂 Snart blir det god mat og is og kaffe her 🙂 Klem <3

    12. Ritamarita: Takk, ja det synes jeg også :)..liker det bildet veldig godt <3
      ..hehe..ja en kaffeskål er ikke å forakte :)...Takk det samme til deg 🙂 Klem<3

    13. cathrinehenriksen: <3 Synes de er veldig fine på det bildet..ellers også altså..men det var noe med at de satt slik sammen 🙂
      Jeg og mannen er flinke til å finne på småting og hygge oss i hverandres selskap :)..ikke alle som har det slik nei...Takk og kos deg masse du også 🙂 Lørdagsklem<3

    14. Helge: Det vil jeg tro..mange som kjøper blomster og gaver vil jeg tro 🙂 ..det var jo dumt at du ikke er i form da..du får besøke dem en annen dag da 🙂
      Hehe…Eggum har rett i det ja..fin sang også 🙂 Vi skal kose oss…håper du gjør det også, og at formen bedrer seg 🙂

    15. gretashobby: Der er vi helt enige 🙂 Takk, ja jeg synes det bildet utstråler kjærlighet :)…og vi hygger oss med kaffe og skolebrød vi vet du…vanligvis tar jeg et rundstykke ..men måtte jo ha noe ekstra i dag ,siden det er Valentin`s dag..hehe..:) Klem til dere og kos dere masse <3

    16. Så koselige bilder <3
      Vi feirer med en god middag sammen med Emma. Ingen gaver eller noe, men familiekos.
      Emma har laget dessert 🙂 Sjokolademousse <3
      Ha en finfin lørdagskveld

    17. En fin tradisjon – å “date” sjøl om man har holdt sammen i noen år. Det er så fort gjort at slike ting blir “glemt” i hverdagens travelhet. Koselig bilde av foreldrene dine!

    18. Fru Stussli: Takk så hyggelig å høre 🙂 Det høres koselig ut…her har vi akkurat kost oss med god mat..og straks blir det kaffe og is 🙂 Takk du også<3

    19. Camilla Korsnes: Takk…det synes jeg også 🙂 Så fint da,,ikke overalt det er slik 🙂 Dagen har vært hyggelig 🙂 Fortsatt fin kveld til deg 🙂

    20. Synes du ligner veldig på din mor sett utfra bilde. Det er viktigere å fine dater jevnlig enn en på valentinsdagen og kaffedate hver lørdag høres fint ut..

    21. Fru Tunheim: Takk..har alltid hørt vi ligner ,så det stemmer nok det :)..men jeg er mest lik pappa i kroppen med lange tynne bein..hehe..:)
      Vi koser oss med lørdags datene våre vi <3 <3

    22. Så koselige bilder på Valentine-dagen ! Jeg også for å sette av tid til små dater innimellom med sin kjære. Det skal så lite til for å ha gode opplevelser sammen 🙂 Ha en fin fin kveld !

    23. Anonym: Takk så hyggelig å høre 🙂 ..ikke sant de” små ting” er det aller viktigste og hyggeligste..
      Fortsatt fin helg til deg 🙂

    24. Det var lett å se familielikheten til din mor i alle fall. Nydelig dame, og hun hadde en veldig kjekk mann. Det er så herlig å se sånne bilder, og høre historien bak. Det gir en sånn god varme synes jeg 🙂
      Og lørdagsdaten din er jo bankers, og noe av det koseligste jeg hører om. Ekstra koselig at den falt på selveste Valentines i år ♥ To fluer i en smekk det 😀
      Kos deg videre i helgen, sammen med din kjære. God klem fra meg i Sandnes ♥

    25. Eva: Tusen takk 🙂 …fine folk ja…:) Jeg synes det bildet er så koselig ,og rart å tenke på hvor unge de var der…så hyggelig du synes det 🙂
      Hehe…stabil” date type” jeg har , så det det blir nok mange dater fremmover også :)..koselig at du liker å høre om det…Ja nå ble jo den vanlige lørdagsdaten til en Valentines date …<3
      Nå har jeg nettopp stekt noen kjøttkaker og mannen har bakt brød...så vi har vært litt "flinke"i dag 🙂 Kos deg videre i dag og klem tilbake fra meg<3

    26. Så koselig med kjærlighet i generasjoner. Tror du faktisk er aldri så lik moren din :), stemmer det?
      Mine foreldre får lov til å dele livet sammen ennå. De har vel snart delt det i 60 år. De er heldige, for de har kjærligheten enda. Selv var jeg ikke så heldig, og aksepterer at livet mitt ble slik. Men jeg gleder meg med alle dere som fikk det til. Jeg kan heller ikke si at jeg har ønska meg mitt liv annerledes, barna er det viktigste jeg har i livet og ville ikke vært noe foruten. Samlivet med faren var riktig å avslutte. Da blir det slik. Og man veit aldri, selv om jeg er helt fornøgd med slik jeg har det :)).
      Ta vare på hverandre, og ha en nydelig søndag.

    27. BforB: Takk …det er det ja :)Har alltid hørt jeg er lik mamma ja, men har nok mer kroppsfasongen etter pappa :):)
      Så hyggelig med foreldra dine ..koselig å høre 🙂
      Nei det er mange som går fra hverandre ..er vel nesten mer vanlig det…tror jeg…
      Og i mange tillfeller er det nok like greit å være alene…men vi har det heldigvis bra og koser oss sammen 🙂 ..og ja hva som skjer om den rette dukker opp …det vil tiden vise 🙂 Fin dag videre til deg også <3

    28. Mulig det er blitt mer vanlig å gå fra hverandre….trist for barna i alle fall….for oftest. Nesten så jeg innbiller meg de blir flinkere til å se etter verdier som er viktige for dem hos en partner. Hører i hvert fall mine ser etter ting jeg ikke tenkte på.
      Og jeg er glad for alle som greier å finne veien sammen, er klar over at det gjør seg ikke selv. Det krever jobbing fra begge parter. Så du og mannen din har vært flinke :)))).
      Det å kunne gi kjærlighet – og få, er viktig. Heldigvis finnes den over alt……altså få lov til å føle den overfor mye og mangt.
      Klem.

    29. BforB: Ja jeg tenker at i mange tillfeller hadde det vært fint om folk prøvde litt mer…men i mange tilfeller er det nok uungåelig desverre….Men det er nok helt sikkert noe å lære av egne og andres” feil også..
      Selvfølgelig har det ikke bare vært rosenrødt her heller…men vi trives veldig godt sammen…<3
      ..og det er" mang slags" kjærlighet...Klem<3

    30. Så flott bilde av foreldrene dine 🙂
      Fast lørdagsdate hørtes jo utrolig koselig ut! Så gode ut de skolebrødene også 😀
      Jeg er ingen “sucker for romance”, og er mer fan av å få blomster på en helt vanlig dag, men jeg blir heller ikke fornærma om det dukker opp blomster på Valentindagen. Fikk roser i går, og vi spiste litt kake, men vi orker ikke å gjøre så mye ut av dagen ellers 🙂

    31. Kristin: Tusen takk..liker det bildet jeg også 🙂
      Alltid godt med et skolebrød til kaffen :)…selv om jeg ikke heller er så opptatt av det med blomster på slike dager …er det jo absolutt hyggelig å få en oppmerksomhet av og til :)…fin liten markering av dagen dere hadde også da 🙂 Fortsatt fin kveld 🙂

    32. Åh, dette var rørende♥ ♥ Du er veldig lik på begge foreldrene dine, selvom jeg ser mest din mor i deg på dette bildet. Og et veldig koselig stemningsbilde fra tur på kafé – slikt liker jeg så godt:D

    33. Fromfat2phat: Takk så hyggelig <3 Ja jeg har nok litt fra begge...selv om jeg oftest har fått høre at jeg ligner mamma 🙂
      Ikke sant, kose seg med slike småting er viktig og hyggelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg