HÅR !

Etter en “fridag”fra blogging i går , blir det to utfordringsinnlegg fra meg i dag ,først Dag 9 som er hår.  (kommer innom å ser på andres bidrag litt senere i dag, for nå skal vi snart kjøre yngste sønn til toget )

Først et bilde fra salongen jeg for tiden bruker i Mjøndalen,klippte meg og tok bildet der på tirsdag, veldig fornøyd med håret..men denne gangen blir det bare salongbilder, som er mitt bidrag til HÅR.

2 FRUER Mjøndalen :

Og så et bilde(under) fra favorittsalongen i Oslo, hvor jeg prøver å få vært en gang i året..

AASTA frisør i Oslo :


#oslo #mjøndalen #frisør #hår #norge

41 kommentarer
    1. Så deilig å få fiksa på fjærene 😀 Jeg hadde nesten glemt hvordan en frisørsalong ser ut for det må være 10 år siden eller noe jeg var der sist haha men jeg burde jo sikkert ha vært der. Ha en nydelig dag kjære du <3 Godklæm 🙂

    2. Jeg vet ikke hva det er, men jeg innbiller meg alltid at håret blir finere desto finere salongen er. Slik som dette. Og du er jo fin på håret!

    3. Eg er sikkert litt rar eg. Men eg gleder emg til du begynner med vanlige innlegg att. Er ikkje så glad i slike felles ting eg da. Ønsker deg ein flott søndag kjære venn. klem <3

    4. Ja eg tror du har rett greta -du er litt rar ja for alle sine løsninger er helt forskjellig så dette er jo et vanlig Annebe stil innlegg <3
      Utover det så var det en flott salong!
      ha en smashings dag! <3

    5. Oy, det tenkte jeg ikke på, salong! Jeg kunne jo skrytt av at jeg har vært hos Jan Thomas. Nei da, jeg har ikke klipt meg der, men sett på håroppvisning. Det var gøy!!! 🙂 Ha en fin dag, og så tar vi vel sykkelbilder siden i dag både du og jeg kanskje! 🙂

    6. Så fine salonger du er innom 🙂 Sånt som det har ikke jeg råd til, men tar meg råd en gang i året til en liten hårklipp. Fordelen med å ha langt hår er jo at det ikke synes så veldig når det har vokst ut litt 😉 Men luksusfølelsen ved å sitte der i frisørstolen og få stelt håret, den er vel verdt pengene synes jeg 🙂 Nyter det når jeg først er der 🙂
      Ha en fin søndag, samme hvordan håret er 🙂
      Klem 🙂

    7. ladyaugust: Jeg med mitt korte hår klipper meg i allefall hver sjette uke :)..du ser jo kul ut på håret du da..men hvor slitt det er vet jo ikke jeg..men det er jo litt hyggelig med et frisør besøk av og til i allefall..og disse salongene har veldig koselig /lekkert interiør 🙂 Klem tilbake<3

    8. Merevil: ..gir i allefall litt “luksus”følelse å være i en lekker salong :)..jeg har jo veldig tynnt,bløtt hår..men blir fornøyd med klippen i disse salongene 🙂 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🙂

    9. Jeg klipper håret annenhver måned. Børster alt oppned og setter tuppen i en strikk og vipps er hele håret gradert og stussa på under et minutt 😀

    10. gretashobby: ..du er ikke rar veit du :)..er ikke så dilla på slikt jeg heller..men gøy å være med på denne..siden jeg har så mange bilder jeg liker i arkivet..også liker jeg det kreative med å finne bilder jeg synes passer til oppgaven :)…og jeg har jo noen “vanlige”innlegg innimellom også :)…og nå er det ikke mange dager igjen ..men det har vært hyggelig å være med på..og se de andres bidrag også 🙂 Klem og fin dag videre<3

    11. cuskima: ..hehe..ja Cuskima..disse innleggene er veldig typisk for meg uansett.og det er mange varrierte løsninger rundt omkring ,så utfordringen har vært gøy..men alt for mye utfordringer kan bli slitsomt..men hver og en velger jo å være med på de en synes passer for seg ..:)
      Ikke sant ,lekkre salonger 🙂 Stor klem til deg <3

    12. En lur løsning på tema hår 🙂 Jeg skal til frisøren i morgen, og har HÅR i dag jeg også, så det ble løst på annet vis 😉 Har vært på fotosafari i dag, men det var bikkjekaldt og lite bilder 😀 Klemmer <3

    13. Mitt liv som restehaug: Takk, ja de har stilige interiør…og det føles kanskje litt mer avslappende å være i en fin salong..men jeg går der forde jeg har funnet frisører jeg er fornøyd med altså:)
      Ha en fin søndag videre 🙂

    14. natheless: ..hehe..jeg hadde jo disse fine salong bildene jeg hadde tatt ..så da var det jo ok å bruke dem 🙂 Så gøy å ha vært i Jan Thomas salongen da..har gått forbi den ,men aldri vært inne der 🙂
      Kommer nok et sykkelbilde i kveldinga 🙂 Fin dag videre til deg 🙂

    15. Eva: Velig fint interiør der..når jeg drar til Oslo koster det jo litt mer, men den i Mjøndalen er ikke særlig dyrere enn salongene rundt her som ikke er så fine..men det viktigste er jo at en blir fornøyd med håret :)…Nei langt hår trenger ikke klippes så ofte..men mitt er avhengig av en ok klipp…:)..jeg bruker veldig lite penger på annen “luksus” så frisørbesøk for meg er verdt pengene..:) Håper du får råd til å unne deg noen flere frisørbesøk etter hvert da 🙂 ..Klem og fin dag videre <3

    16. frodith: ..ikke sant, og jeg var ganske fornøyd med bildene også 🙂 …skal titte litt rundt på andres bidrag nå jeg …:)…har så vidt vært ute i dag…men kjennte det var surt ja 🙂 Kos deg inne og klem fra meg<3

    17. Eg er bare ikkje med fordi eg tar elendige bilder -ikkje fordi eg ikkje liker utfordringer 😀
      Og eg tror greta har rygg til å tåle at eg tøyser litt på en søndag 😀
      ha en smashings dag!!
      <3

    18. cuskima: Ja det er jo litt vanskelig å være med når en ikke tar så mye bilder selv…eller du kunne sikkert brukt bilder du “fant”på nettet også 🙂
      Det er jeg også helt sikker på..litt godmodig tøys kan en tåle på alle dager synes jeg..hehe…:):)
      Takk …du også <3

    19. du har helt rett eg kunne funnet masse kule biler på nettet som kunne vært med,me eg tror kanskje dette avr en fotoutfordring og da hadde eg følt det var bittelitt juks?
      Frodith har løpt rundt og vært på fotosafari og så sku eg bare sånn copy og paste fra Google likssom……men hadde hun åpnet opp for fri tolkning så hadde eg vært med 😀
      <3

    20. cuskima: ..Frodith er jo veldig grei da..så tror hun godtar det meste..hehe..
      Men skjønner hva du mener for alle som er med har vel egentatte bilder…tror jeg…<3

    21. Heisan:-) En flott hårsalong og fint bilde . Har selv kort hår og liker og klippe det ca hver 7-8 uke..ja det er et must:-) Syntes du har mange fine innlegg av forskjellig art. Og en fin søndagskveld videre til deg.-))

    22. Hobbystua: Veldig fint ja :)..litt ekstra hyggelig å gå i litt hyggelige salonger 🙂 Jeg må ofte klippe meg hver 5-6 uke jeg :)..Takk det var koselig sagt ..Fin kveld videre til deg også..og fin kommende uke 🙂

    23. Ritamarita: Ikke sant..hyggelig å være i litt koselige salonger :)..ja den er veldig fin …og passer godt til interiøret der 🙂 Takk for det og nattaklem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg