Besøk av gutta !

Koselig helg med besøk av gutta , som noen sikkert fikk med seg i det det forrige innlegget mitt skulle guttene spise her i går (for de som ikke vet…vi har to gutter en på 31år og en på 27 år )

Yngste sønn som bor i Oslo skulle være her for å kjøpe skiutstyr i en spessialforretning her i området og skulle også bli over og spise her..og da ville eldste mann ta en tur også .

Så de har begg liggi over og vi har kost oss med film og god mat . ..og gutta er her fortsatt , bra de trives ..og vi koser oss når de er her..

På bildene ser dere yngstemann som har vært på en liten skitur på Mif-hytta (som er rett opp i bakken for oss), så fikk han testa skiutstyret, og han var fornøyd, eldstemann har vært litt syk om dagen så han holdt seg under teppet og så på tv så lenge, selv om det egentlig er han som har vært skiløpern i familien..

Legger ut bilde av dagens utfordring i kveld …Fin søndag videre !


#swix #mjøndalen #mifhytta #tv #skiutstyr #innekos

42 kommentarer
    1. Koselig med besøk, og fine gjengen å ha der. Tenk at du har så store gutter, de er jo nesten like gamle som deg 😀 eller du er like ung som DEM for å si det på en annen måte 😀 Kos dere videre <3 Klemmer <3

    2. Kjekke sønner da! Vår yngste er også syk idag, han har feber stakkar. Men han bor jo ikke hjemme lenger, så han fikser det selv kan man si. Alltid hyggelig når våre to gutter kommer hjem, så at derehygger dere skjønner jeg. 🙂 Nyt dagen!

    3. Så utrolig koselig da! Koselig å ha familie på besøk 🙂 Du får ønske eldste mann god bedring da 🙂 Håper du får en kjempe fin søndag videre 🙂 Klem <3

    4. Å sååå koselig 😀 Jammen rart å se at du har såååå store unger.. det er jo nesten som om noe ikke stemmer helt 😀 Goood søndag og fortsatt kos deg, her bakes det såklart <3 godklæmme 🙂

    5. Kjekt å ha begge gutta heime på besøk. Kjekt at dei koser seg heime hos mor og far. Fine karer begge to :). No ahr dei vel dratt heim, elelr er dei hos dere enno. God bedring til eldste mann og grattis med nytt skiutstyr til yngstemann. Klem herfra <3

    6. frodith: Veldig..koser meg når de er her 🙂 ..haha..takk for det men det er bare for at du ser meg mest litt på avstand..men jeg fikk jo eldstemann da jeg var 21 år…så var jo ganske “tidlig ute”
      Klem og fin kveld til deg <3

    7. natheless: Tusen takk<3 oj, feber er ikke noe deilig å ha..mine bor heller ikke her lenger..men er en del innom ..og noen ganger overnatter di også :)..siden de ikke har samboere for tiden..
      Håper sønnen din kommer raskt i form også da 🙂 Ha en koselig kveld <3

    8. V for Vendetta: Det er det 🙂 ..haha..jeg var ganske” tildlig ute”ja..men jeg passer på å ta bildene litt på avstand..så dereikke ser hvor gammel jeg “egentlig “ser ut..hehe..men takk alikevel <3

    9. ladyaugust: Veldig koselig..hehe..ja de er godt voksne nå…:)..takker og bukker for kompliment..alltid hyggelig det..haha..
      Så deilig da med nybakt…her har jeg rundstk i frysen som vi skal ha til kvelds 🙂 Kos deg du også og stor klem herfra <3

    10. gretashobby: Veldig hyggelig…favoritt helgene mine det, når begge kommer på likt 🙂 Takk for det er fornøyd med dem..hehe..:)
      Yngste mann har tatt toget tilbake til Oslo med nytt skiutstyr….:) Eldstemann er fortsatt her og sitter å ser tv sammen med mannen..:) Takker så mye 🙂 Klem<3

    11. Bestandig like koselig og få besøk av sine barn og selv om dem nå er blitt store og staute karer så er det noe med og ta turen hjem til mamma og pappa:-) Flotte gutter du kan være stolt av…og jeg vet det er flotte skimuligheter i Drammen:-))

    12. Hobbystua: Ikke sant…jeg storkoser meg besøk av gutta :)…Tusen takk.:) vi har fine skimuligheter like o nærheten ja…men flere år siden jeg selv har gått nå…savner det 🙂
      Fin kveld videre til deg 🙂

    13. fabelastisk: Takker… så mye..hyggelig sagt :)..var ganske “tidlig ute “..og jeg ser ikke så ung ut på nært hold..hehe..men takker for det og tar i mot med et smil <3..Fornøyd med gutta ja..og veldig kos når de er innom <3

    14. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Sant, og han kjøpte det i en butikk som har levert mye til landslaget også..så han fikk bra hjelp..og det er viktig, selv om han ikke skulle ha “proff”utstyr 🙂
      Når de er yngre trenger de jo rett som det er nytt utstyr..for å ha for korte ski og staver gir ikke samme følelsen som riktig lengde 🙂 Det høres nydelig ut med fjelluft og hyttetur <3

    15. fjellgeitbundingen: Det har vært koselig, besøk av guttene er det beste jeg kan tenke meg:)..flere år siden jeg har gått på ski nå…men har veldig lyst..håper formen har bedra seg til neste vinter 🙂 God natt 🙂

    16. Så deilig med besøk 😀
      eg avr hos datteren min og kjæresten hennes på middag med hundejentene…eg er så sliten at det er rett før køyen her nå
      <3

    17. cuskima: Det var det 🙂 Så hyggelig å være bedt bort på middag da..jeg er også ganske gåen nå ..så får se å få lagt meg..men når vi har hatt besøk..tar det som regel litt tid før jeg klarer å roe meg 🙂 Sov godt<3

    18. Er sønnene dine såpass voksne, ja, jeg så i innlegget du la ut etter dette at du giftet deg da du var 20. Men sønnene dine var kjekke :).
      Holder på å lese gjennom innlegg her, men må til å finne senga :).
      Ønsker deg en riktig god natt.

    19. Flotte gutter du har 🙂
      Er koselig når de vil komme hjem og tilbringe helgen!
      Neste helg venter jeg storgutten hjem. Vi har ikke sett ham siden nyttår, så da gleder vi oss masse 🙂

    20. Oj…denne gikk meg visst litt hus forbi i går. Men så utrolig koselig da, å ha barna sine på besøk, samtidig. Trist at han ene ikke var helt i form. Men kos at han kunne være hjemme hos sine foreldre å få litt kos og omsorg. Jeg har tenkt litt på det når mine egne barn flytter ut en vakker dag, hvordan det vil føles å ikke ha dem i hus så ofte lenger? Kjenner en liten tristhet ved det, men regner med at det går seg til etterhvert. Og så blir gledene større når de tar turen innom…og gjerne samtidig 🙂
      Ha en flott dag i dag…:) Klemmer <3

    21. BforB: Fine gutter ja..og godt voksne har de blitt 🙂 Noen ganger kan det bli litt mange innlegg en gjerne skulle tatt en titt på…men søvn må komme først 🙂
      Fin dag videre og klem fra Mjøndalen:)

    22. Fru Stussli: Det er det …takk:)..Jeg liker veldig godt at de er på besøk 🙂
      Så hyggelig ,skjønner dere gleder dere til det …da må dere kose dere masse <3

    23. Eva: Ja ekstra koselig at begge er her på likt :)..han har kommet seg nå …heldigvis :)…det går seg til..men vi har heldigvis ofte kontakt selv om de er flyttet 🙂
      De kommer nok ofte til deg også vil jeg tro..men det spørs jo hvor de bosetter seg da..men kontakt kan en jo uansett ha 🙂 Klem tilbake<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg