Dagens kostholdsplan !

Nå har ikke jeg så mye planer med kosthold og sånt, men etter å ha spist frokost som var 1,5dl havregryn med skummet melk og blåbær, er det nå på tide med et lite mellommåltid som i dag blir appelsin og youghurt..også går jeg å småspiser spinatblader og drikker vann utover dagen før det blir et knekkebrød eller to til lunsj.

Middagen i dag blir kylling,ris og salat…og kveldsmaten som vanlig to grovbrødskiver med ost ,egg eller kjøttpålegg..og en kopp ingefær te.

Dette er en ganske vanlig meny for dagen her i huset, slanker meg ikke men liker best å ha et ganske sunt kosthold i hverdagen .


#fruktoggrønt

Litt mer fristende med litt farger i vannet    #sitron #agurk #mjøndalen #kosthold

 

18 kommentarer
    1. Eg spiser fryktelig sjelden mer enn 3 måltider. Så forskjellig kan det vere. Men når eg spiser lavkarbo, så trenger eg ikkje meir enn det. HAr nettopp spist lunchen mn no. HA ein fin dag. Videre og kos deg med middagen. Klem <3

    2. Det så kjempe godt ut 🙂 Har trent og nå skal jeg dusje å fikse meg før jeg går til svigerinnen min en tur, hun hadde lagd fruktsalat til jeg kom 🙂 Så det skal bli godt som lunsj nå 🙂 hihi Ha en strålende dag videre <3

    3. Du er skikkelig sunn du 🙂 Jeg må nok innrømme at jeg ikke er SÅ sunn nei…Men fram til kl 18 er jeg sånn rimelig sunn…Men det er det trollet som tar over da som ødelegger hele inntrykket 😉 Sitter og funderer på hva dagens middag skal være? Har du noen gode forslag? 🙂 Stor klem <3

    4. gretashobby: Jeg må ha litt oftere..men spiser ikke så store måltid av gangen da :)…holder lavkarbo lenger på metthetsfølelsen ?
      Ja skal snart starte på middag..men er så innmari svimmel i dag så gruer meg litt …men det går nok bra 🙂
      God middag til deg også 🙂 Klem <3

    5. Sonja: Det føles litt friskere og sunnere med frukt og bær oppi synes jeg…men rent vann er godt det også 🙂
      Takk, det samme til deg 🙂

    6. Therese: Tusen takk 🙂 Så flott trening og fruktsalat høres sunt og bra ut 🙂 ..så hyggelig å være bedt på lunsj…håper dere koser dere masse <3<3

    7. frodith: Ikke alltid..men sånn stort sett :)..synes det smaker best også :)…hehe..lar du trollet bestemme…men når du er flink hele dagen er det jo bra det da 🙂
      Kylling og fisk er det vi spiser oftest 🙂 Å brune karbonadedeig med løk og det en ellers har av grønnsaker i stekepanna..og ha fullkornspasta til synes jeg også smaker godt…om en vil ha en tomatsaus eller noe til kan en jo det også 🙂 Håper du finner på noe som smaker 🙂 Klem <3

    8. ikkje flink med vann eller spinat,ellers er eg ganske sunn egentlig….i dag blir det kyllingpannetter med blomkål/brokkoli grateng……ellers har eg sluttet å spise kyllingfileter før de begynner å behandle dyrene ordnetlig

    9. cuskima: Så bra..drikker ikke nok vann jeg heller tror jeg 🙂 Spinat prøver jeg å få i meg siden jeg har så lavt jerinnhold i blodet ..
      Er litt skepisk jeg også..men jeg synes det er ett eller annet med “alt”vi spiser hele tida…så klarer ikke følge med helt …Men dyr skal behandles pent..helt enig :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg