Blogger DU ofte ?

Nå er det vel ulikt hva folk mener med ofte , men jeg tenker mer sånn, blogger du mange ganger om dagen, en gang i uka eller to ganger i året ..?..og har du noen tanker om hvorfor du gjør som du gjør..

Jeg har blogget et år i april..og har i noen perioder blogga litt mer, noen perioder litt mindere ..men jeg har en tanke om å ha minst  fem innlegg i uka…nå har jeg ofte noen veldig enkle /korte innlegg ,forde jeg ikke orker skrive alt for mye og heller bruker litt tid på å svare litt ordentlig på kommentarer jeg får .

Jeg synes det er enklest å blogge når jeg holder det litt i gang ..med for lange pauser synes jeg det er mer krevende å komme inn i det igjen..men jeg tar som regel et par dager “fri” i løpet av uka .

Jeg synes det er veldig gøy med folk som er aktive på bloggen…men man må jo ha glede av det selv også…ellers er det jo ingen vits..om du ikke har blogg for å tjene penger på den da.

Synes bare det hadde vært morro å høre andres tanker om dette …

#blogg #mjøndalen #sommer #nedreeiker #side2

 

64 kommentarer
    1. Jeg ha en reise/turblogg og blogger fortrinnsvis for å domumentere egne reiser/turer. Men synes det er utrolig hyggelig med tilbakemeldinger og at noen faktisk leser det jeg skriver. Jeg ligger litt etter med skriving av turene mine og det gjør at jeg gjennomsnittelig har kanskje 2-3 innlegg pr. uke 🙂

    2. Jeg har lagt opp til at jeg i hvert fall som minimum skal ha ett innlegg i uka. Det har noe med at jeg blogger stort om hobbyene mine, og det er begrenset hvor mye jeg greier å lage på kort tid. Ser jo at på hverdagene får jeg ikke alltid gjort noe håndarbeid bl.a. fordi jeg er i full jobb og har en på 9 år som er aktiv med både kor og speidere. Da kan tida løpe litt fort til tider. Er stort sett i helgene jeg får satt meg ned og tatt noen timer 🙂 Tanken bak er vel at jeg har lyst til å gi andre inspirasjon slik jeg får det fra forskjellige sider og blogger. Og så har jeg jo lyst til å vise fram hva jeg lager 🙂 Uff, det blir jo nesten å skryte av seg selv … men jeg får jo så koselige tilbakemelding og det er jo det som gjør at en synes det er gøy å holde på 🙂

    3. Sorry mener ikke å vøre slik at jeg ikke leser innlegget ditt men har et spørsmål har du merket det at i noen av ordene dine har der kommer slik reklame hvis du skjønner hva jeg mener. at det er store bokstaver og når du trykker på ordet så kommer det opp en sånn reklame ?

    4. Nå sitter jeg foran skjermen og ser flere innlegg jeg ikke har fått med meg selv for noen ganger klarer jeg bare ikke og henge med på alle ..og spesielt dem som blogger hver dag og med flere innlegg også. Men vi er alle forskjellige og selv legger jeg bare ut noe når jeg har noe og vise frem da det går på håndarbeider for min del. Summa summarum så kan det bli for mye for enkelte da det ender opp med mye svada prat hos noen. Noen liker jo mere oppmerksomhet en andre også da….:-) Fortsatt fin kveld og en god blogge uke.-))

    5. Jeg blogger hverdag og har enten 1 til flere innlegg ute i løpet av dagen 🙂 Jeg blogger fordi jeg syns det er morsomt jeg, å om jeg føler for å ikke blogge så tar jeg meg en pause på noen dager 🙂 Klem <3

    6. Her blogges det når jeg har tid og lyst. I harde arbeidsperioder, dropper jeg det ,og i alle ferier. Jeg har blogget i snart åtte år på andre fora, og det har fungert fint på den måten. Her har jeg vært i bare et år og på topplisten kommer jeg vel aldri. Ikke det at jeg har det som mål heller. Jeg blogger fordi det er gøy, “treffer” hyggelige mennesker som deg for eksempel, blir inspirert og lærer nytt til stadighet.

    7. Jeg blogger fordi jeg synes det er morsomt 🙂 Jeg liker å skrive rare ting, om det er det som melder seg den dagen. Jeg liker å legge ut bilder, fordi jeg har fått dilla på foto, men mest av alt synes jeg dette med å bli litt kjent med folk på blogg er mye mer viktig enn jeg ville trodd da jeg startet. Hadde vel aldri trodd at DET skulle være noen drivkraft … Men det å ha litt kontakt med de ulike folka i blogg-blokka er faktisk en av de tingene jeg liker best, og det blir til at jeg har hvertfall et innlegg om dagen, og veldig ofte to også 🙂 Et om morgenen, og et om kvelden 🙂 Jeg liker også veldig godt å lese andres blogger, og liker alle typer blogger, det er folkene BAK som teller 🙂 Et herlig innlegg dette her 🙂 Klemmer <3

    8. Jeg prøver å ikke ha mer enn ett innlegg om dagen, liksom for å ikke virke masete. Men det har hendt likevel at det har blitt to noen ganger. Men uansett, så er det ikke hver dag jeg har krefter til å tenke engang. Og da blir det ikke blogg. Men jeg har ikke noen bestemmelse om hvor mange innlegg jeg skal gjøre. Det beste er å gjøre det når man føler at det passer inn med resten av dagen 🙂 For meg i alle fall 🙂
      Men jeg leser ofte andres blogger, selv om jeg ikke blogger selv akkurat den dagen. Er like kjekt å lese, som å skrive 🙂
      Merker at jeg savner din blogg når du ikke har skrevet noe 🙂
      Klemmer <3

    9. Jeg viste knapt nok hva en blogg var før i høst. Da var jeg sykemeldt og så havna jeg plutselig inn på noen blogger og leste litt. Tilfeldigheter førte meg inn på frodith’s blogg, og der begynte jeg å
      “snakke” med henne. Plutselig hadde jeg ordna blogg selv uten å ane hva jeg skulle blogge om. Det jeg synes er moro med det er å bli kjent med og prate med menneskene her inne. Jeg har ikke blogga så mye og tror vel heller ikke jeg kommer til å gjøre det, men komme innom noen dager å prate med dere. Det er koselig det 🙂 Ha en fin fin kveld 🙂 Jeg er på jobb så burde ikke sitte her, men har pause nå 🙂

    10. Jeg har vært veldig ujevn det siste året. Men jeg har blogget i syv år, og i lange perioder har det blitt innlegg nesten hver dag. Det varierer med hvor mye jobb jeg har – jeg har hatt to fødselspermisjoner siden jeg startet bloggen, og har vært igjennom permittering, konkurs og vikarjobbing, så det har gått opp og ned. Og så merker jeg at i perioder da jeg har det bra blir det flere innlegg enn når jeg ikke er så fornøyd med tilværelsen. Da blir det liksom nok å holde hodet over vannet.

    11. Jeg synes man skal blogge akkurat så ofte som man har lyst til. Når en styrer bloggen selv og ikke har (økonomiske)avtaler om bloggfrikvens, så er det jo opp til hver enkelt. Noen skriver langt og mye (og da orker jeg ofte ikke lese alt om det ikke er eksepsjonelt interessant) og andre veldig kort. Noen blogger er kjekke å lese og andre helt uinteressante. Jeg synes faktisk det er vanskelig å finne bloggen med stor B som jeg bare elsker å lese. Foreløpig har jeg bare funnet en av den typen, men flere som jeg titter innom. Jeg er ikke i stand til å skape en blogg med stor B selv heller.
      Ha en fin kveld og blogg når du føler for det.

    12. Laila MA: Spennende med reiseblogger ..selv om jeg ikke reiser særlig selv for tiden ..så synes jeg det er inspirerende 🙂 Veldig hyggelig med tilbakemeldinger ja…da vet en liksom litt mer om hvem som leser bloggen…:)…2-3 innlegg høres jo fint ut..og du skal jo ha tid til å reise også..hehe.. Takker for kommentar 🙂

    13. Hekleri og Ra: Ja når du har en slik type blogg..må du jo ha tid til å lage noe før neste innlegg..og siden du har så mange andre ting å gjøre i løpet av dagen er det jo begrensa hvor mye tid en vil bruke på blogging :)…oppfatter det absolutt ikke som skryt..jeg blir inspiret av det fine du lager…selv om jeg de siste årene har holdt meg unna hekkling og strikking pga nakke og skuldre 🙂 Morro med hyggelige tilbakemeldinger…det liker jeg også:):)

    14. Danian. Gutteblogger: Ikke helt sikker på hva du mener ..men regner med det kan være at man “linker”til et innlegg eller noe..det er jo noe bloggeren legger inn selv…og de som er” sponset”av noen legger vel inn reklame på den måten 🙂
      Jeg kan f.eks ha slike bokstaver og om du trykker der kan du komme inn på et tidligere innlegg jeg har hatt f.eks 🙂 Håper du får en bedre forklaring av noen som har mer greie på det enn meg 🙂

    15. Jeg blogger når jeg har tid og lyst. I perioder en gang om dagen og så kan det gå noen dager. Tror blogg på en måte er terapeutisk for meg. Jeg skriver nok oftest ut fra “hjertet”…..hva det nå enn er…?! Når jeg lager et innlegg bruker jeg fort litt tid på det. Og jeg koser meg når jeg skriver blogg. Jeg har blitt glad i de menneskene som følger meg og som jeg følger, og får kanskje litt dårlig samvittighet når det går lang tid mellom jeg får lest disse sine blogger. Jeg vil gjerne lese alt de produserer og svare, om ikke på alt, så det meste. Men bloggen er for meg noe jeg hviler i, og må nok ha nok energi for både lese og skrive – om ikke blir det bare stress. Ellers er jeg glad i å skrive, i orda, i bildene og det jeg kan gjøre med de. Blogg blir en kreativ øvelse, for tiden den eneste. Og jeg er glad for at jeg er blitt “kjent” med deg :).

    16. Hobbystua: Ja det er veldig ulikt hvor mye folk legger ut…og det er jo helt greit :)..jeg går nok også “glipp”av noen innlegg..men har noen faste jeg stort sett får med meg :)…Ja når man har innlegg av det en lager ..må en jo få laget litt også..og du lager mye fint 🙂
      Ja..innlegg bare for å “spy”ut noe er ikke interesngt for meg heller..men et fint bilde eller et dikt eller slikt synes jeg bare er hyggelig at folk legger ut 🙂 Fin uke til deg også:)

    17. spiras blogg: Lurt å ta det når en føler en har litt inspirasjon og lysta er der:)..jeg er heller ikke så opptatt av det med lesertall…men veldig hyggelig at det er noen lesere da:)..det gjør jo at en blir motivert til å holde på 🙂

    18. Therese Bråthen: Det høres bra ut..og smart å ta en pause når en har andre ting en vil prioritere eller man er litt lei..
      Men sikkert lurt om en ønsker mange lesere(som dere unge sikkert gjerne vil ha)å legge ut litt varierte innlegg i løpet av dagen, noe for enhver smak 🙂 Jeg er jo stort sett innom deg daglig og liker godt bloggen din 🙂 Klem tilbake også<3

    19. natheless: Blogget i åtte år !…det er bra å fortsatt ha så inspirerende ,fine innlegg da..men du er jo kreativ 🙂 Nei topplista er ikke noe mål for meg heller..men koselig at folk er innom bloggen.
      Jeg og gjør det for gøy..og for å prøve å ha en liten “oppgave”i løpet av dagen..som ikke bare er for meg selv ..man trenger litt respons av andre innimellom også:) Takk i lige måde ..Klem<3

    20. frodith: Det er den viktigste motivasjonen..synes jeg også:)..Du har jo så varierte innlegg..så det er alltid spennende å se innom deg:)..kjempegøy å se det fine du får ut av en “fotosafarie” også alle di hyggelige innlegga og fine tegningene:)
      Jeg også liker at jeg har blitt kjent med folka bak bloggene, men du er nok” flinkere” med det en meg..:)..Koselig med morgen innlegg også..men jeg har det bare en sjelden gang..prøver liksomå få gjort de andre tinga jeg skal først :)..Jeg er heller ikke veldig opptatt av type blogg..men mer av personligheten i dem 🙂 Takk og godklem til deg <3

    21. Ritamarita: Det er lurt..pc kan være slitsomme greier..jeg har også stort sett lite tekst og korte innlegg..har jeg bedre dager kan jeg lage noen små innlegg ekstra som jeg kan bruke en periode jeg ikke orker 🙂 Orker ikke lese alt for lange innlegg heller jeg 🙂 Tusen takk og klem til deg også <3

    22. Jeg har som tanke å blogge en gang om dagen om ting som har skjedd, noen ganger to…. Så er det jo sånn for at jeg skal blogge må hode og tankene mine være på plass, men det hender at det ikke helt er sånn å da blir det opphold. Noen ganger bare en dag eller to, men så kan det det går flere uker. Jeg hadde en lengre periode før jul hvor jeg gjerne ville blogge, men da jeg tok fram PC’n var det som alt jeg hadde tenkt på bare forsvant å ingenting ble gjort. Nå har jeg kommet inn i gjenge igjen å det blir blogget regelmessig :o))

    23. Eva: Jeg synes du har passelig med innlegg..for meg i allefall..og har du flere en dag føles ikke det masete bare hyggelig..men jeg kan ha den tanken selv også..om jeg har lagt ut litt flere innlegg endag..men er det så nøye a…hehe..
      Nei noen dager må en bare holde seg unna alt som har med data å gjøre ..ja det skal ikke være stress å få laget et innlegg ..det er det jo ingen vits i :)..jeg savner innlegga dine når du har dager uten også..Blogging skal være noe positivt som en gjør når en har lyst 🙂 Klem og fin kommende uke <3

    24. Åse Helen: Jeg hadde heller ikke noe forhold til det og leste ikke blogger heller før jeg selv starta i april i fjor..men skulle prøve å finne en “hobby”jeg kunne holde på med hjemme og gjøre når jeg orket..og nå synes jeg det er gøy..og det gir meg positiv inspirasjon 🙂 Frodith har jo så hyggelig blogg :)..du også..men ikke så ofe du har innlegg nei..men koselig de gangene du har det 🙂 …og veldig hyggelig at du tar turen innom 🙂 Fin kommende uke til deg <3

    25. Tante Jul: Ja når du har blogget så lenge, høres det naturlig at det har vært perioder med mindre blogging :)..og når en da har overskudd er det jo hyggelig å kunne legge ut mer og gjerne hver dag..konkurs ug permisjon hørtes ikke morro ut..men fint det er bra perioder også 🙂
      Klart mer morro med blogging når en er litt glad og fornøyd 🙂 Ha ei fin uke<3

    26. Fru Tunheim: Helt enig..og det er det jeg har lagt opp til å ikke ha noe reklamegreier eller noe som forplikter..for det hadde blitt stress for meg..og meninga med bloggnga er å tilføre dagene noe positivt 🙂 Jeg er også mest glad i litt” kortfatta” innlegg..og ja det er mye uintressant..men jeg synes det er koselig å være innom blogger med litt små dagligdagse innlegg..:) Kunne vært artig å se innom den bloggen du liker så godt..kan du opplyse bloggnavnet ?..ellers liker jeg å tiite innom deg også 🙂 Takk det skal jeg <3

    27. Liker å blogge fordi det rett og slett har blitt en hobby jeg 🙂 Men merker om dagen at jeg har litt lite motivasjon , så får se om det hjelper med nytt design og ny header 🙂 Liker godt bloggen din også 🙂 klem <3

    28. Jeg har jo ikke egen blogg, så min søster kaller meg ‘gratispassasjer’ – at kommentarene mine er for lange og at jeg ikke skal snakke om meg. “Det er bloggerne som skal ‘snakke’, du skal lytte og sende en hilsen” 😉 Kanskje noe å tenke på, for meg. Ha en god natt med gode drømmer og en fin uke. Klemmer<3<3

    29. BforB: Det er det beste ..en må ha lyst 🙂 Jeg også trang en ting i livet mitt nå som jeg har vært så lenge syk..som ikke bare handla om familie og hjem..som jo har hovedprioritet..man trenger jo noe som er sin”greie”når en for det meste er hjemme :)..slik er jeg også ..hos enkelte skulle jeg gjerne kommentert alle innlegg..men må begrense det ..Skjønner at du koser deg når du skriver ..du erså flink med ord og skriver på en “poetisk”måte :)..og har flotte bilder :)..Veldig glad jeg har blitt “kjent “med deg og bloggen din også:)

    30. Vera Lynn: Ja man må helst være litt tilstede når en lager et innlegg..ellers blir det slitsomt..Greit å ha noen opphold innimellom ,men som jeg skriver i innlegget synes jeg det faller meg lettere når jeg holder det litt jevnt i gang..men har ofte en og to dager “fri”i uka ..men jeg bruker stort sett ikke så mye tid på innlegga heller..bortsett fra noen og de lager jeg ofte over litt tid 🙂
      Det er hyggelig å se innlegga dine, svner dem når du har dager du ikke er innom 🙂 Fin uke til deg<3

    31. Therese: Ja det er en koselig hobby :)…da kan du ta deg litt fri og komme sterkere tilbake vet du..så spennende med nyy deseign ..gleder meg til å se ..Takk og klem fine deg <3

    32. Lene S.: Hehe..jeg synes det er det som er så hyggelig når du er innom jeg at du forteller litt også..og tar deg tid til å gi en ordentlig tilbakemelding..så ikke hør på søstra de..ikke når det gjelder dette i allefall ..:)..men du kunne ikke tenkt deg å hatt blogg igjen da..men du har jo så mye du driver med , så forstår om du ikke har tid til å prioritere det ..Fin uke til deg også 🙂 Klem<3

    33. Jeg har vært aktiv på bloggen i 5 år og har vel hatt ca 3 innlegg i uka i snitt. Som du sikkert har registrert varierer jeg litt mellom rim og innlegg hvor jeg gir uttrykk for meninger om saker som dukker opp i min hverdag. Jeg skriver ikke så mange personlige innlegg, og innleggene er heller ikke så lange. Grunnen til det er enten latskap eller at jeg tror at lange innlegg ikke blir lest.
      Jeg liker godt å få kommentarer, de er vel med på å inspirere meg til å fortsette med bloggen, og jeg prøver alltid å besvare de kommentarene som kommer.
      Så en liten personlig vri tilslutt. I min alder forsvinner kontaktnettet litt etter litt, og jeg bruker bloggen som en hyggelig kompensasjon for det.
      Jeg har glede av å følge din blogg, det er en hyggelig kontakt å ha i hverdagen…

    34. funderier: Når du har blogget såpass lenge ..høres det greit ut med et snitt på tre ganger pr uke ..jeg har jo ikke blogget sååå lenge så mitt snitt er jo litt høyere enn så lenge 🙂
      Synes du har varierte og interesnage innlegg …og du er jo en”reser”på rim :)..jeg liker best innlegg som ikke er for lange ..man får sagt en del uten for mange ord også..men det er jo opp til den som lager innlegget hvordan de vil gjøre det :)..morro med kommentarer og jeg synes fine kommentarer fortjener ordentlige svar :)..jeg er stadig innom deg og noen ganger legger jeg igjen en kommentar også..og har alltid fått hyggelige svar 🙂 Jeg har også mindre kontakt med folk nå som jeg er syk..og da er bloggen fin å ha 🙂 Takk i lige måde 🙂

    35. Da eg starta å blogge for for ja det blir vel 6 år til sommeren. Så var det fordi eg vart sittende med foten på ein stol og ikkje klarte å gå. Så tente eg å lage salgsblogg. Men bloggen ahr utvikla seg siden det og det er ingen salgsblogg lengre. Heller ei dagbok, med hovedtema strikking. Som er det eg gjør. HAr funne ut at det er veldig kjekt å gå tilbake å lese og sjekke kva og når ting skjedde. Eg blogger no kvar morgen. Bortsett når vi har besøk av jentene eller eg er østafore. Når jentene er her , blogger eg stort sett ikkje. Men det hender. Da er det andre ting i livet som har fokus. Men det forandrer seg fra gang til gang. Når eg er øsfor så blogger eg når eg har tid og det varierer. Får eg ikkje blogg om morgonen så er eg enten dårlig, eller det er bestemt på forhånd. Det hører meg for meg. Du fikk jammne bra respons på denne her. HAr ein flott dag vennen klem <3

    36. Sniker meg frt innpå. Er på bloggen hver dag selv om jeg ikke har egen blogg. Det er vel 10-12 blogger jeg kommenterer fast og noen få v og til. Jeg lærer mye av det tross lt, tenker på det og skrive. Må jo ha med meg hva folk driver med og hva de skal, det er jo ikke lt man frteller om her og ikke vil si. Man vet jo ikke hvor mange som leser det man skriver og hvem de er. Mend et er en artig sak, har vel kommentert snart 4 år tenker jeg, min første kommentar var til bloggen gripnatten.blogg.no – som det er sjelden noe nytt på. Dt er mange fine blogger og flere som jeg burde ha vært innpå. Men alt tar tid. Ha en fin dag.

    37. Jeg titter nok innom bloggen min hver dag for å lese det dere andre har blogget om, men jeg lager ikke innlegg hver dag. Jeg må føle at det jeg skriver er ekte og det klarer jeg ikke hver dag.
      Men for meg er det ingen krise hvis bloggen min ikke er aktiv hele tiden.
      ha en flott dag :))

    38. Jeg blogger stort sett èn gang om dagen, men om jeg ikke har ordene inne, så lar jeg det være inntil det er der igjen. Da er jeg heller ikke inne å leser andres innlegg, så det skjer at jeg går “glipp” av ting hos dere 🙁 For meg er det viktig å ikke føle press. Det skal være koselig å blogge, men det beste av alt er jo alle dere fine bloggerene jeg er blitt “kjent” med. Jeg har også valgt å skrive en personlig blogg, men ikke privat. Jeg deler mye, men det meste av livet mitt vil alltid være utenfor bloggen 🙂

    39. Jeg prøver å blogge minst 6 ganger i uken men av og til ender det med 2-3 innlegg i uken. Jeg er så opptatt med blant annet skoleting, men det er jo trist å nedprioritere bloggen siden det er noe jeg vil gjøre. Men skole er viktig 🙂

    40. gretashobby: Greit å ha en aktivitet som blogging når en må holde seg i ro i perioder :)..du har jammen holdt på en stund ja …fin måte å dokumentere ting på 🙂 Høres veldig greit ut å ha en fast bloggetid..og så la det være når en har andre ting en heller vil prioritere 🙂 Ja det var artig å få så mange komentarer om hvordan andre gjorde det..og det var jo som forventet mange ulike svar…Klem og fin kveld til deg <3

    41. Helge: Bare hyggelig 🙂 Veldig artig når folk som ikke har blogg selv er innom og kommer med gjennomtenkte ,fine kommentarer 🙂 Ja man lærer av å skrive og dele meninger ..og som du sier alt om privatlivet trenger ikke komme frem på bloggen eller i kommentarer 🙂
      Fint å høre du liker å være innom ulike blogger ..og selvfølgelig kan man ikke få med seg alle en gjerne skulle vært innom:) Fin kveld til deg 🙂

    42. bestemorsgodstol: Hyggelig det da :)..jeg har også et par dager uten innlegg i løpet av uka ..men syns det er ok å holde det litt jevnt i gang..så det ikke føles som en “starter på nytt”hele tiden :)…Mest gøy å lage innlegg der en føler en har noe å komme med..men det kan gjerne være en litt småkoselig ting fra dagen eller noe også synes jeg :)…det “virkelige”livet først og så litt blogging..hehe…Takk og fin kveld til deg 🙂

    43. Fruemmel: Det høres fint ut :)…ja det skal ikke være slitsomt å blogge ,da virker det mot sin hensikt…)..jeg går også “glipp”av innlegg innimellom…men har jo noen som jeg prøver å se etter om har lagt ut siden sist…men ikke alltid jeg kommenterer :)..jeg trives også godt med å ha blitt kjent med deg og noen andre fine folk på bloggen :)Samme her man kan “by”på litt …men langtifra alt 🙂 Fin kveld og klem til deg<3

    44. Alexander Karlsson Jakobsen: Så bra..ja det er mye som er viktigere enn blogging..men gøy er det jo 🙂 Fortsett med å prioritere skolearbeidet..Så innom bloggen din…så variert og fin ut 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    45. med meg går det viirkelig i baner.
      sånn virkelig.
      alt fra 1 om dagen til i i uka, eller som det har vært siden desember i gjord 2-3 bare!
      jeg blogger når jeg vil go jeg føler jeg har noe og blogge om eller har noe på hjerte!=)
      men det er vlel også slik jeg vil ha det 🙂
      Men er innom en del ganger fordi om og ser på andre bloggvenner hva de har bedrevet med:)

    46. Jeg liker best å sitte og slurpe litt kaffe og lese blogger, jeg skriver blogg mer som ei dagbok og da blir det jo litt sånn som dagene er og masse motivasjon såklart. Siden jeg elsker å tegne kombinerer jeg det 🙂 Ha ei riktig så good natt kjære du <3 goodklæm 🙂

    47. Moving On: Ja jeg vet <3....og det er jo helt greit..men veldig hyggelig når du er innom 🙂
      Og en kan jo helt klart følge med å lese blogger ,selv om en ikke alltid er klar for å formiddle noe selv...Ønsker deg en fin dag videre 🙂

    48. ladyaugust: Det hørtes hyggelig ut :)..veldig kjekt med blogg som dagbok..jeg synes det er så koselig nå å se på innlegga fra i sommer og håpe at denne sommeren blir like fin 🙂
      Fint sted å samle tegninger på også..og da får jo vi andre glede av dem også 🙂
      Jeg leser så si alle inlegga dine..og viser dem ofte til andre også..hehe..
      Har fått med meg rydding, øyebrynsnapping og t-skjortebretting..Har vært litt treg med kommentarer et par dager..prioritert å svare på kommentarer jeg har fått…Men i dag håper jeg å være sterkere tilbake igjen 🙂 Klem og fin dag videre<3

    49. Åååå så koselig å høre. Jeg synes det er en skikkelig bonus at folk er innom meg og da blir jeg glad såklart 😀 Haha såå morro at du viser innleggene mine, har hørt om flere som gjør det av en eller annen grunn fliiir 😉 I dag gikk ikke dag 7 så veldig bra kan man si Gooodklæm og fiin dag til fineste deg <3

    50. Audhild Mamma til lille Willi: Ikke sant noen ganger må en bare la være :)..veldig lurt å få godkjenning til det en legger ut..så slipper en å få noe plunder med det etterpå 🙂 Fin dag videre:)

    51. Jeg begynte å blogg om interessene mine egentlig, og det at andre mente jeg burde dele råd. Det har blitt veldig mange innlegg siden jeg begynte, emn det har vært mest moro kan en si.
      Å få tilbakemeldinger er kjempe gøy, men samtidig er ikke det drivkraften.
      Jeg mener at jeg burde kunne legge ut ca fem innlegg i uken, men tiden får vise hva som er rett.:)
      Kosen med det er det viktigste.:)

    52. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er jo et godt utgangspunkt ..å blogge om interessene sine :)..og blogging er jo som du sier gøy…selv om det krever litt også..så da er det jo greit å lage innlegg som er overkommelige 🙂 Jeg og tenker ca fem..også kan man jo legge ut et bilde uten særlig tekst i ny og ne :)….Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg