Liten oppsummering av antrekk ….

Siden det er nyttårsaften i morgen har jeg hentet frem noen av antrekksbildene som jeg håper kan være til inspirasjon om du ikke helt vet hva du skal ha på deg i morgen.

Jeg kler meg jo aldri helt “galla” både forde det ikke passer min smak og stil (men syntes andre kan være superfine med det ), og forde det er sjelden jeg er i selskap der det passer å være “stivpyntet”.

Selv skal vi bare være hjemme og kose oss i morgen (mulig eldste sønn spiser med oss)..men skal pynte meg litt for det..

Om noen er interessert i hvor klærne er fra…står det mer i de tidligere innleggene under antrekk..men den øverste kjolen her har min mormor sydd..trekk…men her legger jeg bare ut noe bilder som inspirasjon…


#mote #fashion #blogg #mjøndalen #norge

40 kommentarer
    1. Så masse flotte og “knashe” antrekk 🙂 Og den sorte kjolen din mormor hadde sydd er jo helt nydelig og du kledde den veldig.
      Ønsker deg en fin feiring!

    2. Kjempemye fint her 🙂 Jeg tenker jeg skal ta kosebuksa for det meste i morgen 😀 Så den kjolen jeg kjøpte her om dagen får brukes en annen dag 😀 Hi-hi. Men du blir fin da 🙂 <3 klemmer <3

    3. Anonym: Så koselig du likte det 🙂 Ja den kjolen har jeg vært glad i ..selv om jeg tenker den kanskje er litt kort nå som jeg har passert 50..men i den rette anledningen så :)..Takk for hyggelig kommentar..og fin feiring til deg også..selv om jeg ikke vet hvem du er 🙂

    4. Ritamarita: Tusen takk…det var pent sagt..og jeg vet hva grilldress er ..hehe..men er ikke sikker på om jeg blir så fin med det..men behgelig er det 😉
      Klem og fin kveld til deg også <3

    5. frodith: Takk for det …blir noe enkelt her også..for vi skal jo ikke ha gjester (sønnen da kanskje)..blir nok bukse, men kanskje en av de litt penere..for å få brukt det litt..hehe..
      Kos dere masse i kveld og stor klem <3

    6. Så fine antrekk:)
      Jeg finner vel noe å ha på i skapet mitt:) Jeg har invitert datteren med samboer, svigermor og min søster og mannen hennes til mifdag i morgen. Håper på en rolig kveld. 🙂

    7. Hei. eg err ikkje så flink til å kommentere på antrekks innleggene dine. Men det er mye flott her. Vi skal nok vere heilt åleine i morra, men vi pynter oss til middag alikevel. Om ikkje i galla hehe, så tar eg på kjole og steller meg litt. Det er tross alt nyttårsaften. Så får eg sjå om eg klarer å holde emg våken til det nye året ringes inn inn. Kos deg neste siste kveld av 2014. Så skrives vi nok i moora. kellem <3

    8. foreignerat50: Takk snille du..jeg bruker også noe jeg har..sjelden jeg bruker det litt penere tøyet..så ei pen bukse og en bluse i morra kanskje :)..he blir det ikke mer bråk enn vil lager sjøl.hehe..så da blir det nok veldig rolig :)…Klem fra meg <3

    9. Du er jo en flott og stilig dame som kan kunsten i og kle seg stilig og elegant . Og alt du viser frem her er jo så lekkert. Med den fine kroppen du har kan du med sikkerhet bruke den lille korte kjolen for den var jo helrå:-) Og noen smykker gjør det lille ekstra også:-)

    10. Jeg ville valgt det grå antrekket til både deg og meg!!!! Nydelig, ikke stivt, men samtidig pyntet. Men jeg har nå kjøpt kjole, så kjole skal det bli. Galla blir det heller ikke på meg, men en antrekk jeg kan ha det behagelig i. Vakre bilder var det da!

    11. gretashobby: Syntes du alltid kommenterer veldig hyggelig jeg..og takk for det 🙂 Ja selv om det ikke blir den store pyntinga her heller er det ok å markere dagen litt og ta på noe annet enn den nye pysjen min :)..her blir det bare god mat og litt tv titting tenker jeg..men hygger oss alikevel vi..prøver å få sett noen raketter før vi legger oss..men skyter ikke opp noen selv lenger…:) God natt vi “snakkes “:) Klem<3

    12. Hobbystua: Takk for en koselig kommentar :)..så fint at du liker antrekka ..den kjolen har vært en favoritt..og i et tidligere innlegg..ment de fleste at man kan ha så kort kjole forde om man er godt voksen..den er jo litt kledd, siden den ikke er utringet…men får se om jeg bruker den…om det skulle by seg en passende anledning 🙂 Smykker kan forandre et antrekk ganske mye:)…Sov godt og fin morgendag:)

    13. natheless: Takk..ja det er jo enkelt..og klassisk ,en stil jeg trives med..hyggelig at du likte det også :)…da blir du fin i nye kjolen…Jeg klarer ikke å kose meg om ikke antrekket er behagelig..det kommer først..men greit at det ser litt pent ut også..hehe..
      Takk og klem til snille deg <3

    14. Du har så mange flotte antrekk <3
      Selv skal jeg på Great Gatsby fest i Stavanger. Og skal ha på meg en dus brun blondekjole. Helt enkel. Og så har jeg kjøpt hodepynt i Gatsbystil. Er spent på om jeg får til å sette opp håret som planen er...Men håper at jeg får det til 🙂 Det hadde absolutt blitt prikken over i'en 🙂
      Ønsker dere en skikkelig hyggelig nyttårsfeiring, enten den blir rolig eller vill. Og så blir det så godt å starte nytt år med blanke ark 🙂 Tusen takk for følget dette året som har gått, og Godt Nyttår til deg og dine 🙂
      Nyttårsklem til deg fra meg <3 <3 <3

    15. Eva: Tusen hjertelig takk :)..så artig med en slik fest da..enkel blondekjole høres lekkert ut ..husker før jul som du hadde krølla høret til en fest..det var i allefall veldig fint 🙂
      Håper du får en flott feiring også :)..stille og rolig her ..men kose oss skal vi :)..Hyggelig med kontakten med deg på bloggen..det fortsetter vi med i det nye året 🙂 Nyttårklem til deg også <3

    16. Synes du var rålekker i den øverste kjolen, så den kan du absolutt bruke 🙂 Mange fine antrekk her.
      Riktig godt nyttår til deg så snakkes vi neste år 🙂

    17. Åse Helen: Takk for det..så fint du synes det..hyggelig å høre :)..vi “sees” i det nye året også vi vet du:) …Godt nytt år og klem fra meg<3

    18. GODT NYTTÅR, Anne 😉 Vi kom hjem i går kveld, skal ikke skrive om alt vi har vært med på i denne ferien, da blir bloggen din full, he he. Det skal bli godt å komme på jobb igjen på mandag, i går var det rett før jeg reiste meg fra flysetet og hjalp til, he he, Ha en fortsatt fin fredag og en koselig helg 😉 Klem fra turisten<3

    19. Lene S.: Takk og det samme til deg og dine <3 ..kan tenke meg dere har opplevd mye fint og har kost dere masse..bare å fortelle her..hehe..
      Ja da er du nok klar for jobb igjen...og kan trå til for fullt i en sikkert hektisk jobb 🙂 God helg og klem fra Mjøndalen<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg