Høst ute…

Er ikke det vettu..men da jeg tidligere i dag titta ut vinduet fra et julepyntet hus…syntes jeg epletreet i hagen så ut som det ikke var ferdig med høsten enda.

Men her inne er det full julestemning, nå er de siste juledukene på plass og ribba er gnidd inn med salt og pepper . I morgen blir det risgrøt til middag , så det er til riskrem på julaften.

Ha en hyggelig bittelille julaften kveld…


Og fikk du ikke med deg gårsdagens antrekksinnlegg , kan du ta en titt her..

#ribbe #riskrem #mjøndalen #norge #blogg

30 kommentarer
    1. Her er det hvitt og julestemning 🙂
      Så utrolig fint antrekksbilde av deg 🙂 Skikkelig julete og fin den buksa. Jeg tror du kler alt jeg for nå har jeg sett deg i både varme og kalde farger.
      Her er det film på gang hos gutta og jeg pusler litt rundt. Fortsatt fin kveld til deg 🙂

    2. Kjøpte første dose med julemat idag, gjør det gjerne i 2 eller 3 omganger. Først pålegg og grønnsaker, så frukt, så kommer drikke helt til sist. Høres mye men det blir egentlig ikke så mye. Kjøper stort nå så har jeg kanskje til midt i romjula.

    3. Grønt og fint er det her også, så det minner ikke mye om vinter. Men de sier det skal bli kaldt og komme snø før julekveld? Ja, det er bare å vente å se. Kos deg videre, nå skal jeg fikse krydder på min ribbe!

    4. Merkelig vinter vi har i Norges land for tiden ;-/ Her er det hvitt og minus 11 grader 😀
      Du ser helt strålende ut i det antrekket, flotte dame <3
      Ønsker deg en finfin kveld 🙂 og en nisseklem må du også få i kveld <33

    5. Julepyntet og fin er du nesten 🙂 Og epletreet kan bare prøve seg med noen frukter NÅ liksom… Nei, det er jul nå altså :- )Nesten i det minste 🙂 Stor klem til deg fine <3

    6. Therese Bråthen: Ja her er det ikke mye snø, men et tynnt lite lag på bakken er jo bedre enn ingenting..hehe..:)…Takk og kos deg som best du kan du også 🙂 God jul og stor klem fra meg<3

    7. Åse Helen: Høres fint ut..tar gjerne i mot litt mer snø her også :)..Tusen takk så hyggelig å høre..ja ble litt julete med rødt og svart 🙂
      Vi har sett på reprisen av Tangerudbakken i kirken i kveld ..veldig fint 🙂
      Håper du fikk unna noe “ordnings”mens gutta så på film . God natt <3

    8. Helge: Jeg handla også litt mat i dag, så da er det bare å dobbeltsjekke om noe mangler 🙂
      Handler inn en del vi også..men har blitt flinkere til å begrense det litt..ellers har vi gjerne hatt mat en mnd etter jul vi..hehe..Kos deg masse 🙂

    9. Elin Slåen: Oj, regn er det heldigvis ikke her..men tar gjerne i mot mer snø, men ikke så fryktelig mye da 🙂
      Takk for det og sov godt<3

    10. natheless: Ja blir litt mer julestemning med noen søfiller som daler fra himmelen,,så håper på det.
      Men vi skal hygge oss uansett for inne er det i allefall jul 🙂 Gleder meg til ribbespising..nam<3

    11. rita johannessen: Ja det varierer nok mye rundt i landet :)..såpass kaldt ja..og med snø..det er jo skikkelig vinter 🙂
      Takker så mye :)…Og takk for nisseklemmen …sender en tilbake til deg også <3

    12. frodith: Ikke sant..litt julete farger 🙂 Ja..hehe..det får vente til sommeren …og da håper jeg på mange epler…:)…Ja begynner å få julefølelsen nå..Klem <3

    13. gretashobby: Det hørtes jo veldig høstlig ut ja..her har det vært opphold og vindstille i allefall 🙂
      Fint man kan kose seg inn ja ..og inne er det jo jul i hver en krok også (nesten)..Klem fra meg<3

    14. fjellgeitbundingen: Tusen takk for koselig tilbakemelding 🙂 Ja jul blir det uansett vær ute..og kanskje kommer det litt snø..kan jo håpe :)…Sov godt<3

    15. Det er høst her også fortsatt. Skikkelig høst. Sommerblomstene står fortsatt i full blomst på trappa. Tror det er aller første gang det har skjedd 😉 Så på min trapp er det både sommer og vinter akkurat nå 😉
      Fint tre da, litt stilig kunst når det fortsatt henger noen gjenstridige blader igjen 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld, og en god natt 🙂 Jeg har hatt det travelt hele dagen, så lengter etter senga selv 🙂
      Klemmer godt <3

    16. Eva: Merkelige greier …høstblader og sommerblomster ..også er det jul…:)
      Ja treet hadd noe fint over seg synes jeg..selv om det heller burde vært dekket av snø nå..
      Skal straks legge meg jeg også..har handla inn de siste matvarene i dag..og striki noen duker..så merker det tar på..men nå er alt i hus ..så ikke noe stress..:) Nattaklem til deg<3

    17. Så fine antrekksbilder av deg !!! Du kler jo alt 🙂 Ser at du har lite eller nesten ikke noe snø. Her er det skikkelig hvitt på bakken. Ha en flott kveld du også 🙂 klem

    18. Mary Anita: Tusen hjertelig takk..kler ikke alt..men det får dere ikke se bilder av..hehe..:)
      Nesten ikke snø her..bar et tynt lag…hadde gjort seg med litt mer snø..får håpe det kommer men bare noen cm…Klem tilbake fra meg<3

    19. Det er ikke mye hvitt hos meg heller. Litt rim på bakken nå tidlig om morgnen.
      Men ett sikkert tegn på at julen er nær er det i dag……alle har hjemmekontor. :O)

    20. Sonja: Vi får håpe på noen store snøfiller i morgen..men det er jo jul uansett 🙂
      ..hehe..ja mann her kom fra jobb etter lunsj i dag :)…så nå er jula i gang..og etterpå kommer guttene og skal ligge over…da koser jeg meg <3<3

    21. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Blomster på rosene..merkelig desember..:)..Ja det ser ut som dere har nok av snø på fjellet..nesten litt for mye der..hehe…Ha en trivelig julefeiring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg