Ønsker alle en fin førjulstid !

Nå får vi straks besøk av eldste sønn, så hadde ikke tenkt å blogge så mye i dag. Men siden det er første søndag i advent i dag ville jeg jo innom for å ønske alle en fin førjulstid…vet mange kanskje har sine ting å stri med, men håper alle får noen positive opplevelser og har noe å glede seg over.

Jeg hadde tenkt å hoppe over advents lys i år, men så ombestemte jeg meg…og det eneste jeg fant var to grønne og to rustfarga litt skakke lys ,så det får duge…hehe..

Det øverste bildet er fra vi var på Hadeland glassverk ,synes den hjerte”kula”var så fin…det nederste bildet er av den originale adventsstaken i år .


#advent #jul #interiør #mjøndalen #norge

41 kommentarer
    1. Utradisjonelle farger, men lunt og fint uansett…og ga absolutt en fin følelse av julestemning 🙂 Man trenger ikke å gjøre så mye utav det for å ha en koselig adventstid 🙂
      Nyt samværet med familie, det er viktigst <3
      Klem <3

    2. Man trenger ikke så mye pynten før det pyntes opp. Fionne frem noen duker, en 7 staker til vindu og litt småtterier så er det nok. Men jeg stresser ikke men kanskje en fordel og sjekke om det må byttes noe pynt eller ei. Ha en fin kveld.

    3. Kose deg med besøk fra eldstesonen du. HEr har det gått i liverpool sokker, julepynting og diverse anna. No er det snart tid for bare kos med hyggelig strikketøy. Elsker førjulstida. Kommer litt bilder fremover korleis eg/vi har fått det. Nyt dagen saman med dine kjære. Stor klem fra hos som ikkje skal strikke liverpool meir i år. <3

    4. Lite er ofte mer enn nok! Stemningen er viktigst og det har du selvfølgelig klart kan jeg se! 🙂 Ønsker deg og dine en fin 1. søndag i advent! 🙂

    5. Eva: Tusen takk…bruker egentlig ikke denne type lys lenger…så det var de jeg hadde liggende..og det funka jo greit :)..syns bare plutselig det ble litt rart å ikke skulle tenne lys..så det ble en nødløsning:)..familien er helt klart det viktigste…Klem tilbake til deg <3

    6. cathrinehenriksen: Så bra ,tusen takk..ja det var bedre enn å ikke tenne advetslys fant jeg plutselig ut…så da måtte disse duge..hehe..Det bugner av flotte ting rundt omkring..så man kan ikke kjøpe “alt”en ser :)…God klem til deg også<3

    7. Helge: Enig, litt småtteri og gjerne rødt skaper fin julestemning :)..og lys er jo med å skaper stemning :)..ikke særlig stress her heller…heldigvis…Kos deg videre i kveld:)

    8. cuskima: Jeg bruker nesten ikke slike lange lys lenger, men heldigvis disse drypper ikke, men har vært borti de som gjør også…og det er noe klin ja…må passe på så det ikke setter flekker på bordet osv…Takk og klem til deg<3

    9. gretashobby: Takk, det var hyggelig med besøk :)..liverpool sokker ja, du har nok å henge fingra i før jul skjønner jeg :)..en fin tid nå ja ,gjelds å ikke stresse for mye..her tar jeg det veldig pent og rolig :)..morro å se bilder fra hvordan folk pynter og holder på til jul…Greit med litt fri fra Liverpool vil jeg tro..hehe..Klem og kos dere <3

    10. Knotmerr: Tusen takk, ja trenger ikke være så mye :)..men litt for å skape litt stemning er hyggelig :)…ønsker deg og dine en fin tid fremmover også<3

    11. Enilorac Nesenra: Takker og bukker <3Det som er så greit..når man tenner lyset er det det man ser, ikke fargen på lysa...Helt klart :)...Klem<3

    12. Therese Bråthen: Det var koselig å høre 🙂 Hvite er veldig pent..men jeg hadde bare disse fire lysa som passa i adventsstaken..så da ble det di og det ble ok, så det får duge:) Kos deg videre med adventskvelden<3

    13. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Tusen takk :)..ja da det går det også..kan ikke følge alle regler til punkt og prikke..for perfekt er ikke bra det heller 🙂 Fortsatt trivelig kveld til deg <3

    14. og veldig dumt å ødelegge fex en vakker juleduk ikkje sant. Går jo ikkje bort:/ hvertfall noen av de med farge som setter flekker av farge, selvom stearinen er borte
      God advent finingen <3

    15. En riktig god og fin adventstid til deg også :o)) Jeg har ikke noen tradisjonell adventsslysestake på bordet lenger, men bruker et lysfat med fire lysglass som alle tennes samtidig. I vinduene derimot troner røde staker, noe som gjør det lunt og koselig inne :o))

    16. Vera Lynn: Tusen takk :)Kjempelekkert med slike lysfat:)..trenger absolutt ikke ha de tradisjonelle tingene….du så jo fargen på lysa mine…hehe
      Rødt er hoved fargen til jul her i huset også…<3<3

    17. Det er jo så mye fin juletrepynt rundtomkring så man kan lide av valgets kvaler hele tiden!
      Jeg synes adventstaken din var lun og fin jeg, og morsomt med litt utradisjonellt. Uansett så blir det en god stemning når lysene er tent. Nyt adventstiden med dine kjære <3

    18. God førjul til deg også 🙂 Syns adventsstaken var kjempefin.. jeg blir jo nysgjerrig på hvorfor du tenkte å IKKE ha det i år jeg da 😉 Og som deg så håper jeg absolutt alle får noen positive opplevelser nå frem mot jul – selv om de kanskje i utgangspunktet har det veldig veldig tøft. Skal ofte lite til for et julemirakel <3

    19. Passer jo kjempefint med de lysene, litt rustikk liksom, jeg hadde ikke kommet på tanken. Bruker telys i lysglass vi, synes det er tryggere med ‘så mange armer og bein’ i huset 😀 Kos deg i denne søte førjulstid. Klem fra meg <3

    20. Ønsker deg også en fin adventstid 🙂 Adventstiden er jo så koselig.
      Synes den adventstaken var kreativ med de lysene oppi. Mer som en kunstner skulle ha gjort det 🙂

    21. V for Vendetta: Takker så mye :)..Rett og slett forde jeg har så masse andre lys rundt omkring, at jeg ikke har noe fint sted å sette en adventsstake…men jeg fikk da plassert den til slutt 🙂
      Ja mange som har det ekstra vanskelig på denne tiden…men de fleste har jo heldigvis noen små lyspunkt alikevel :):)

    22. Lene S.: Takk for det :)..bråbestemte meg så måtte ta det jeg hadde i huset og da ble det disse..hehe..:)
      Ellers har jeg telys og kubbelys rundt i huset :)..litt tryggere det ja…Klem fra meg til deg <3

    23. Det enkle er ofte det beste, heter det jo. Synes din adventsstake ble finfin jeg. Fargene står til og med i stil til duken!!! Kos deg videre i advent!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg