Litt fredagsfin….50+

Det meste jeg har av skjørt og bukser er ensfarget, men med ensfarget overdel kvikker det jo litt opp med et mønstrete skjørt, dette er i en myk kvalitet som ikke krøller, så da kan man jo gjerne bruke det med en røff genser til hverdags også.

Her har jeg brukt den klassiske hvite blusen og ei rød veske for å gjøre det litt “muntert”..bytt gjerne til en sort veske, som de fleste har ..

Med en myk jakke blir det litt mer uformelt..men med et smykke i halsen er det straks litt mer pyntet.

Bildene er litt på skakke..men det får dere tåle..hehe.. God helg …

Skjørt #vivikes Skjorte #match Veske #artno Sko #eurosko Ørepynt #cubus Belte ?



Jakke #lindex Smykke #kappahl Topp #noanoa Ring #hennes Sko #økonomisko

33 kommentarer
    1. Veldig fint skjørt synes jeg 🙂 Jeg liker litt mønster jeg :- )så det skjørtet var et jeg kunne hatt. Med tjukk strømpebukse kanskje…Jeg altså… Men du er fin som du er der 😀 Veldig fredags -fin i dag. På snei eller ei, like fin <3 🙂 Håper du har hatt en kos dag i dag, bare kaldt og kjipt ute, så veldig greit INNE i dag tror jeg 😀 Stor fredagsklem på vei <3

    2. frodith: Takk, liker det jeg også…men kjøper mest ensfarget..:)…ja om jeg skulle ut med det måtte jeg hatt strømpebukse jeg også…og noen røffe boots hadde gjort det litt mer kult..
      stille og rolig dag…og det er helt greit :)…Klem og fin kveld <3

    3. Ja , nå kan du gå i selskap eller på byen ;)) For ser jo lekker ut som bare det her , og alt passer flott sammen =) Ble litt spritet opp som du sa med den veska b.l.a :o) Selv om jeg hadde valgt svart fordi jeg er så sta , men synes det er gøy å se litt andre farger på andre ;-D Ellers hadde det blitt ganske så dystert ja 😮 Var minst like fin den søte jakken som blusen da 😛 Nå får du nyte resten av kvelden , klem til deg <33

    4. cathrinehenriksen: Ikke sant, men tar nok på “joggebuksa”og setter meg i sofaen…Takk..hadde jeg skullet ut en tur hadde jeg nok tatt en sort veske jeg også..det funker jo alltid :)..Ja med jakke er det jo mer brukendes sånn til vanlig…Skal kose oss vi…brødskiver og te vettu 🙂
      Ha en fin fredagskveld og klem fra meg <3<3

    5. Skal du på fest, i selskap eller har du bare på deg antrekk for å ta bilder?
      Likte veldig godt skjørtet der. Eg er jo veldig glad i å gå i skjrt. Bruker stort sett bare skjørt og kjoler for tiden. Fikk lyst å skaffe meg eit slikt . KAn bruke mye forskjellig til det. Fin var du hvertfall. Ha ein fin fredagskveld min venn. Kos deg i skjørt og finstas. klem

    6. gretashobby: Skal bare være hjemme jeg ..bare for å ha et antrekks innlegg, som jeg jo syns er veldig gøy..og da har jeg jo i allefall en liten anledning til å få “brukt”klærne mine litt…:)..Ja det er veldig anvendelig siden det ikke krøller..brukte litt mer skjørt til hverdags før, skal bli litt flinkere til det igjen…Takk for hyggelig tilbakemelding…Ha en trivelig kveld du også…Klem<3

    7. Jeg skjønner ikke hvordan du finner ut hva som skal passe sammen. Jeg går mer på farge rødt og rødt og da passer jo ikke et eneste smykke til og i alle fall ikke sko. Du er bare superflink du <3 Goood kveld og goood klæm 🙂

    8. Looking good 😉 Ser flott ut som alltid du. Likte den nederste varianten med sort genser og jakke jeg da. Stilig skjørt. Selv bruker jeg aldri skjørt …

    9. ladyaugust: …hehe..takk for det, det er jo smak og behag, men jeg setter i allefall sammen slik jeg liker det..og jeg liker å følge med litt i moteblader…ikke for at jeg er så opptatt av hva som er moderne, men som inspirasjon.
      Hyggelig å få sånn positiv kommentar…Klem<3

    10. Hilde: Takker så mye for det:)…ja det var jo litt røffere, hvit skjorte blir jo mer damete…Bruker ikke mye skjørt,men av og til….Kos deg videre 🙂

    11. Feiende flott FREDAGSFRUE, men røde vesker (og røde sko) har jeg aldri hatt, det blir feil for meg 😉 Ha en koselig helg, fyker avgårde en klem til deg,<3 Nå skal vi ut å shoppe gardiner - kanskje det blir en tur på kafe også, det er lenge siden sist 😀

    12. Åhh. det skjørtet var helt nydelig! Jeg bruker ofte farger på klærne mine, men har aldri vurdert skjørt med både mønster og farger 😀

    13. Fint antrekk som ikke er overpyntet. Det liker jeg på en fredag. Når man blir voksen gjelder det å kle seg med stil etter alderen synes jeg. Ikke for gammelt og ikke for ungt.

    14. Lene S.: Tusen takk :)…bruker stort sett sort jeg også, men gøy å prøve litt ulike ting…særlig på bildene..hehe..Røde tøysko til ola shortsen om sommeren hender det jeg bruker..:)
      Spennende med nye gardiner, håper du blir fornøyd..vi har vært på kafè med begge gutta være ,det var koselig at de tok seg tid også…I kveld blir det lammestek og et glass øl…Ha en hyggelig kveld<3

    15. fruemmel: Takk…så hyggelig at du syntes :)…koselig med folk som kler seg i litt farger..men for mange ting med mønster er ikke nødvendig..men å ha litt å varriere med er jo ok…<3

    16. Fru Tunheim: Takker så mye :)..ja det gjelds og ikke bli for “satt”..men heller ikke helt “krampe”ung…og viktig å finne en stil en trives med 🙂 🙂

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk, veldig greit med en hvit bluse i skapet,selv om jeg som regel tar på noe som ikke trengs å strykes …Ja liker skjørtet..tror jeg skal prøve å bruke det litt til hverdags…Tusen takk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg