Klassisk i grått

Veldig greit å ha ei grå penbukse i garderoben, med en klassisk modell kan den brukes i mange år . De fleste av denne typen bukser er laget i et stoff som ikke blir fort slitt, så de holder fargen og fasongen bra .

Her har jeg en litt pen Cardigan til, syns det er mer behagelig en bluse..som en jo også kan bruke om en skal pynte seg litt mer.

På nederste bildet har jeg på ei hvit T-skjorte og strikkejakke, slik kan jo penbuksa brukes til hverdags også.


Cardigan #hennes Bukse #lindex Sko #eurosko


Veske #mango Ørepynt #veramoda

T-skjorte #lindex Strikkejakke #cubus Skolett #dna Skjerf #match

19 kommentarer
    1. Vanligvis kan jo grått bli litt kjedelig eller ja bare grått ….men synes du fiffet det veldig opp med blusen b.l.a som har det sorte på ( var litt fint det og kult plassert på en måte ) :)) Og du ser jo flott ut da , dette er litt sånn advokater kan gå kledd til hverdags føler jeg ;-D Grunnen til at jeg tenker det er at jeg husker en advokat nordfra som gikk med ei sånn pen bukse og hun så også veldig klassisk eller pen og pynterlig ut om du vil :)) Stil rent er kanskje ordet , men hva vet jeg ;-D Ønsker deg en god kveld videre , klemmer til flotte deg <33

    2. Det er helt utrolig hvordan du kan få ALT til å se stilig og ungdommelig ut 🙂 Jeg er sikker på at jeg ville sett skikkelig TRASIG ut i en del av de tingene. Men du ser like ung og flott ut i alt. Det er en kunst faktisk 🙂 Stilig. Jeg tror jeg vil prøve å få tak i sånn kamera-knipser. Men er det til spesielle kameraer? Jeg savner det faktisk innimellom… Klemmer <3

    3. cathrinehenriksen: Takk, ja med litt pynt på blir det ikke sååå “grått”liksom..hehe..
      Kanskje jeg skal prøve meg som advokat…ja, det gir jo et litt “seriøst”uttrykk :)..eller som du sier stilrent..Takk igjen og fortsatt fin kveld ..og klem<3

    4. frodith: Takker så mye, ikke alt skjønner du, men det viser jeg ikke bort..hehe..Du kommer aldri til å se” trasig”ut…
      Hadde ikke blitt mange antrekksbilder om andre skulle tatt dem for meg, det hadde bar blitt mas..
      Det fulgte med kameraet som jeg låner av yngste sønn…Men jeg vil vel tro at det går å kjøpe løst også…Det burde du ha ,du som elsker å ta bilder..Klem<3

    5. Likte veldig godt den cardiganen din i grått og sort. Slike bukser er ikkje min favoritt. Eg liker el ikkje damebukser som eg kaller det eg da. Er litt rar sånn. Vil helst ha jeansmodeller. Men sånn er eg bare. Fin dame du da 🙂 HA ein flott dag vennen. <3

    6. gretashobby: Takk, ja den er litt fin :)..man har sine favoritter og en må gå i det en selv trives med,det er viktig ellers føler en seg ikke noe fin 🙂
      Bruker mest jeansmodeller jeg også ,men gøy å variere litt…Super dag videre og klem<3

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Grått er en veldig grei farge som passer til mye, og det passer til nesten alt…Like annvendelig som svart egentlig ..hatt er jo kult, selv om jeg ikke går ofte med det.
      Tusen takk, har egentlig mye i skapet som jeg sjelden bruker 🙂 🙂

    8. Fromfat2phat: Takk snille du..Like den grå fargen godt…og selv om jeg ikke er en typisk “perler i øra type “syns jeg det passet her, for buksa er jo litt “herre”dressbukse..så da myka det opp litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg