SUPERFINE PULSVANTER !

Var så heldig at jeg kom over disse fine pulsvantene på bloggen Gretashobby, en koselig blogg jeg stadig er innom. Jeg bestilte et par røde og et par i off white.

Jeg har lenge tenkt jeg skulle kjøpe meg, greit å ha når det ikke er alt for kaldt…eller når en skal kjøre bil f.eks….eller så kjekt når en skal bruke selvutløser på kameraet..hehe..

Her har jeg bare tatt de på ,sånn helt enkelt…men man kan jo selvsagt matche med skjerf ,luer og annet tilbehør.

Disse blir jeg garantert glad i, for de er behagelige og sitter godt på hånden.


Jakke #vivikes Bukse #kappahl Genser #cubus Boots #eurosko


Pulsvanter #gretashobby

Genser #hennes Skolett #face Veske #mango

36 kommentarer
    1. Kjempefine 🙂 Herlig med litt farge på også 🙂 Det er noe jeg kunne tenke meg å lage selv også 🙂 Resten av damen var også blid, vakker og fin som vanlig <3 Håper du har en flotters dag Annebe <3 Stor klem til deg.

    2. Du kledde dem. Så kjekt at du liker dem. Alltid kjekt med så fornøgde kunder. Strikker skjerf og luer også eg hehe. Du var så fin atte, du er jo ei skjønn jente så uansett kva du ahr på blir det fint. HA ein flott dag. Vennen klem

    3. De var flotte 🙂 Jeg har pulsvanter med ‘halve fingre’ i skinn, foret, kjøpt i utlandet 🙂 De er gode og varme, men nå vet jeg hvor jeg skal få tak i strikkevanter 😀 Jepp, skal huske å avkjøle glasuren, takk Anne! Klem fra ‘Hele Lene baker’ :-)))

    4. Disse kledde du! Kjempefine 🙂
      Perfekt med pulsvanter på høst og vår. Utorlig hvor mye det hjelper på å holde varmen 🙂
      Ha en finfin onsdagskveld!

    5. Guri Malla…flotte damen 🙂 Du er jo reine modellen du….MYE VAKRERE enn mange av disse rosa-bærtene 🙂
      De vantene ja – flotte. Jeg kjøpte meg noe sånt, men fant ut at det blei fort kaldt på fingertuppa hehehe. Så jeg gikk med henda i lomme, og hanskene kom fort på igjen 🙂 Men kos deg du med de flotte vantene 🙂

    6. Kjempefine og kledelige 😃
      Fine deg Anne 👠👖👗👜💄
      Bruker selv slike og har desverre mistet de fineste som var strikket av min svigermor.
      Må få tak i noen nye i flere farger .
      Jeg elsker dem 💗

    7. frodith: Ikke sant, de røde er liksom litt gøyale og de hvite litt mer klassiske og pene…noe til enhver annledning..:)..ja du lager nok greit noen selv du tenker jeg.
      Komplimanget tas i mot med takk…hehe..Nå har vi spist kveldsmat og ser litt på tv..Klem<3

    8. gretashobby: Tusen takk, veldig fornøyd med dem :)..ja du strikker jo det meste..kjekt å vite 🙂 🙂
      Tydeligvis flere her som likte dem ,ser jeg av kommentarene…Stor klem tilbake<3

    9. Må prøve noen sånne vanter, med litt mindre mønster kanskje 🙂 Jeg har heklet på hemmeligheten jeg la ut i går. Og ellers tittet på de merkelige bloggtallene…I dag er det jeg som har et lesertall utenom det jeg er vant med… 😉

    10. Lene S.: Takk, veldig fornøyd, har tenkt på å kjøpe en stund, men de jeg har sett på i butikken har vært litt “kjedelige”syns jeg..da jeg så disse fallt jeg for dem med en gang 🙂
      Ha ha..kanskje du kan starte ditt eget bakeprogram snart ja…Fortsatt fin kveld <3

    11. Fru Stussli: Takk, helt klart superfine …veldig kjekt i overgangen ja. Midt på vinteren blir det hele votter….Fortsatt fin kveld og god natt <3

    12. vonhippie: Takker så mye..det var hyggelig sagt 🙂 Ja på vinteren blir det nok “hele”votter..men i bilen og med kamera o.l, og nå før kulla setter inn, er de helt perfekte 🙂
      Fin kveld videre:)

    13. Lisbeth lone: Takk så hyggelig, snille Lisbeth <3 Så leit å miste dem da..ja du får spandere på deg noen nye..jeg har også blitt veldig glad i mine...Klem<3

    14. frodith: Du kan jo starte med ensfarga ,uten mønster , sånn helt i starten :)…Oj, så spennende, du får sjekke side2 (nettavisen)…eller spørre på bloggen, kanskje noen vet…Klem<3

    15. Alt kler den vakre…. Jeg har lest litt nedover bloggen din og antrekkene du viser er jo både sporty og friske. Når man blir “voksen” våger man jo mer kle seg som man vil etter humør og dagsform.

    16. Fru Tunheim: Takk ,så hyggelig. Ja ,man blir ikke så opptatt av hva andre har på seg og hva som er moderne, men velger det en trives med 🙂
      Ser du har en blogg, men på et annet” bloggsted”skal ta en titt..men vet ikke om jeg eventuelt får kommentert noe der, vet jeg må ha en googelkonto eller noe sånt,på enkelte steder…Men takk igjen for hyggelig tilbakemelding 🙂

    17. Jeg faktisk elsker pulsvarmere, både de korte og de litt lengre som går lengre opp på armen – mamma har strikket noen slike til meg og jeg digger dem, både fordi de er så gode og varme, men også fordi jeg synes de er kjempeflotte:) Og spesielt de røde som er til det antrekket ditt her er helt supre til å sprite opp et antrekk i jordfarger – synes det var kjempeflott:D

    18. Fromfat2phat: Mange år siden jeg hadde sist, så jeg har savnet det, men ikke funnet noen jeg liker godt ,før nå..Heldig at du har en mamma som strikker til deg da…:)
      Ja de kvikker litt opp i høstmørket de 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg