Hvorfor ikke være litt mer gæææær`n i klesveien…

Nå er man jo ikke så veldig gææær`n fordi man har et skjerf rundt hodet da..hehe.. Men jeg vet med meg selv at jeg ikke ville gått slik ute blandt folk. med mindre det var en anledning hvor det passa inn, ikke at jeg er spesielt prippen av meg, men liker litt bedre å gli inn i mengden .

Mulig det er slik fordi en bor på et lite sted, eller fordi jeg egentlig er mest glad i den enkle, klassiske stilen, men jeg synes det er veldig stilig med folk som tørr å skille seg ut litt, gjerne med hatt og fargerike klær..

Liker du å skille deg ut eller liker du best å gli inn i mengden ?

Har du ikke sett dagens forrige innlegg ,med antrekk ,se HER…om du har lyst..

28 kommentarer
    1. Du er jo alltid flott du, uansett antrekk og variasjoner. Likte godt skjerfet, men hadde ikke funket på meg … Er nok den forsvinne i mengden personen 🙂

    2. Jeg kler meg gjerne litt annerledes enn andre jeg 🙂 Litt mye farger og noen rare hatter eller luer 🙂 Morsomme strømpebukser og sånt 🙂 Være litt gæærn ja 🙂 Klemmer <3

    3. Hilde: Takker så mye, jeg ville jo heller ikke gått ut slik, men skulle ønske jeg var litt mer vågal av og til…liker også stort sett å væe litt anonym…men ikke på bloggen, eller i modelljobben eller slikt…men sånn til hverdags…Fortsatt fin kveld 🙂

    4. frodith: ..elsker at folk gjør det, så det er bra, blir ikke så kjedelig..sin egen stil er det beste..
      Tenker stadig at jeg skal være litt mer vågal…så av og til kan jeg “tøffe”meg litt…hehe..
      Klem og fortsatt fin kveld <3

    5. hehe… nei man er ikke veldig gæærn om en har et skjerf rundt hodet 😉 Men ville nok ikke gått rundt med det til vanlig jeg heller. Veldig glad i skjerf, men da om hals/nakke…. Jeg har vel generelt en stil som “er en del av mengden”. 🙂

    6. Jeg har alltid beundret folk som tør å kle seg litt utenfor A4 stilen 😉 Jeg kunne ikke selv båret et skjerf rundt hodet, men en hatt kunne jeg hatt på meg. I dag har jeg forresten kjøpt en jakke, ikke akkurat i noen A4 farge. Liker farger jeg. Men i yttertøy føles det litt ekstra vågalt. Så nå får vi se om jeg tør å bruke den 😉
      Du derimot, kler alt…Og det beundrer jeg 🙂 Nydelige dame <3
      Kos deg i helgen, samme hvilken stil du går for 🙂
      Klem <3

    7. Brit Synnøve: ..sant,på bloggen er det greit, men på gata er det ikke helt meg heller..men morro med folk som tørr…Fortsatt fin kveld <3

    8. Therese Bråthen: ..litt slik er jeg også…men av og til kan jeg “slå meg litt løs “…forstår godt at du får komplimenter…fine deg <3

    9. Eva: Og jeg var nok litt flinkere før jeg ble syk, nå liker jeg ikke å stikke meg frem…bortsett fra på bloggen da..hehe…
      Fargerik jakke høres fint ut nå i høstmørket :)…du kler vel det meste du, kan jeg tenke meg..
      Tusen tkk for kompliment..jeg tar det til meg…:)
      Kos deg og klem<3

    10. Du er så søt uansett du <3 Jeg liker å være helt usynlig til daglig og så plutselig vil jeg bare være gæææær'n som fyttirakker'n. Rart det der egentlig, jeg er slik sort eller hvit sjelden noe midt i mellom haha. Jeg synes man skal være supergææær'n for da er man ikke som alle andre, hvorfor gå i flokk når man kan utforske nye stier 😀 Gooood helg kjære du <3 klæmmings 🙂

    11. ladyaugust: Takker og bukker:) Ja du har jo tilogmed vampyrtenner av og til du…snakk om å være gææær’n..hehe..:) Veldig gøy med folk som tør litt ekstra…God helg til fine deg også<3

    12. hahahaha jeg visste det nok 😀 Vampiss du også fliir Mine kommer plutselig ut når jeg minst aner det så det var vanskelig å få de med på film 😉

    13. God morgen annebe .<3 Jeg er helt enig med kommentaren til Hilde:-D Uansett antrekk og variasjoner kler du alt.:-D Du får en sterk 6er for stilen din, flotte dame <3 Ønsker deg en strålende helg! 😀 klem <3

    14. Stilig antrekk, liker variasjoner og farger jeg. Blir liksom så kjipt i lengden med det samme. Så det var en stor sak om samboern til sønnen din på dt.no idag. Hun må være dyktig og ha genene i orden, ikke så mange som klarer og tjene penger på bloggen sin. Ha en fin lørdag.

    15. Stilig! ELSKER skoene 🙂 Personlig liker jeg å skille meg litt ut, på den måten at folk ser at jeg ikke er “mainstream”. Liker ikke å se ut som alle andre, så handler mye klær i butikker som urban outfitters, justhype, bible for misions (typ fretex) osv.

    16. Archipelago: Takk,gøy å høre :)..artig med folk som skiller seg litt ut…og det er veldig morro å finne noe ikke alle har…men jeg har lett for å handle i kjedebutikkene..men kan også være innom f.eks Fretex..Fin lørdag videre 🙂

    17. Helge: Tusen takk :)…Lurt å varier litt, en dag litt anonym og en annen litt mer fresh..Ja det var en fin reportasje om henne..gøy det, når det er det en lever av…veldig ryddig og fin blogg …:)
      Ha en koselig lørdagskveld 🙂

    18. rita johannessen: Heisan ! Nå har vi vært på handle og kafè tur på formiddagen..som vanlig…:)
      Takker så mye for hyggelig kommentar…og ønsker deg en fin lørdagskveld…Klem<3

    19. Syns du var utrolig fin da, du ble på en fin måte litt rock opp..et hakk så igrunnen ganske stilig.
      Bruker skjerf i håret selv på mange forskjellige måter, hair braided scarf, b.l.a deilig å få bort håret.
      du er jo( ser jeg)en person som bare passer all slags klestil, du er utrolig pen.

    20. spiras.blogg.no: Takk, så morro at du likte det :)…Og du kledde jo skjerf i håret selv da 🙂
      Så hyggelig at du sier det, jeg er som de fleste andre..noen ting er jeg fornøyd med, andre ting ikke like fornøyd med…hehe..<3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg