Ego 8

Da er det en ny ting om meg og mitt da, og som dere antagelig aldri hadde fått greie på om jeg ikke fortalte det..og det hadde vel for de fleste kanskje vært like greit..hehe..

Men jeg syntes jo det er litt gøy å finne frem ting jeg har vært med på og “skryte “litt av det, så har jeg litt å variere bloggen med også, og så gjør det jo ,at de som har lyst får litt mer kjennskap til personen bak bloggen, uten at det skal bli for privat.

Så.. i 2000 meldte jeg meg på en konkurannse Se og Hør hadde der du kunne vinne en “drømmedag “på Hotel Cæsar..Jeg var ikke særlig opptatt av den serien,men elska å melde meg på ting jeg syntes virket litt gøy,og av en eller annen grunn ble jeg ofte plukket ut til det jeg meldte meg på, så også her.

Det var jeg og en mann som vant denne dagen, vi hadde da også en liten rolle i serien…jeg var en slags kontordame.

Jeg ble også oppringt litt senere om jeg ville komme å prøvefilme til en fast rolle i resepsjonen, men jeg takket nei,for du måtte kunne komme når de trang deg..og det hadde jeg jo ikke annledning til.

Men det var en artig dag, og jeg var en erfaring rikere .


#tv #blogg #hotellcæsar #skuespiller #seoghør

22 kommentarer
    1. HI-hi, så moro :-)Gøy å være med på litt forskjellig, og du har jo noen morsomme minner da, og se tilbake på 🙂 Må bare fortelle da når jeg ser “Rolv” der da. Jeg var kjæreste med han da jeg var 22 år 😉 En veldig flyktig og kort romanse, FØR han begynte på teaterskolen og sånt 😉 Hi-hi Måtte bare fortelle det 😀 Ha en fin kveld 🙂 KLemmer <3

    2. frodith: Ikke sant, prøve litt ting en ikke driver med til vanlig, slikt liker i allefall jeg 🙂
      Så gøyalt at du har vært kjæreste med han da,fin type det …Morsomt å høre…Klem tilbake <3

    3. Jeg er ikke bare bittelitt misunnelig akkurat nå altså 😉 Jeg var trofast Cæsar fan i mange mange år. Men nå er det faktisk mange mange år siden jeg sist tok en kikk på serien 😉 Men jeg skulle gjerne hatt en liten rolle der jeg 🙂 Guri så mye gøy du har vært med på. Føler jeg bare har levd et halvt liv i sammenligning 😛
      Hehe…neida. Men du har brukt tiden din godt. Kjempegøy altså 😀
      Du passet godt sammen med de kjendisene der synes jeg 😀
      Klem <3

    4. Skikkelig gøy! Rampelyset har alltid skremt meg, men du er tøff nok! Morsomt, jeg bøyer meg i støvet! 😉

    5. Eva: ..hehe..jeg var ikke så fan, men fulgte jo med litt i starten..men har heller ikke sett på mange år..:) Det er jo ikke for seint, du får melde deg som statist, da skal jeg se på den episoden..hehe..
      Var med på mye slikt i noen år, godt er det, nå hadde jeg ikke orket , men morro var det 🙂 🙂
      Klemmer til deg<3

    6. Knotmerr: Takk, jeg syntes det var spennende å være med på ting, som var litt utenom det jeg holdt på med til vanlig…:) ..som en hobby, likte aller best barnehagejobben ..<3

    7. Det må jo ha vært gøy. Fint du deler det med oss. Sikkert et artig minne og ha med seg. Jeg har en tremenning som var med noen gange som statist. Men jeg oppdaget han aldri, for jeg så jo slett ikke alt i begynnelsen og nå er jeg bare innom sporadisk om jeg venter på annet jeg skal se på. Men du var fin som kontordame på bildene her da 🙂 Ha en fin dag!

    8. Artige minner, selv har jeg aldri fulgt med på Cæsar og i år 2000 bodde vi ikke i Norge engang 😀 I tillegg kunne jeg jo ikke ha kjent deg igjen, du startet jo ikke å blogge før i år ser jeg, men takk for at du gjør det :-D. Ha en koselig helg, vi skal ha vennelag i kveld, det kan bli slitsomt, he he, tuller, vi gleder oss. Klem fra meg <3

    9. Helge: Ja morro å være med på litt ulike ting og høste ulike erfaringer…er nok mye fra det virkelige livet i den serien ja ..:)

    10. natheless: Takk, elska å være med på slikt før, har vært statist i mange filmer ,serier o.l..og man må som regel følge godt med om en skal få sett klippet der en er med.
      Jeg har heller ikke fulgt mye med på den serien,men litt har jeg fått med meg i åras løp 🙂
      Takk, var litt oversminka på de bildene,men tv sminke skal være litt mer enn ellers..visstnok..
      Fortsatt fin dag du også 🙂

    11. Lene S.: Takk, det er det :)..jeg har ikke fulgt med jeg heller, men litt har jeg sett..og nei du kunne jo uansett ikke vite at det var meg om du hadde sett det.hehe..
      Så hyggelig at du sier takk for at jeg blogger..gøy med positive mennsker 🙂
      Da får du ha en fin kveld med venner,blir sikkert hyggelig…vi skal en tur inn til yngste sønn i oslo i dag…Klem<3

    12. Herlighet, Anne – kanskje det er derfor jeg har syntes du så så kjent ut fra begynnelsen av! Jeg er nemlig helt bombesikker på at jeg kan ha sett deg i den rollen for alle de årene siden og jeg glemmer så å si aldri et ansikt selvom jeg av og til kan ha problemer med å huske hvor jeg har sett vedkommende hvis det er en god stund siden jeg så dem. Jeg er faktisk helt sikker på at jeg både så og la merke til deg i serien (du har nemlig et utseende som innehar kvaliteter jeg synes er så særlig vakre fordi det minner meg om mamma; hun har også et veldig feminint, pent ansikt og blondt, kort hår) – utrolig tidig ihvertfall at du vant et slikt møte og attpåtil var så bra i rollen du fikk tildelt at de ønsket å gi deg muligheten til å prøvefilme for videre rolle – det er kult, altså:D
      Nei, jeg har sagt det før; jeg synes disse ‘ego’-innleggene er kjempegøye, for jeg liker så godt å lære mer om folk på slik måte:) Det er alltid koselig.

    13. Fromfat2phat: Da er du ekstremt observang, for det var en liten rolle…men gøy om jeg gjorde såååå inntrykk at du husker meg..hehe..Så hyggelig å høre at du syns jeg ligner din mamma da :)…har ikke sett så mange bilder av deg..men utifra det jeg så på utfordrings innlegget..så har jo du et nydelig ansikt da :)…Så artig du liker Ego innleggene..for meg er de jo fine minner <3

    14. Jeg er flink når det gjelder å huske ansikter, ihvertfall og det festes jo ekstra godt når man synes de skiller seg ut og minner om folk man er glad i:) Og spesielt på noen bilder fra da mamma var yngre er det en god del likheter mellom dere og slikt fester seg:) Jeg er en salig blanding av både mamma og pappa, mens yngstesøsteren er vel den av oss ungene som er mest lik på mamma utseendemessig. Pluss må si det er en super kombinasjon at du liker å dele fine minner fra livet ditt og at blant andre jeg liker så godt denne type innlegg, så jeg er ganske sikker på at det ikke bare er meg som gleder meg til neste:D

    15. Fromfat2phat: Ja noen fester seg hos meg også..men glemmer mange også..hehe..
      Jeg er også blanding av mine foreldre, men i ansiktet er jeg mest lik mamma..de lange beina er etter pappa..:)…Ja jeg håper jo folk liker slike innlegg..hyggelig å høre at du gjør i allefall 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg