Gratulerer til yngste sønn

I dag fyller yngste sønn 27år, men feiringa tok vi forrige uke, se her.. siden han er på reisejobb denne uka. Det er jo bare utrolig hvordan årene går, og at man plutselig har så voksne barn føles litt merkelig, syntes ikke det er så lenge siden jeg var på den alderen selv..hehe..

Men han er en kjekk og snill gutt, og jeg er stolt av begge guttene mine.

Så ønsker ham en alle tiders dag og allt godt for fremtiden….Gratulerer !


#blogg #oslo #mjøndalen #norge #bursdag

29 kommentarer
    1. Gratulerer masse til yngste gutten din :o) Oi , ja jeg synes jo også det er rart at du som holder deg så bra har en gutt på 27 og en som er ennå litt eldre :-p Men ja du får vel bare være glad for at du har så gode gener :)) Har han forresten konkurrert i noe atletisk Fitness greier ? Klemmer <33

    2. Ikkje så veldig rart at han er så flott med så vakker mamma og flott pappa:)
      Alikevel er det viktigst så være pen inni 🙂
      supermasse gratulerer til gutten og foreldrene 🙂
      klemmeting <3

    3. Gratulerer til gutten og gratulerer til mammaen 🙂 En fin gutt. Slekter på mammaen sin. Jeg ser likheten i utseendet 🙂 Ha en fin dag Annebe <3 klemmer <3

    4. Ja, da er dagen for gratulasjoner, selv om jeg har gratulert en gang før 😉 Men ja, kan tenke meg at det er litt rart med så voksne barn. Og 27, da er han ikke bare litt voksen heller lenger 🙂 Gratulerer så mye igjen 🙂
      Selv er eldste min 18, og DET synes JEG er rart. Han er ikke lenger den lille gutten min. Men i hjertet vårt vil barna alltid være våre små gull, samme hvor gamle de er <3
      Klem til deg <3

    5. cathrinehenriksen : Tusen takk, ja åra går ,det er jo sånn livet er 🙂 🙂 Det var koselig sagt da ..
      Han var med i Fredrikstad open og Oslo Gradprix 2013 (tror det var det det het)..men han er så mye på reisejobb at å sattse hvert år, krever litt mye…dette vet vel du ..Ellers var han med på noe styrkeløft året før, NM bl.a..Klem<3

    6. cuskima: Takk så hyggelig <3...helt enig, mest stolt av at det er noen snille gutter jeg har...:) 🙂
      Stor klem tilbake til deg <3

    7. frodith: Takker så mye :)..ja begge guttene har litt fra oss begge..så noen likheter finnes der,men ingen av dem er som “snytt ut av nesa” på noen av oss..
      Fortsatt super dag til deg…Klem<3

    8. Eva: Takk så hyggelig 🙂 De er godt voksne nå ja ,men de er alltid “ungen”vår..sånn er det bare 🙂
      Ikke sant,først syntes man det er rart når de starter på skolen…så er det rart når de er ferdig med skolen…og slik fortsetter det..hehe…Man får ta en dag av gangen, og kose seg som best en kan, der en er…Klem<3

    9. Gratulerer så mye med dagen til yngste sønnen =) Jeg syns det er rart med tantebarna mine som har blitt så store 🙂 Hehe, så skjønner hvordan du føler det =) Ha en herlig dag videre =)

    10. Grattis med dagen til yngste sønn. Samme alder som dattra vår da. Ho er også 87 modell og yngste barnet. Eldstemann er 32 og den mellomste blir 31 i desember. Det er merkelig at barna blir så store. Men det er jo bare dei som blir eldre. Vi holder oss unge vi hehe. Sei eg som vart enda gamlere i går. HA ein fin kveld vennen <3

    11. Gratulerer med sønnen! For en kjekkas!:) Min yngste er jo bare 5 år – tenk det! Men han er en ordentlig sjarmis da! Holder opp døra for jentene/damene og drar frem stolen. Ja, han er godt oppdratt. Jeg har vært veldig klar på at jeg ønsker at begge ungene skal ha god, gammeldags folkeskikk inn med morsmelka, så den jenta som får min sønn får en ordentlig kavaler. Han som får datteren min får dog et problem…:D Hun har bein i nesa så det holder! Bra det. Så er det ingen som får lurt henne håper jeg. Gleder meg masse til å se mine vokse opp og en gang bli bestemor. Håper at jeg og mannen min har masse tid til å ta oss av barnebarna når den tid kommer.:)

    12. Gratulerer så mye til han. Han har sikkert spist kake idag uansett hvor han er med jobben. Ha en fin kveld.

    13. gretashobby: Tusen takk, ja da har vi jevnaldrede barn :)..Vi ja vi er jo like unge hele tida..hehe..nok en gang gratulerer med gårsdagen… Klem<3

    14. vezzo:Takk, joda det er en fin gutt på alle måter :)..syntes i allefall vi da :)..Du har jo små barn , han hørtes ut som en gentlemann..Og hun med bein i nesa, bedre enn å finne seg i alt i allefall..
      Vi har jo ikke barnebarn enda,og det har vært greit, siden formen min ikke har vært på topp, men håper det kommer noen etter hvert…jeg elsker jo barn…Ha en fin kveld<3

    15. Helge: Takk for det, regner med det har blitt en kakebit på ham ja, ellers feira vi jo med kake i forrige uke :)..men litt kos på selve dagen må en jo ha…fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg