Stilmiks

Jeg er veldig glad i litt “guttete” dressbukser, men her har jeg for å gjøre det litt mer feminint, brukt en blomstrete bluse, og jakke i fløyels lignende stoff.

Her har jeg også kombinert brunt og svart, og jeg syntes det fungerer bra.

Om du ikke ønsker å kle deg akkurat slik. håper jeg du i allefall fikk litt inspirasjon til å blande det litt “guttete” med noe mer feminint.

Syntes fargene kom litt dårlig frem på bildene..men ,men…


Jakke og veske #fretex Sko #eurosko Bluse #kappahl Bukse #soho Øreringer #glitter


#mote #modell #fashion #klær #blogg #mjøndalen #norge

31 kommentarer
    1. Flotte deg! Du kledde dette også.
      Selv er jeg veldig usikker på å sette sammen klær og må gå på butikker som kan fortelle meg hva jeg skal kombinere, når jeg ikke har jeans og genser 😉 Er jaggu glad vi har en slik butikk i byen ellers tror jeg det hadde blitt en stussli stusslifrua 🙂
      Ha en riktig god natt

    2. Fjong frue som alltid 😀 Jeg falt pladask for jakken 🙂 Jeg trives ikke i guttete klær, men som du jo foreslår, så blir det jo utrolig flott når man kombinerer maskulint med feminint. Så det kunne jeg jo faktisk gjort 🙂 Du kler det i alle fall til fulle 🙂
      God kveld klem til deg <3

    3. Fru Stussli: Tusen takk…morro at du syntes det :)…Kjekt med en slik butikk, men jeg liker best å “finne på “hvordan jeg vil kle meg selv…sikker på at du som er så kreativ, og lager mye fint,kan å kle deg også…du må bare ha trua :)…sov godt 🙂

    4. Eva: Ååå så snillt av deg, ja den jakken er litt fin, men ikke ofte jeg bruker den..
      Jeg liker jo godt det litt maskuline i klær , men etter hvert som jeg har blitt eldre har jeg myka det opp litt..men man må ha på noe en kan trives i…det er det viktigste 🙂
      Kos deg videre i kveld du også <3

    5. Svarte bukser – type dressbukse har jeg et par av. Lett å mixe litt mer feminint med bluser og skjerf av forskjellige slag. Takk for enda litt mer inspirasjon til å være kreativ 🙂
      Ha en fin kveld <3

    6. Brit Synnøve: Ja sorte dressbukser er alltid greit å ha i skapet, kan være kjekke å ty til de, om en ikke finner noe annet som egner seg 🙂 Takk for hyggelig tilbakemelding…Sov godt <3

    7. lulltove: Takk. Jeg kjøpte den i sommer, så kan jo være de har den på et salgsstativ eller noe..
      Ja den er ganske fin, og så er den i et lett ,behagelig stoff …Klem<3

    8. Jeg har vært på besøk i hjembyen min. Hun trengte en aldri så liten tur inn i butikkene og fornye seg litt. Det ble skjørt og bukser, gensere og bluser. Ei flott dame på snart 60 som aldeles ikke ser ut som en dag over 50. Hun ble meget fornøyd, og det var jo akkurat poenget her. Var gøy å holde på. Ikke første gangen heller for min del. Liker å lete etter ting som passer hver enkelt.:)

    9. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: …koselig med besøk i hjembyen da. Og morro å hjelpe folk å finne antrekk,særlig når de blir fornøyde…..gøy:):)

    10. Imponert over at du blander guttete og feminint ( som du kaller det ) så fint sammen her 🙂 Du ser flott ut som alltid , og prøver deg mye fram på litt forskjellig merker jeg . Virker som du kan dette godt :)) Ja så jeg tror det er mange som kan lære litt her eller snappe opp noen små triks :o) Men det er du som er mesteren da =) Ønsker deg en fin dag videre , klemmer på vei <33

    11. cathrinehenriksen: Tusen takk, den stilen jeg for det meste bruker er sporty og klassisk..men liker god å forsøke litt annet også…jeg tenker selv at jeg har en “viss”peiling..men det er jo smak og behag, så det jeg liker trenger jo ikke alle å like..men som du sier ,snappe opp noe, og bruke det på en måte som en liker selv…takker for hyggelig kommentar…Stor klem til deg <3

    12. Ja jeg orker ikke sånne negative folk hele tiden jeg , når jeg er her inne så vil jeg kose meg , ha det hyggelig og gjerne le også :))
      Er derfor jeg er en del inne på blogg , for at jeg trives liksom og da unngår jeg de som får meg til å mistrives , hehe ….Men du har alltid vært blid og glad så da får du en blid og positiv Hulk tilbake ;-D Klemmer <33

    13. Flott og stilig antrekk, jeg liker også å gå i dress med vri 😀 Når jeg skulle begynne med styrketrening hadde jeg PT, og han sa følgende etter å ha studert meg på en proff måte: “Du gjør deg best i smoking”. Visst ikke da om jeg skulle ta det som et kompliment eller kritikk. Nå skal jeg legge beina høyt å vente på middagen, jeg har tråkket i timevis i lufta, he he. Det er ‘Den nasjonale mannedagen’ i dag (helt sant) så da skal vel menn lage middag (?) 😀 Klem til flotte deg <3

    14. Lene S.: Takk så hyggelig :)..det ville jeg tatt som et kompliment..tenker at folk som kler smoking er litt “typete” jeg..:) 🙂
      Mannedagen i dag, det var jeg ikke klar over , så jeg har laget middag til mann og eldste sønn…de får ta det igjen ,å lage noe til meg en annen dag…Ha en koselig kveld og klem fra meg <3

    15. Alltid like stilig, du:) Og med et så feminint ansikt, kunne du gått i rene herreklær og fått det til å se smashing ut på en kvinne:D Dette ga meg assosiasjoner til høst, noe som jo passer ekstra godt nå:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg