Her er forklaringen !

I går skrev jeg i et innlegg at jeg fra den ene dagen til den andre hadde hatt så unormalt stor økning i antall lesere, og nå har jeg fått forklaringen, en annen blogger (Lillja),

gjorde meg oppmerksom på at innlegget mitt om Kanelsnurrer, lå ute på nettavisen side2.

Det var jo morro at de brukte mitt innlegg, og greit å få vite hva den store økningen skyldtes, så da vet du at du bør sjekke der, om du ikke forstår økning i lesertallet en dag.

Og kanskje er det et par av de som var innom nå som fortsetter å lese bloggen min, og da er de hjertelig velkommen .

Var ikke klar over at kanelboller hadde en egen dag jeg…men nå vet jeg det !

#baking #kanelboller #kanelsnurrer #gjærbakst #blogg

45 kommentarer
    1. Koselig det da 🙂 Du var heldig med den. Jeg hørte om den dagen. Det finnes visst dager for det meste 😉 Men hvilken dag det feires i dag, det vet jeg ikke 😉
      Garantert fikk du nye følgere. Bloggen din er jo utrolig velkommen og trivelig å lese <3

    2. vet du hva når du sier det så leste eg i avisen og så bildene og tenkte wow de lignet jo veldig på dine da….og så glemte eg det litt hahahahaha for eg hadde jo nett lest om kanelboller så eg klikket ikkje på linken
      du altså får så mye publisitet for tiden -vi liker deg vet du fineste <3

    3. Eva: Ja den var jeg heldig med..hehe..Ja har inntrykk av at det meste får sin egen dag …
      Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding…fine du …Klem<3

    4. cuskima: ..hehe..ja du har vel så mye i hodet å tenke på om dagen, med ny leilighet å greier..så da er det ikke så lett å huske på sånt….:)
      Ja, det er jo morro med litt oppmerksomhet da, selv om det ikke er det viktigste..men koser meg stort sett med blogginga jeg…og jeg liker deg og din blogg også…leser den hver dag, selv om jeg ikke alltid kommenterer…<3 <3

    5. Tusen takk fineste <3
      ja er litt fullt i hodet her om dagen og eg får besøk av en venninne på torsdag. Har advart henne at om eg skal være sosial kan hun ikkje forlange strøkent hus......eg er så sliten for tiden,men rommet til datteren min er super strøkent for hun har kun sovet der 2 ganger -hun bor ellers hos kjæresten. Så det romemt kan hun rømme inn på når det blir for mye flyttbombekaos her hahaha
      nei eg vet oppmerksomheten ikkje er viktigst,men var vel litt gøy også da 🙂
      Eg syns hvertfall det på dine vegne <3

    6. cuskima: <3...ja det sosiale er viktigere å prioritere enn rydding 🙂
      Godt datteren din har et sted å flykte inn på da..Du får nok orden på sakene etterhvert, ting tar tid..
      Ja var morro at de brukte innlegget mitt..og tusen takk <3

    7. hahaha jada og venninnen min som skal låne rommet hennes 🙂
      ja nei sosial og lage mat og jobbe og ha besøk, da blir det lite rydding desverre
      ha en super dag nå skal eg handle litt og nyte solen <3

    8. Tenk at kanelsnurr kan gjøre så mye surr 😀 Gratulerer! Ellers har du jo en lesverdig blogg, du har ikke hengt deg opp i ett og samme tema, så den er spennende å lese 😉 Hva har dama funnet på nå liksom 😀 Ha en fortsatt fin høstdag, jeg blåser en klem til Mjøndalen <3

    9. Jøss så gøy at de har en sånn form for positiv reklamering på side 2 , selv om ikke jeg så den der da , men så den her , hehe . Men skal være mer ops framover 🙂 Ja og har de kanelbollene også egen dag , er jammen mange rare dager , kaffedag , eple dag , vaffel dag , fårikåldag o.s.v sikkert ,mye rart de finner på ;-D Men gratulerer med flere lesere til deg da =) Klemmer :<33

    10. Gratulerer – det var artig. Bevis på at de som bak nettavisen legger merke til bloggen din. Det er slike ting man husker på.
      Gratulerer igjen. Ha en fin kveld.

    11. Lene S.: ..hehe..godt jeg fant ut av det, ellers hadde jeg trodd det var noe kluss med “telleapparatet”…Så koselig at du syntes det, det er jo mest morro for meg selv å lage litt varrierte innlegg også….og så bruker jeg mest meg selv…ikke store temaer, som trenger masse dokumentasjon, så en ikke skriver noe feil…:) :)..Kos deg videre i dag og klem tilbake <3

    12. Kjempemoro det da, og om noen lesere kommer igjen, er jo det bare fint. Noen kanelsnurrer kan jammen gjøre susen 😉 Du fortjener all oppmerksomhet du kan få. Du har en behagelig blogg, og virker som en behagelig person også <3 sånt liker vi <3 Hvertfall jeg 🙂 klemmer <3

    13. cathrinehenriksen: Tenkte ikke på å se der jeg heller, men greit å få en forklaring..:)
      Ja ,virker som det meste har fått sin egen dag..men jeg lager ting når jeg har lyst på det jeg ..
      Takk, var litt morro, selv om lesertallet er forbigående..men kan jo hende jeg har fått et par nye lesere,vi får se…Klem<3

    14. Helge: Takk, ja det var morro og greit å vite hvorfor, da får man sjekke der om man plutselig får unormalt mange lesere .
      Takk og fin kveld du også 🙂

    15. frodith: Tusen takk,ja var jo litt gøy da. Selv om jeg som deg ikke er så fryktelig opphengt i lesertall…det gir jo litt inspirasjon å vite at noen ser det en legger ut..:)
      Hyggelig at du liker meg og bloggen min…det er gjensidig ..Klem<3

    16. cathrinehenriksen: Det var bare” flaks”, hadde jo bursdagsfeiring et par dager før,og så var det en som spurte om oppskrifta på de kanelsnurrene..og så la jeg ut den..og vipps….
      Klem<3

    17. Eg heller visste ikkje at dei hadde ein eigen dag. Så kjekt og så bra at du la det ut akkurat den dagen da. Kanksje mitt innlegg som hadde sinnsyke leser og treff for eit år siden låg der også. Kjekt uansett. Og du får nok noen flere faste som kikker innom.Klem til deg

    18. gretashobby: Nei der lærte jeg noe nytt, men har nok glemt det til neste år..hehe..
      Ja det kan hende det var noe slikt hos deg også, dersom økninga av lesere var litt i overkant stor…..:)..litt gøy var det uansett…Klem og fortsatt fin kveld 🙂

    19. Så gøy!
      Jeg har så sykt lyst på kanelboller, men etter å nesten ha levd på boller og søtsaker forrige måned, og sikkert måneden føre der også for alt jeg kan huske, så har jeg nå tatt en “godis og bollefri måned” 🙂 He he..

    20. Elin Slåen: Takk for det :)…lurt å ikke spise slikt hver dag i allefall..vi hadde det på bursdagen , resten er i fryseren til en annen gang….men godt er det…:) 🙂

    21. morsmiddag: Ja ,litt morro var det 🙂 Jeg bare hørte av en annen blogger at det lå der…så jeg søkte side2…rulla litt nedover “forsiden” der …og vips der var det…
      Ha en fin kveld videre 🙂

    22. morsmiddag: Det vet jeg ikke , jeg bare skrev side2 i søkefeltet på sol siden. Men det er jo nettavisa som har denne blogg.no siden også ..tror jeg..:) 🙂

    23. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja,det var litt artig, selv om det er forbigående :)…og bra det var ei som gjorde meg oppmerksom på grunnen til det…ellers hadde jeg trodd det var”telleapparatet”som hadde gått spinnvill…Ha en fin dag 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg