Hva skjer`a ?

Hurra… fra i går til i dag har jeg for første gang på over fem år, vært på hyttetur med venninner, skal ikke skrive noe om det, for det er det ikke alle som liker…men det var veldig hyggelig (dette er to rolige,behagelige jenter å være med)..så selv om jeg nå er VELDIG sliten, mest pga kjøringa..så var det veldig koselig, og noe jeg vil ha med meg som en positivt opplevelse…bare jeg får hvilt meg litt !

 Men så …hva skjer`a ?…skriver jeg fordi når jeg ser innom bloggen min nå…ser at jeg i går, uten å ha et innlegg, har hatt 340 lesere og 470 sidevisninger…bare hyggelig det altså…

men jeg ligger normalt på ca 50-80lesere,litt ettersom hvor mange eller hvordan type innlegg, så det var liksom ingen logikk i økninga, og jeg har ikke hatt bloggshout eller noe slikt på flere uker…forstår at en kanskje øker litt og litt, og at det kan varriere veldig…men at  en pluttselig fra den en dagen til den andre har 250 mer enn normalt……noen andre som opplevde dette i går, eller har opplevd det før ?

(litt av utsikten fra hytta vi var på,nydelig sted )


#hytter #nisser #telemark #blogg #norge

 

39 kommentarer
    1. He-he, nei jeg vet ikke hva som skjer, aldri vært borti 😀 Så moro da! 🙂 Og så kos med hytteturen din, det fortjente du veldig altså 🙂 Kan leve lenge på sånt 🙂 I morgen henger du fint på plass i galleriet mitt 😀 hi-hi Har ordnet det klart 🙂 Kos deg videre på denne søndagen <3 klemmer <3

    2. joda kan skje….er plutselig noen som titter da vettu og vips slips…..ellers har eg det som deg,mer sånn vanlig besøk litt opp og litt ned likssom-
      Kjempekoselig med hyttertur da…..hvile deg og så bare nyter du minnene 😀
      <3<3

    3. Koselig med hyttetur 🙂 Ser ut som om den ligger veldig fint til! Har sjeldent hatt så mange lesere, ihvertfall ikke uten å ha blogget :)))

    4. Så kjekt at du klarte å gjennomføre hytte tur da. Det gleder emg å lese. Det hender det plutselig kjem masse lesere, men enste dag kan det vere tilbake på normalen. Men kanskje du brått har fått mange lesere. Enkelte innlegg får mange lesre. Tror det har mye med bildet og overskrifta. MEn eg veit aldri på forhånd kva som gir mange lesere. Ha ei fin natt stor klem fra ho mellom fjella. <3

    5. Du har jo en veldig fin blogg, kanskje noen av dine lesere har delt videre en av dine blogger? Da vil du plutselig få litt flere lesere enn vanlig 🙂 Uansett er det jo hyggelig 🙂

    6. Du har en populær blogg med så mange sidevisninger. Ser ut som ei koslig hytte og en fin utsikt, har sikkert vært en ok helg for dere med skravling og god mat.

    7. Så koselig at dere har vært på hyttetur da, også i telemark av alle plasser da 🙂 Ja jeg har opplevd det mange ganger at sånt har skjedd, å da er det ikke sikkert jeg har blogget på et par dager 🙂 Da blir det godt å slappe av litt nå noen dager tenker jeg, kos deg masse 🙂

    8. Alltid spennende med nye lesere 🙂
      Jeg har av og til økninger, men det kommer ann på innlegget jeg skriver vil jeg tro. For hos meg ligger det under 20 hvist jeg ikke blogger.

    9. Så flott at du kom deg på Hyttetur og at det ble en bra opplevelse og fristende til en ny tur senere.
      Slapp av noen dager nå og nyt at du er en populær blogger 😊
      Kan bare gå oppover nå ..

    10. Du er oppdaget Anne <3 Stå på gode du <3 Jeg leser ofte bloggen din, ikke alltid jeg rekker å kommentere, men du skal vite at jeg syntes ALT du legger ut der er kjempefint <3 Ærlig og fint <3 Hjerteklem er sendt til et godt menneske, DEG Anne <3 Unner deg alle de gode opplevelser som finnes <3

    11. Herlig med en hyttetur da, i godt lag med gode venner 🙂 Det er sånn man kan leve lenge på, selv om man blir litt sliten 🙂 Kjenner meg igjen i den beskrivelsen 🙂
      Jeg har ikke mange besøk på bloggen min. Er ikke oppdaget enda 😛 Men det har faktisk skjedd at jeg har hatt et lite hopp enkelte dager, uten at det har skjedd så spesielt mye annet 😉 Er jo bare hyggelig det 🙂
      Ha en superflott høstmandag, og håper du får hvilt skikkelig ut 🙂
      Klem <3

    12. frodith: Nå har jeg funnet ut hvorfor, skriver det i et innlegg :)..Takk, det var hyggelig å få til en tur med jentene..men lange reiser er i tøffeste laget 🙂
      Har vært inne på den flotte utstillinga å sett, skal avgi stemme nå snart 🙂 🙂
      Klem fra meg<3

    13. cuskima: Takker for hyggelig kommentar…:) I dag er det bare hvile som gjelder, men turen var hyggelig …Har funnet ut om antall lasere, skriver det i et innlegg, i stede for å forklare hver og en i kommentarfeltet…Ha en fin dag videre <3

    14. lulltove: Takk, det var et kjempefint sted, med super utsikt :)Kommer en forklaring på antallet lesere i et innlegg nå snart …Klem og fin dag <3

    15. gretashobby: Ja , er fornøyd med det, selv om jeg er sliten i dag, har jeg med meg en positiv opplevelse…Har fått en forklaring på lesertallet nå, forklarer i neste innlegg 🙂
      Fortsatt fin dag og klem <3

    16. ha en super dag selv 🙂 Her skinner solen og eg har FRI -åh det er så deilig. Nå står det snart luftingspå programmet her av hundejentene
      <3<3

    17. Lillja: Takk, hyggellig å høre :)..ja hyggelig var det, og nå har jo du funnet forklaringen, og det var bra, for det var jo litt merkelig, med SÅ mye økning fra den ene dagen til den andre..:)

    18. Hilde: Hyggelig av deg å si at jeg har en fin blogg, mange takk for det <3..Har funnet forklaringen på leserne nå...skriver det i et innlegg :):)

    19. Helge: Takker så mye 🙂 Ja vi jentene koste oss vi vet du, og tok det helt med ro 🙂
      Har funnet forklaringen på den brå økninga av lesere nå, skriver et innlegg om det 🙂 🙂

    20. Therese Bråthen: Takk, kjempeflott i Telemark, og utsiktenfra hytta var jo super 🙂
      I dag blir det en sånn skikkelig hjemmedag, og mye hvile :)…Kommer en forklaring ang. lesertallet etterpå…Klem<3

    21. Mary Anita: Ja var jo litt artig, selv om jeg ikke skjønte noe, men det hadde en logisk forklaring, som jeg skal skrive om etterpå …
      Var kjempekos å være på tur, bare synd det var så lang reise, men i dag er det hviledag..:)
      Klem<3

    22. FruSkog: Ja det er jo artig at noen nye er innom, og kanskje et par av de blir “faste”lesere også 🙂
      Nå har jeg fått forklaringen på hvorfor, skriver det i et innlegg…Var greit å vite 🙂 🙂

    23. Lisbeth lone: Ja jeg er glad for det, og det var veeeldig koselig, men reisa er i lengste laget for meg, men man må av og til prøve seg litt utenfor det en pleier, for å se hva som skjer, og nå kan jeg bare ta det helt med ro noen dager 🙂
      Var artig med så mange lesere, men jeg tenkte det måtte ha en forklaring, og nå har jeg fått den…skriver det i neste innlegg :)…Ha en fin dag videre <3

    24. Lillja: Takker for oppklaring, trodde det var noe rot med “telleapparatet”eller noe..hehe..men dette var jo gøyere da …Takk <3

    25. Monica: Tusen takk…og nå vet jeg hvorfor jeg er”oppdaget”…kommer forklaring etterpå..:)
      Morro at du liker innlegga mine :)…Stor god klem til deg også Monica <3

    26. Eva: Artig med en forandring ,selv om det som du også sier , at man blir sliten…men på sikt har man med seg en opplevelse som er positiv 🙂
      Jeg har jo heller ikke veldig mange lesere, så lurte veldig på hva forklaringa var, for NOE måtte det jo være..og nå vet jeg det..skriver det i et innlegg :)..ja små hopp har jeg av og til hatt, men dette var litt for stort til å være “normalt”…..Fin dag videre til deg og klem<3

    27. Så bra at du hadde en så hyggelig hyttetur 🙂 Det er godt med slike opplevelser, selv om en vet en blir sliten. De fleste av oss har jo behov for omgang med andre nå og da.

    28. Brit Synnøve: Takk for det, ja av og til velger man å bli litt ekstra sliten for å få til noe…og siden det er over fem år siden jeg har vært med på tur med venninner nå, syntes jeg at det var verdt å bruke litt “krefter” på…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg