Høst i Bragernesåsen

På søndag gikk vi en liten tur i bragernesåsen, det er så fint der med utsikten over Drammen, også kunne jeg sette meg på en av alle krakkene som er der å ta noen bilder,mens mannen gikk til toppen…greit å gjøre det slik at turen passer alles form og behov….

Det var mest av de gule høstfargene her, med noen røde innslag, vakkert er det i allefall .

Og så fikk jeg tatt et par nye kikkertbilder…holder bare kameraet inntil “øyet”på kikkerten..synes det blir litt fine bilder..

(Skriver litt under bildene )


Bragernes kirke..

Drammen stasjon…

Ro og fred…

Og her satt jeg å ventet…

Krakker var det nok av..

Litt farger var det også…

#bragernes #bragerneskirke #drammen #drammenstasjon #åspaviljongen #spiralen #nsb #blogg #jernbaneverket #tur #høst

31 kommentarer
    1. Jeg liker også sånne benkbilder 🙂 Fiiiine .-) Kos med turer, og man skal ikke gå langt før kameraet går varmt 😀 Fint om høsten nå 🙂 Jeg har en innstilling på kameraet jeg, som er sånn kikkert-aktig 🙂 Blir fint 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: Ja jeg syntes benker er fine motiv, men av en eller annen grunn noe litt vemodig over dem også…Supert å ha med kameraet, men har bare med det lille kompaktkameraet, og kikkerten ligger som regel i tursekken..mulig det er noen slike innstillinger på kameraet jeg låner av yngste sønn, det har i allefall noen ulike linser…Klem og fin fredagskveld til deg <3

    3. Ga bra effekt det. Prøvde engang og ta mobilbilde via solbrillene. La mobilkamera inntil solbrilleme og tok bilde utover fjorden og det ble det knalle bilde.

    4. Jeg er ikke så glad i høsten, men den har sin sjarm med alle de vakre fargene og så er det herlig å tenne lys og fyre i ovnen 🙂
      Man må finne de små gode gledene:-)

    5. morsmiddag: Sant, jeg er glad i høst…men ikke en lang og grå høst…:)..men her har det omtrent bare vært finvær hittil…Tid for kos er det i allefall…fortsatt fin kveld…<3

    6. cathrinehenriksen: Det er deilig ja, trenger ikke gå så langt,men være litt ute..
      Jeg har bare et vanlig lite kompaktkamera og holder kamera innat en vanlig kikkert..men Frodith hadde visst noe på sitt kamera, som det ble bilder med en slags kikkert effekt…Fint i åsen der ja…Kos deg videre i kveld <3

    7. Therese Bråthen: Så koselig å høre, naturbilder er jo vakkert, og det med kikkerten gjør jo at bildene får litt særpreg synes jeg …Klem til deg <3

    8. Høsten er en flott tid å finne frem kameraet. Man kan boltre seg i flotte farger og dramatisk natur. Det er det jeg liker best med høsten selv 🙂
      Flotte bilder her, og stilig med de kikkertbildene. Det må jeg jammen prøve en gang 🙂
      Ha en fortsatt fin fredagskveld, og takk for at du delte 🙂
      Klem <3

    9. Eva: Absolutt… morro å ta bilder på denne tida :)…i naturen er det jo uendelig av motiver ..
      Tusen takk, jeg syns det er litt gøy med de kikkert bildene..men man må være ganske stødig på hånda om den sirkelen skal bli helt rund, og bildet bli skarpt nok, så mange som ikke ble brukendes også…men gøy når man får til noen man blir fornøyd med…Klem og fin kveld videre<3

    10. Vakkre bilder du har tatt. Morsomt med dei kikkertbilda. Veldig greit å gjere det som dere gjør, viss du har roen til å sitte å vente. Eg liker ikkje å sitte å vente. Da må eg i tilfelle ha med strikketøy hehe. Håper dere to får ein fin dag. klem

    11. gretashobby: Takk, ikke sant…her var det helt greit å vente, var ikke så lenge, og så tok jeg jo litt bilder i mens :)..ja du kunne jo sitti der å strikka..hehe…Klem<3

    12. Herlighet, det er jo helt utrolig gode bilder i forhold til at du har tatt dem gjennom øyet på en kikkert! Jeg hadde aldri trodd det kom til å bli så tydelig og klart ved å ta bilder slik, men jeg har hatt lyst til å prøve tidligere – nå skal jeg ihvertfall prøve det når jeg ser hvor godt resultat du fikk til:D Og åh, fyyy søren så vakkert det var i skogen og ved krakkene!

    13. Fromfat2phat: Jeg ble også veldig overrasket første gang jeg forsøkte, er ikke alltid de blir like bra, men av og til blir jeg riktig så fornøyd…veldig flott oppi åsen der,mange gode “fotomotiver” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg