Helt hverdagslig….og litt fin !

Her har jeg to antrekk, som jeg synes passer godt til hverdags…rutete skjorte , olabukse og en enkel genser, er jo noe av det mest behagelige en kan gå i , og det blir en liksom aldri lei, og kan bruke igjen og igjen .

Om man føler for å pynte seg litt mer en dag, passer det med en bukse med litt detaljer, og med en bluse blir det straks litt mer pyntet, her har jeg prøvd med en cardigan og med blazer , alt etter ønske og anledning.

Velg det du føler deg mest komfortabel i , da koser du deg mest .


Skjorte #ginatricot Genser #cubus Bukse #only Skolett #eurosko

Bukse #only Bluse #veromoda Cardigan #cubus Skolett #chilli

Blazer #vila Sko #softwalk ……………#blogg #mote #modell #fashion #klær #antrekk

45 kommentarer
    1. Jeg liker litt sånn grovt og rufsete, OG litt pent, blandet sammen jeg 🙂 Olabukser og pen bluse. Kjole og army-boots til osv… 🙂 BLir ikke så høytidelig. Du er fin som bare det, som alltid. Og ser like naturlig ut alltid 🙂 Klemmer <3

    2. Den hvite blusen falt jeg totalt for. Og satt sammen på denne måten blir det jo bare så elegant, samtidig som det passer til de fleste anledninger 🙂
      Og modellen gjør jo det hele enda mer lekkert <3
      Ha en fin ettermiddag 🙂
      Klem 🙂

    3. Du er flink til style antrekka dine. Eg og like olabukse, men ikkje no. No blir det skjør,t kjole eller rett og slett joggebukse. Men det er tidlig på dagen. Fin du var <3

    4. He, he, kom på hva jeg skrev i kommentaren til deg på fredag: “I kveld er det silkeskjorte og olabukse som gjelder'” 😉 Jeg synes du er flott i DET antrekket også, har nok mye samme smak du og jeg 😀 Jeg bare MÅ pynte meg når jeg tar av uniformen, er ikke typen til å gå i joggedress og fleeceklær inne, det stemmer, jeg er litt jålete 😉 Her får du en klem for dagens outfit, go for it 😀

    5. frodith: Ja enig, å blande litt på stoff kvaliteten gjør det litt mer spennende :)..kjole og army-boots er kjempetøft…og så blir det mer personlig om man blander litt stiler..
      Og tusen takk, blir alltid glad for lit “skryt”veit du ..hehe…Klem<3

    6. Eva: Ja og det er veldig smart med en bluse uten ermer, til å ha under jakker, blir ikke så klumpete og varmt…:)…Blir glad for slike koselige ,positive tilbakemeldinger…:)
      Fin kveld og stor klem til deg <3

    7. gretashobby: Så morro at du synes det..deilig å gå i noe behagelig og lettvint..olabukser passer jo til det meste :)..men joggebukse er jo enda lettere å bevege seg i …Takk snille du…Klem<3

    8. Lene S.: Der kan du se, vi har nok en del lik stil på klær, jeg går ikke så ofte i joggebukse, men det hender..og på kveldene hjemme må jeg ha på noe behagelig, men morro å pynte seg litt også..
      forstår godt deg som tilbringer mye tid i uniform…takk og klem for hyggelig kommentar <3

    9. Du ser helt fantastisk ut! Alt ser bra ut på deg!
      Jeg er i gang jeg også. Kommer snart på blogg. En liten terskel for meg det der… Tihiii….:)

    10. Å, så fin du er på bildene, og jeg likte begge antrekkene like godt på hver sin måte <3 Blir så glad av outfit innleggene dine, og ekstra glad fordi du koser deg sånn med å lage dem, og får brukt litt av alle de fine klærne dine, også de dagene helsen ikke viser seg fra sin beste side <3 Outfit innleggene dine er rett og slett herlig inspirasjon <3

    11. Likte best pyntebildene 🙂 Jeg er født jålete og synes at rutete skjorter er kult på andre, men ikke på meg, for jeg må pynte meg mere ;))))

    12. hadde det bare vært så lett………….skal eg kle meg i det eg liker best er det ikkje vakkert hvertfall……sitter her i utvasket ulltrøye med blonder og en helt dønn gjennomslitt trenignsbukse som har sett bedre dager for haugevis av år siden…….sku ønske eg syns fine klær var komfortabel…….ja noen jeans…..men ellers syns eg at er eg kofortabel er det ikkje noe kan gå ut av huset med hahaha 😀
      flotte du , lekkert med den kvte blusen <3

    13. vezzo: Så hyggelig ,tusen takk..men alt ser ikke bra ut på meg heller altså…:) 🙂
      Gleder meg til å se dine antrekksbilder, en gjør det jo forde en syns det er gøy, noen synes helt sikkert det er “teit”men det får være deres problem…Klem<3

    14. passion4lifeandtravel: Tusen takk, så snill du er )..så morro at du liker slike innlegg, og JA jeg trives med å holde på med det…og det er ikke mye av dette jeg har fått brukt i det “virkelige” livet, men det kommer sikkert en tid for det også, og da vet jeg jo hva jeg har i skapet..og noe får jeg jo brukt nå også :)…Klem og fin kveld <3

    15. lulltove: Kan tenke meg det..hehe…:) Jeg liker vel også det best, men jeg trives med en litt “guttete”stil også jeg da…<3 <3

    16. cuskima: Det er jo veldig forskjell på jeans da, trange i livet er IKKE behagelig..:)..ulltøy MED blonder er jo litt mer pyntet enn UTEN da…hehe..
      Ja blusen er anvendelig og fin den..
      Takk for kompliment og klem til deg <3

    17. eg bar bare ulltøy med blonder men denne er hauggammel og tynnslitt så ikkje direkte lekker lengre hahahaha
      Joda mange jeans er behagelige så det liker eg spesielt omd e er stretchy og gode,men i dag ble det altså slafse klærene hahahaha
      klemmeting <3

    18. Har en lignende skjorte jeg også, og føler meg stilig og tøff når jeg har den under en enkel mørkeblå genser 😀 Og helst til dongeribukse 🙂

    19. Kristin: Ja , anvendelige klær…og det er jo morro å føle seg tøff og stilig da..dongeribukse går man jo aldri lei av heller 🙂 🙂

    20. Så flott du er uansett <3 Jeg digger sammensetningene dine 🙂 Flinke deg. Engelen har ei skjorte som er ganske lik din og den skal jeg tjuvlåne i morgen hvis ikke hun har tatt den med på høstferien sin. Goood natt kjære du <3 godklæmme 🙂

    21. ladyaugust: Tusen takk, snill du er :)…så kjekt å kunne låne klær av hverandre da, særlig om dere har ganske lik smak :)…Fortsatt fin kveld…har vært litt hektisk her i dag ,med bursdagsfeiring 🙂

    22. Jeg er ikke snill, det er bare sånn det er 🙂 Oi har du bursdag? Vi har helt forskjellig smak …når vi er på butikken..men når vi kommer hjem…da fordufter 90 % av klærne mine liksom. Men nå er hun på høstferie i utlandet og jeg savner henne såklart masse både hun og den største Engelen min <3 Ha en fin kveld <3

    23. ladyaugust: ..hehe..takk :)..yngste sønn som har bursdag neste uke…jeg har i Desember 🙂
      Skjønner godt du savner henne, men høstferie i utlandet ,sikkert artig for henne da…:)
      Fortsatt fin kveld og klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg