Runde former i Drammen

Det er ikke jeg som har så runde former altså, jeg er vel heller mer “rett “..hehe..men når vi har vært på lørdagshandel i Drammen har jeg lagt merke til at det er så mange ting med runde eller avrundede former, så tok med kamera på siste handletur og knipsa i vei…og her ser dere i allefall noe, pluss litt av Drammen…

 


Gigantkulene kan du google å lese om på nettet…


Dette er nede ved papirbredden og ypsilon, flott område…


#ypsilon #papirbredden #union #drammen #blogg

39 kommentarer
    1. Herlig, når man begynner å legge merke til sånne ting, så går det litt sport i det 😀 Og man får helt blod på tann. Og da er det mer enn man tror 🙂 Fine runde former <3 Tenker du koste deg på jakten 😀 Klemmer <3

    2. frodith: Ja detta veit jo du alt om..:) :)..veldig gøy…og ja det dukket opp runde former over alt…
      man slapper på en måte av når man går slik å legger merke til det rundt seg ..morro ..Klem<3

    3. MOONBEAMSCORNER: …hehe..ja det nav skiltet lyste så fint mot meg…kunne jo ikke gå forbi det uten å ta bilde…:)…gøy å ta bilder …og morro å lage innlegg om det, har hatt litt vondt i hodet i dag ellers hadde jeg nok skrevet litt mer tekst også..men bildene viser jo at det er mye runde former i Drammen..<3

    4. lulltove: Takk, ja og så er det gøy å være litt på jakt og se hva man finner, klarer å være litt her og nå, og det trenger man jo å være litt oftere…<3

    5. Flotte bilder fra Drammen. Det ar blitt ein flott by dei siste åra. Går som regel ein tur i sentrum når vi har familie treff i Bergen ein gong kvar sommer. HAr ikkje tenkt over at der er så mange rundinger hehe. Flink fotograf er du også. Kva skal du gjere i dag. klem

    6. gretashobby: Takk, ja det er flott langs elva i Drammen 🙂
      Og det var enda flere rundinger…som jeg IKKE tok bilde av…hehe..Gøy å ta bilder:)
      Nå skal jeg til legen og i kveld skal jeg gå en liten tur med eldste sønn..det blir koselig 🙂 Ha en fin dag 🙂 🙂

    7. Så morsomt innlegg :). Det er så gøy når en først ser etter en ting, da finner man de overalt.
      Morsom måte å se Drammen på. Ønsker deg en fin-fin dag blant høstens vakreste farger <3

    8. passion4lifeandtravel: Tusen takk,morro å jakte på motiver i allefall :)…Drammen har blitt en veldig fin by de siste årene, mye fint å se ….Fin dag videre du også <3

    9. Herlig tema 🙂 Sånt kommer ikke jeg på liksom. Ser jo ting rundt meg, men kommer ikke på å samle på det 😉 Men jeg liker runde former. Jeg er selv litt rund i kantene både på den ene og den andre måten. Og liker mykheten i alt det runde i hverdagen ellers. Det er nok av oppstilte symmetriske kanter sånn ellers 🙂
      Kjempegøy å se bildene dine 🙂
      Ha en fortsatt kjempeflott dag 🙂
      Klem <3

    10. Eva: Så bra du syntes det…artig å varriere litt og da kan jo noen små “kunstneriske”innlegg være litt morro å lage..:)…hehe, litt rund i kantene er det bra å være..Ja litt myke former ,føles ofte ikke så “strengt” …Tusen takk og stor klem fra meg <3

    11. Man kan gå mange runder i Drammen. Fine bilder og runde former her – på toppen av det har Drammen en bydel som heter Rundtom.

    12. Hahahaha FOR ET KULT INNLEGG 🙂 Takk for at du kommenterte hos meg, slik at jeg fant veien inn til din blogg 🙂 Kjempefin, allsidig og morsom 🙂

    13. Helge: Det er sant, nå kan man jo gå rundt alle broene også…)..hehe Rudtom hadde jeg nesten glemt bort, det er vel i krysset der du kjører ned mot Drammenshallen…eller tar jeg helt feil ?

    14. vonhippie: Så bra du likte det :)…bare hyggelig,har stadig sett på bloggen din jeg, tror jeg har kommentert en gang før også…:) :)….Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🙂

    15. Nei, det er lengere nedover retning Svelvik, det du mener heter det Marienlyst/Bangeløkka. Du finner det via google.

    16. Beklager dette, men….
      Lyst å teste GRATIS produkter og tjenester uten å betale en eneste krone? Blogger du? Trenger du sponsor til dine konkurranser eller har du bare lyst å motta gratis varer for å anbefale de? Du kan å svare på spørre undersøkelser å tjene ekte penger, f.eks delta i en spørreundersøkelse som varer i ca 9 min, tjen over 8 kr.
      Ja det er helt gratis, nei du får ikke små ting. Det er mange Norske som har opplevd å få gratis IPAD uten å måtte betale for produktet eller frakt. Og du får beholde produktet gratis.
      Du kan teste gotteri, mat, drikker, klokker, radio, ferier, kjøkken utstyr, Nylig ble det gitt vekk over 150 kino billetter i fra filmweb.no og osv helt gratis.
      Det vil hele tiden komme nye produkter som bedriftene ønsker at vi skal teste, og til igjengjeld vil de at vi skal gi de en vurdering på produktet. Er ikke vits å selge ett produkt vist ingen vil kjøpe det likevel?
      Hva må du gjøre?
      Trykk på bildet for å komme inn dit.
      1.Gå inn på på bildet.
      2. Registrer deg gratis. (nei du får ikke spam på e-posten)
      3. Motta e-mailen.
      4. Gjør deg kjent med siden, oppdater dine opplysninger og interesser.
      5. Gå inn på produktomtaler, gå inn på hver og en av produktene du ønsker å prøve med å rykke (JEG VIL PRØVE) Så kan du være en av de heldige som får prøve ut.
      Jeg lover deg, det koster ikke en eneste krone å være med på dette, så bli med. Du vil ikke angre, er som sagt helt GRATIS!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg