Mannen i headeren…og andre menn..

Siden flere har spurt meg, og andre sikkert lurer, mannen i headeren er IKKE min mann, min mann kan dere se på det nederste bildet (han er ikke glad i bilder  av seg på bloggen, så jeg bruker ett jeg har brukt før )

Så alle disse andre mennene og “familiene”er bare noen jeg har truffet i forbindelse med reklameoppdrag, og jeg vet ikke engang hva de heter, selv om det kanskje ser ut som det er veldig stas på noen av bildene..hehe..

Jeg og mann min har jo vært sammen siden vi var 16år…med unntak av et par små “slå opp” perioder, og vært gift i snart 33år…og det er jeg veldig fornøyd med.

Reklame for et dataprogram, som skulle komme seg raskt frem..eller noe slikt..

Og noen menn traff jeg på flere ganger…


Fra Colorline, Blockwathne og Thorn….(litt dårlig bildekvalitet, siden det er fra aviser og brosyrer )

Fra en reklame om energisparing og fra motesjournalen..

Og her er min virkelige mann..han liker jeg best…

#reklame #thorn #colorline #wonderland #blockwathne #blogg #norge #oslo #korfu #mote #energi

 

33 kommentarer
    1. Han siste var helt klart best 🙂 Jeg skjønner godt det med ikke egen mann på bloggen. Min man har samme. Bloggen er MIN greie, og han synes det er moro det jeg gjør, men vil ikke være PÅ bloggen 🙂 Synes det er helt greit jeg 🙂 Du har gjort mye artige ting du , alle reklameoppdragene 🙂 Herlig 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: ..hehe, det skal jeg si til ham 🙂 ..han kan til nød være med sånn litt på avstand om han “må”…men er ikke glad i det …men han og synes det er gøy at jeg har blogginga.
      Har blitt noen artige opplevelser på reklamejobb ja :)..morro å leite litt i kassa på loftet å se hva jeg finner :)…Stor klem<3

    3. Gøy og se litt hva du har vært med på 😀
      Mannen din ser ut som en stødig kar! Vi damer som flakser litt rundt i livet, trenger slike stødige bamser i livet vårt 😀
      Ønsker deg ei riktig god helg <3

    4. Nemi Rebella: Så bra du synes, også fikk jeg forklart det med headeren også , som mange har spurt om 🙂
      Mann min er den beste vet du..hehe..i allefall for meg 🙂 🙂
      Ha ei flott helg du også <3

    5. Artig å se hva du har drevet med, det er et liv langt fra hva jeg driver med. Men det fine er jo at vi kan gjøre forskjelige ting vi trives og er god på :-). Riktig god helg

    6. Morsomt å se et utdrag av modellkarrieren din 🙂 Den mannen vi har valgt å dele livet med er jo den beste, ikke sant 😀 Jeg gikk på catwalken en gang for Christian Lacroix’s ‘Glam Stewardess’ – nye uniformer. Mannen min gikk også for nye pilotuniformer, men alle ble nesten helt like å se på 😉 De tok ut de med samme høyde, vekt, kroppsbygning osv. Bildene henger på ‘kontoret’ her hjemme, men hvem er hvem, ha ha. I kveld er det olabukser og (silke)skjorter som gjelder og litt ost og vin, fordi vi fortjener det 🙂 Ha en kos fredag kveld med din kjære <3

    7. morsmiddag: Takk, det er det jeg synes har vært gøy med det , att det var så annerledes enn det jeg gjorde til hverdags, jobb i samme barnehage i 25år(som jeg elsker),hjem og familie i lille Mjøndalen.
      Så dette var jo som en hobby, hvor jeg opplevde litt andre ting og fikk en Oslotur i ny og ne.
      Fin helg til deg også <3

    8. Lene S.: Takk for det, artig å finne frem litt fra loftet, det eneste jeg har fremme er det bildet jeg tok for Lindex, men jeg har samla på det meste jeg har vært med på 🙂
      Helt klart den man deler hverdagen med som er den fineste :):)
      Den catwalken der hørtes spennende ut, med uniform ble nok mange like ja, men det var vel meninga da, siden de plukket ut de som var mest like i str….Høres ut som dere har en koselig kveld, her har det bare vært brødskiver(hjembakt 🙂 )og te. Men i morra er det lammesteik og litt vin. Fortsatt fin helg <3

    9. Så mange herlige bilder av deg. Du er et skikkelig blikkfang 🙂
      Koselig å høre flere som er så fornøyd med mannen sin selv etter mange år <3
      Ha en finfin helg <3

    10. Fru Stussli: Tusen hjertelig takk, syntes i allefall det var gøy 🙂
      Ikke sant, ikke noe bedre enn det..
      Fortsatt fin helg du også <3

    11. Eg syns din egen mann var den flotteste av disse, for han ser mest ekte ut 🙂
      mange gøye kule oppdrag du har vært med på da -skikkelig kjekt å se 🙂
      <3

    12. cuskima: Enig:)..hyggelig å høre..
      Ja det har blitt en del morsomme”jobber”..men det har jo bare vært en slags hobby for meg, ved siden av barnehagejobben…Klem<3

    13. Veldig kjekt å se reklamebildene dine. Det er jo din Portfolio 😉 Veldig bra også, du er en fotogen og vakker kvinne, og et flott forbilde 🙂
      Jeg er helt enig med det de andre har skrevet her, han på det nederste blidet var den flotteste. Ikke så glatt og nystrøken, men kjekk og levende 🙂 Synes nok han passer best som din ektemann 🙂
      Ha en fortsatt god helg, både du og din kjære <3

    14. Masse reklameoppdrag på deg før, har du noen fordeler av det idag? skal vel kanskje mye til. neppe helt nye de bildene her. Men den ekte mannen din er en trofast fyr, med bein i nesa og er sikkert flink i heimen, på kjøkkenet som med hammern.

    15. Så bra at du liker din mann best :0). Vi har vore saman siden eg var 18 år. Han var 26. Skikkelig gammel var han da hehe. Vi har vore gift i 34 og vore saman snart i 36. Når ein har jobba som du så treffer ein nok mange menn i ulike situasjoner. Godt at du veit å sette pris han som virkelig fortjener det. Ha ein fin lørdag

    16. Eva: Hyggelig at du syntes det, morro å ta frem og se på de av og til, å da er det jo kjekt å ha de her på bloggen :)..ikke sant, han er den beste,,hehe..tydeligvis passer vi sammen ja, siden vi fortsatt er gift..:)…Kos deg videre i helga <3

    17. Helge: Ja det har blitt en del i åras løp, får fortsatt noen tilbud om slike jobber, men har takka nei til det meste pga formen…men har vært noen småting de siste åra også 🙂
      Har egentlig aldri hatt noen fordeler av reklamene, bortsatt fra att en får lønn, jobbene er gjennom et modellbyrå…:) Mann min hjelper til med det meste han veit du..:)
      Ha en fin dag videre 😉

    18. gretashobby: Ikke sant, hadde vært trist ellers :)…ja da har jo dere “holdt ut” lenge også , og det er jo det baste ….Ja han setter jeg pris på, deter han som ordner det meste her :)…men jeg er jo litt grei jeg å da..hehe…Klem og forsatt fin dag <3

    19. Jøje meg har du holdt ut 33 år ? Ja da må dette være mannen med stor M 😉 Å ser jo flott ut da , trodde egentlig aldri at han i hederen var mannen din . Men har jo lurt litt på om det var noe budskap med det bilde , haha ….ja jeg liker å analysere jeg ;-D Men ja super moro med alle disse reklamene du har vært med i da , og ett bilde her ser du virkelig super lekker ut , STUNNING rett og slett =) Wow , ja du har sannelig vært med på en del du 🙂 Nå ønskes en fin lørdag videre til deg fra meg , og sender med en klem også <33

    20. cathrinehenriksen: Ja gift i 33 år i November , og smmmen i 37 eller noe sånt..begynner å bli godt voksne da :)..ja bildet er litt sånn.. her kommer jeg, eller ..alle mannfolk skygg banen..hehe..Neida, synes bare det bildet er litt gøyalt, og en legger kanskje merke til det …:)
      Ja har vært med på mye, dette var bare et “lite utdrag”…Håper du koser deg i kveld…Klem<3

    21. Er en stund det ja , MEN bra for dere <33 Ja jeg synes jo at det er ett kjempefestlig bilde jeg da , og man legger absolutt merke til det ja 🙂 Ja skjønner det var ett lite utdrag , så må virkelig ha vært med på mye ja ....Men er jo utrolig stas det , og så moro å få oppleve slike ting ikke minst 😛 Koser meg jeg , kose deg du også videre nå ....klem <33

    22. Fromfat2phat: Så bra du likte det :)..morro å høre, det kommer helt sikkert noen Ego innlegg til, har jo over 50år å ta av..hehe..Klem og god natt<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg