Anchas Bodega

I går spiste jeg lunsj på Anchas Bodega, har lenge hatt lyst til å gå dit, hørt mye positivt, og det er et populært sted. Så  i går da jeg hadde vært til en sjekk ved sykehuset i Drammen og hadde en snau time til en annen avtale, og jeg ikke orket å gå i butikker , bestemte meg for å ta litt å spise mens jeg venta.

Da jeg så det var åpent på Anchas Bodega, så jeg mitt snitt til å få forsøkt dette stedet. Det var en positiv opplevelse , nydelig Bruschetta og varm kaffe.

 Det var en særdeles lun og intim atmosfære der, så dette frista til gjentakelse, kanskje med mann ,på lørdagshandel.

(noen av bildene, gjengir ikke lunheten riktig, pga blitz )


Kjempekoselig interiør..

Bruschetta med serrano og manchego..

Mange artige detaljer #anchasbodega #drammen #retstaurant #spisesteder #mat #bruschetta #serrano #manchego

30 kommentarer
    1. Jeg ser at det er lunt og koselig der, selv om det ble mye blitz. Man ser på mye av interiøret liksom at det er kjempekos der, må være 🙂 Smart å prøve ut noen steder og ta seg en matbit mellom slagene 🙂 Håper du har en fin fredag <3 🙂 Klemmerfredagsklemmen <3

    2. Der er det koselig og skjønner godt du likte deg der.
      Vil i samme slengen si at det flotte smykke du la ut her , kjøpt på Gullfunn, fikk jeg også omsider tak i .
      De var utsolgt på Buskerud Storsenter og videre innover.
      Vi fikk holdt av det siste de hadde i Kongsberg.
      Var og er et smykke som gikk rett ut ,så nye bestillinger er tatt opp.
      Hun som fylte 50 år ble veldig fornøyd med smykket og det var moro.
      Har satt det selv på min ønskeliste.
      God helg og kos deg.

    3. Der så det koslig ut der, husker ikke om jeg har vært der. Er så mange spisesteder i Dramnmen så – såpass mange at det er helt klart kamp om kundene. Men den maten der så god ut og var masse fin pynt i lokalene.

    4. cathrinehenriksen: Ja atmosfæren var helt spessiel, og man kunne sitte å bla i ei avis eller et blad..:) Bare en rutinesjekk, så det gikk bra..Klem og fin helg du også<3

    5. frodith: Så bra du så det, uten blitz, bled di fleste bildene for mørke, så da var det bedre med litt lys :)…ja det var avslappende å sitte der og mat MÅ man jo ha 🙂
      Bare vært hjemme i dag, men dagen har vært grei 🙂
      Stor klem og fin fredag til deg også <3

    6. Lisbeth lone: Ja første gan jeg har vært der, får ta med Ronny neste gang, på lørdagshandel kanskje 🙂
      Så artig du likte smykket, og fikk tak i det..ja det må man være “sær”om man ikke hadde vært fornød med …alltid gøy å gi bort noe som faller i smak.
      Så da får vi håpe du får det også ,etter hvert :)…Fin helg og klem til deg<3

    7. Helge: Veldig hyggelig der, det ligger rett overfor kinoen,. De har ikke holdt på så veldig lenge, så ikke så rart om du ikke har vært der. Men absolutt verdt et besøk.
      Ha en fin kveld:)

    8. så kjekt at du fant ei fin plass som var kjekk å spise lunch på. Atmosfæren er viktig for at maten skal kunne nytes på rett måte. Ta med deg din kjære dit du. Høres ut som ein god plan det. Fin fredagskveld til dere begge

    9. gretashobby: Veldig koselig der, og den bruschettaen var bare såååå god 🙂 Blir mann min med dit tar nok han en salat eller noe i stede…for han liker ikke oster med mye smak…men jeg elsker det :)..Ha en hyggelig kveld og klem fra meg <3

    10. Det så utrolig koselig ut 🙂 jeg må prøve å finne noe sånt no her i Skien eller Porsgrunn 🙂 Hadde vært koselig å hatt en herlig atmosfære å drikke kaffe i 🙂 Veldig avhengig av det jeg 🙂

    11. Therese Bråthen: Ja jeg elsker slike hyggelige steder, er helt sikkert noe i Skien eller Porsgrunn også 🙂 Jeg kosa meg alene der jeg, med blad og avis som de hadde til utlån :)..Klem<3

    12. eg var nesten mer opptatt av om legebesøket ditt gikk bra OG at du hadde flottet deg med et så fint smørbrød og ikkje bare vanlig ost og skinke hahahaha 😀
      så koselig ut der da 🙂
      <3

    13. cuskima: Ja da , bare en “rutinesjekk”, så alt i orden :)…hehe, måtte jo slå til litt ekstra på et slikt sted :)….litt luksus av og til :)…God natt og klem til deg <3

    14. Åh, det er så kjekt med sånne steder som ser ut som de har sjel 🙂 Av interiøret ser det i alle fall ut til at de prøver å bevare litt sjel og minner man kanskje har fra andre perioder i livet selv 🙂
      Og maten…Mmmm…ble ganske sulten når jeg så det du hadde kjøpt 🙂 Tror absolutt at det er fin lørdagsplass for deg og mannen din 🙂
      Kos dere masse <3

    15. Eva: Ja det var utrolig koselig der, og en behagelig atmosfære :)..de hadde veldig mye godt å velge mellom, også var kaffen varm også, det er den nemlig ikke over alt…Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg