Morro det da..

I dag da jeg leste en blogg jeg ofte leser, sto det jammen om meg gitt, overraskende men veldig morro at jeg inspirere andre voksene bloggere til å legge ut antrekksbilder, for det synes jeg er morro å lese om i allefall..

Denne bloggeren Vezzo har en blogg jeg liker godt å følge med på. Her kan du se hennes blogg.

Hæææ !  Nå klarte jeg det altså, sikkert ikke den beste måten, men sånn foreløpig, ett skritt videre på sånne linkegreier..hehe (fint om du gir tilbakemelding om du ikke får åpnet lenken, kanskje jeg bare tror jeg har fått det til… 🙂

(så var det “skrytet ” av meg da…som jo var det viktigste her..hehe..)

#blogg #mjøndalen #norge  #washington #antrekk

27 kommentarer
    1. Det var da en helt flott linking fra deg og inn til henne, på en perfekt måte 😀 Og det funket ja, bare å fortsette med dette 🙂 Hyggelig at hun hadde skrevet om deg da <3 Og det er jo sant at du inspirerer. Moro med omtale, ikke sant? 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: Så bra, da kan jeg en ting til…er litt slitsomt akkurat den prosessen med å lære noe nytt, men etterhvert blir det som en selvfølge :).Ja det var jo litt artig, jeg ante jo ikke noe om det..
      Jeg skrev forresten en kommentar på innlegget ditt i dag om høst og gull..men som en gang før , kanskje jeg ikke har fått sendt det, eller har du oversett det..:)…Fin kveld videre og klem fra meg <3

    3. Nei, jeg har sett den, har bare ennå ikke fått sluppet gjennom alle og svart alle 😀 Jeg godkjenner alle kommentarer selv, og rekker ikke særlig på jobben av sånt, bare litt i noen pauser 🙂 Men skal inn å slippe den gjennom nå 😀 Jeg har brukt tid her hjemme på å kommentere hos dere først 🙂 Ble plutselig litt opptatt med en tegning her også 😀 Moro <3 Ja, linking er fint å kunne 🙂 er litt stas det 🙂 Jeg kan sette inn you-tube video også,bare si hvis du vil lære 🙂 Jeg forklarer kort og greit 😀

    4. Den linken der fønka bra den. Det var flott blogg eid og skrevet av ei dame med fulle dager og med bein i nesa. Slikt er gøy og det medfører sikkert flere besøk på bloggen din. Ha en fin kveld.

    5. MOONBEAMSCORNER: ..hehe,.takk :)..ja litt fornøyd når man får til noe nytt, orker aldri å sitte å plundre for lenge ved pc`n..men nå har jeg forhåpentligvis knekkt den link koden 🙂
      Kos deg videre i kveld og klem fra meg <3

    6. frodith: Litt utålmodig jeg, hehe..husker bare det var en gang jeg hadde skrevet en kommentar og antagelig ikke fått sendt den..:)…opptatt med en tegning, spennende ,kanskje vi får se den etter hvert.:)…tar gjerne i mot en forklaring om hvordan du setter inn fra you-tube…Klem<3

    7. Helge: Er litt stolt nå da, over at jeg klarte det :)..ja hun har en fin, reflektert blogg..:)
      Ja var litt morro og overraskende å bli nent i en annens blogginnlegg.
      Ha en hyggelig kveld du også 🙂

    8. Oj!!! Herlighet så hyggelig! Nå ble jeg skikkelig ydmyk her! Så fantastisk snilt av deg! Takk så mye for det. Jeg nevnte deg jo fordi jeg setter pris på bloggen din.:) Varm om hjertet jeg nå. Ha en fin kveld du flotte fantastiske dame!

    9. Så morsomme tilbake meldinger du får angående bloggen din, men det er jo sant da 🙂 Du er jo helt rå når det kommer til mote, så jeg gleder meg til de glade 40 årene nå 🙂

    10. vezzo: I lige måde, jeg som skal takke da :)..jeg hadde heller ikke linka til deg om jeg ikke hadde likt deg og bloggen din::)..Klem og fortsatt fin kveld <3

    11. Therese Bråthen: Takk for det, det var jo litt artig å plutselig oppdage sitt eget navn når en leser nedover i innlegget :)..så hyggelig av deg, jeg liker godt dine moteinnlegg også 🙂 Bare å glede seg <3 <3

    12. wohoooooo!!!!! nemmen du da så gøy!
      ja vi VET jo at du er nydelig og sånn da,men visste ikkje at alle andre visste det også 😀
      Dette var jo superkjekt og vel fortjent og må jo være hyggelig å være inspirator -eh er det et ord? hahaha
      og linke fønket den 😀
      nattinatt <3

    13. cuskima:…hehe..ble jo litt “paff”da, jeg bare leste bloggen, også ..der sto navnet mitt..:)
      Inspirator hørtes bra ut i allefall…Du er snill du, takk for kompliment 🙂
      Ikke sant, synes jeg var flink nå som fikk til den linken 🙂 Kikka litt på det du hadde forklart , og hørte litt på sønn min i tlf…og vips så var det på plass :)…Sov godt 🙂 🙂

    14. Alltid kjekt å inspirere andre. Det er ikkje rart at mange blir inspirert av deg da. Du er jo så flott og veit å kle deg. Eg har aldri fått til det der link greiene eg. Så eg skriver heile linken. Kanskje eg lærer det ein gong eg og. HA ein flott dag kjære deg.

    15. gretashobby: Takk, du inpirerer i allefall med alt det fine du strikker :)..synd jeg ikke orker å strikke selv, men uansett gøy å se…også har jeg jo fått kjøpt SÅ fine pulsvanter av deg :)..snart tid for å bruke dem nå …Ja du lærer det nok, men man må ha en dag en orker å plundre litt…
      Fin dag videre og klem<3

    16. cathrinehenriksen: Det var jo morro da å plutselig se sin egen blogg stå der..:)..morro å inspirere andre, jeg er i allefall litt stolt over at jeg “tørr “å legge ut anntreksbilder i min alder, for det er helt sikkert noen som synes det er jått/teit..og at jeg alikevel gjør det fodi jeg synes det er gøy, DET er jeg stolt av :)…Stor klem og fin kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg