Det var ikke så lurt…

Dette er en liten unnskyldning for at jeg var så treg til å svare på kommentarene jeg fikk på siste innlegg, (vet jeg ikke trenger unnskylde det ), men jeg pleier å svare så fort som mulig, og det gjorde jeg jo i grunnen nå også….

Men altså, de fleste som leser bloggen vet at jeg har ME, og de fleste vet nok at det innebære at en ofte blir helt “slått ut “av det andre bare blir vanlig slitne av (eller ikke blir slitne av i det hele tatt)…og i går ble jeg SÅ sliten..

Jeg har lært av erfaring, og blitt ganske flink til å regulere aktiviteten, slik at jeg får dagene til å gå rundt på en “grei” måte, men i går følte jeg meg litt ovapå, og bestemte meg for å gå ei lita runde…også syntes jeg det gikk så greit, at jeg øka farta opp bakkene for å få litt “treningsfølelsen”..og DET VAR IKKE SÅ LURT, for resten av kvelden var jeg så sliten at en skulle tro jeg hadde vært med på marraton…

Så jeg holder meg til de vanlige ruslerundene mine heretter, de gir som regel overskudd…trening får komme siden…

(bilde fra tidligere innlegg..)

#trening #trim #me #mjøndalen #blogg

21 kommentarer
    1. Er nok lurt å lytte til kroppen ja , men du er tøff som prøvde uansett =) Ja og du må ikke finne på å unnskylde deg , selv hender det at jeg tar meg en eller to dagers blogg fri sånn ut av det blå bare …..( skjer ikke så ofte men skjer ) og da blir det så som så med å svare tilbake . Og uansett så synes jeg ikke det er nødvendig med noen unnskyldning , men du tenker nå på alt du <33 Selv om det var du som ble sliten 😮 Det kan jo jeg å bli , både sliten og lei .....og jeg er jo " frisk " på en måte da 😉 Klemmer :))

    2. Skjønner det der godt. ME er ikke å spøke med. Ikke føl på det i det hele tatt. Synes det er flott at du orker å blogge jeg. Ønsker deg en fin dag videre. 😀

    3. Ja, man får heller ta det litt med ro. SOm du sier, trening får komme senere 🙂 Og det med kommentarer og sånt, man har HELT lov å ta seg noen fridager fra svar og kommentarer og sånt vettu <3 Men jeg skjønner følelsen av at man gjerne VIL har gjort det 😀 Håper du har en bedre dag i dag, og at du har kun ruslet og føler deg fin 🙂 Stor og god klem <3

    4. cathrinehenriksen: Sant, av og til må man bare prøve, man lærer jo noe av det også :)..ja man trenger ikke svare raskt…men det har vel noe med den pliktoppfyllende greia å gjøre..og når jeg ikke er SÅ sliten syns jeg det er morro å svare på kommentarer også 🙂
      Klem til snille deg <3

    5. Therese Bråthen: Mye bedre i dag..ja man lærer å bli flinkere til å lytte til kroppen, men noen ganger klarer man bare ikke å la være å prøve…Ha en fortsatt fin dag du også <3

    6. natheless: Nei , det er noen hensyn en man må ta, som man blir litt lei av ..men jeg har egentlig vært ganske flink til å regulere det :)…Ja jeg ser også på det som veldig positivt med blogginga…og bra man kan hvile litt innimellom og fortsette senere på dagen om man ikke alltid orker å fullføre et innlegg med en gang 🙂 :)..Fortsatt fin dag til deg også<3

    7. frodith: Ja luft og bevegelse er bra, men trening…der er jeg ikke helt enda :)…ja da, vet det men er jo slik da at jeg syns det er så koselig å svare også, men i går bare “måtte “jeg la være…
      Har vært en mye bedre dag i dag, heldigvis kommer jeg meg raskere nå en jeg gjorde for et halvt år siden…det er jo positivt :)…God klem tilbake<3

    8. Huff ja, det skal ikke være enkelt å holde igjen når du føler at du har mer å gi og har så lyst. Håper energien er mer på normalen i dag da.
      Ha en rolig og fin tirsdagskveld.
      Nå skal jeg ut å spøke i gamlebyen 😉

    9. Vi må passe på oss sjølv og ikkje gjere eir enn vi tler. Eg har tråkke for mye så eg fikk betennelse under foten som sprer seg oppover. Du har krysset tolegrensa di. Ikkje eltt å huske bestandig. Men på ein måte er det greit også. For da føler ein seg litt meir ovenpå av og til. Bare man ikkje krysser grensen altfor mye. håper formen er bedre i dag. klem fra ho mellom fjella

    10. Du tenker nå på alt også da, skjønner at du er pliktoppfyllende, men helsa først 🙂 Jeg er frisk som en fisk, heter det jo, men pga turnusen min i lufta, hjem, familie og venner, har jeg funnet ut at å ha egen blogg blir det lille ekstra som kan ta pusten fra meg. Det kan sikkert være godt psykisk å ha egen blogg for de som har en kronisk sykdom, å ha ME høres slitsomt ut og da er det vel mye selskap i bloggen. Jeg har hundrevis jeg skal yte god service (nesten) hver dag, så jeg går lei folk noen ganger, unnskyld til dem :- Jeg leser bloggen din fordi jeg liker den 😀 Du trenger IKKE svare på denne kommentaren, he he. God kveld annebe og slapp godt av 😀

    11. Lene S.: Ja , er litt av typen som ,om jeg ser noen har ringt meg, får jeg ikke fred før jeg har fått tak i dem, sikkert ikke det beste i min situasjon, øver på å gi litt mer blaffen..:)
      Har man mye i tillegg, kan blogging helt klart velte det” store lasset”..For meg er det en positiv hobby som jeg kan holde på med når jeg orker, og jeg har som regel ganske korte innlegg :)..så føler at bloggen faktisk er med på å få meg bedre 🙂
      Koselig at du liker bloggen min..og jeg LIKER å svare på kommentarer, men noen ganger må jeg kanskje vente litt, selv om jeg ikke liker det…:)..Ha en fin kveld du også

    12. Du frøken flinkesen , trening er oppskrytt for oss som ikkje har en kropp som vil alt mulig 😀 OK? vi kan ikkje alle være flink på den måten Frodith og pippi er vet du 😀
      Så du er unnskyldt og tilgitt og alt du selvsagt ikkje trengte 😀
      Håper formen blir amazing i morgen <3
      Nattinatt<3

    13. cuskima: Sant, ingen vits i å trene når man blir dårligere av det ,i steden for sprekere..
      Men frisk luft og bevegelse har jeg trua på 🙂
      Bra jeg er unnskyldt…selv om jeg ikke hadde trengt det..
      Føler at jeg er bedre nå , så det går rette veien, trang bare litt ekstra hvile 🙂
      Godnattaklem<3

    14. har blitt mye hviling her også med flytting og forkjølet og dritt, tar så tid alt mulig føler eg, gleder meg til å få komemt i hus. Nå skal kjøleskapet komme på fredag så da er det muligens duket for innflytting da jippiii:D
      klemmeting <3

    15. cuskima: Da håper jeg resten er på plass snart, så du får roa deg …og kan begynne å nyte den nye tilværelsen :)….flytting er mye styr, men så blir det nok bra ..Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg