Dagens lille innkjøp..

I dag var jeg innom en koselig butikk som heter Dryss i Mjøndalen som selger “litt av hvert”, og man alltid kan finne noe om man skal gi bort en gave f.eks( jeg er ikke sponset..hehe..)..syntes bare det er hyggelig å si noe positivt om lokale butikker , for di trenger vi..

Nå hadde jeg hørt mye skryt av oljene di har, til å ha på salater og i marinader o.l, jeg kjøpte en med provence krydder. Jeg kjøpte også en blandet salt og pepper blanding og jeg kan love at salaten jeg spiste til lunsj smakte såååå mye bedre enn en salat uten…

Lurer du på hvorfor jeg ofte tar matbilder på gulvet, så er det fordi det er best lys der, men jeg lager maten på benken altså….


#dryss #mjøndalen #salat  #provence #olje #marinade #oppskrifter #krydder #mat

36 kommentarer

Siste innlegg